Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: Golf 6 aracımın iç ve klima kokusu  (Okunma sayısı 3398 defa)

Golf 6 aracımın iç ve klima kokusu
« : 17 Ağustos 2014, 01:31:13 »
Merhaba arkadaşlar, golf 2012 model dizel bluemotion aracım var.. 40. bin kilometrede 2. el olarak aldım şu anda 59 bin km de.. bakımlarını hiç eksik etmiyorum ama bir sorum var.. Aracı ilk aldığımda kendine has kokusu vardı çok tatlı şekerli vanilin gibi bişey. Fakat son zamanlarda gelmiyor bu koku.. Polen filtresine kadar değiştirdim ama koku gitti.. Bir tek fan'ı sıcak konumda çalıştırdığımda çok nadir geliyor eskisi gibi yoğun değil.. bu koku neyin nesiydi acaba nasıl geri getirebilirim ? Yanlız aracın orjinal halı paspaslarını çamaşır makinasına atıp yıkadıktan sonra kayboldu koku.. Alakası olabilir mi ? Klimayı çalıştırdığım zaman ise nem li su kokusu geliyor.. Polen filtresini de değiştirdim klima gazına da baktırdım. Fakat bi sorun görünmüyor.. Neden olabilir ? Teşekkürler.

Çevrimdışı okaykay_1

  • Otomobil
    2001 1.9TDİ + yazlım mk4
    Şehir
    Ankara
  • okay kaygusuz
Ynt: Golf 6 aracımın iç ve klima kokusu
« Yanıtla #1 : 17 Ağustos 2014, 11:57:45 »
ilk sahibi herhal :D paspasa parfum vs vs gibi bişeyler dökmüs veya dökülmüş olabilir  ::)
Meğer aşk varmışta biz onu sadece insanlarda aramışız.. tdi

Ynt: Golf 6 aracımın iç ve klima kokusu
« Yanıtla #2 : 17 Ağustos 2014, 14:08:50 »
Yok ben aracı ilk aldığım zamanlar koku vardı güzel güzel geliyodu.. Fakat dediğim gibi bilenlerden yardım istiyorum.

Çevrimdışı ogretmen_ankara

  • 2001 Golf Comfortline Red
Ynt: Golf 6 aracımın iç ve klima kokusu
« Yanıtla #3 : 17 Ağustos 2014, 14:11:37 »
Cevabı kendiniz vermişimiz zaten. Özellikle orjinal paspaslarında o koku olur. Dolayısıyla siz onu makinede bir güzel yıkayınca haliyle koku gitmiştir.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ynt: Golf 6 aracımın iç ve klima kokusu
« Yanıtla #4 : 17 Ağustos 2014, 16:05:54 »
Peki bu orjinal paspaslardan temin edebileceğim yer var mı servis harici ? Servis 260 TL istedi çünkü.. Kesin ve net olarak halılardan mı geliyo bu aracın ilk mis gibi şekerli kokusu ?  Bir de klima dan gelen kokuya ne yapabilirim ?

Çevrimdışı ogretmen_ankara

  • 2001 Golf Comfortline Red
Golf 6 aracımın iç ve klima kokusu
« Yanıtla #5 : 17 Ağustos 2014, 16:28:14 »
Sanırım o kokunun müptelası oldunuz;) şahsen ben de hiç sevmem o kokuyu. Tabi sonuçta bir tercih meselesi. Servis haricinde o orjinal paspasları bulamazsınız, onlar da kokar mı vanilyalı bilemiyorum. Paspas haricinde aracın göğsünden de gelir o koku ama o 2 senede kaybolmuştur artık.
          Lakin vanilya kokulu oto kokuları var. Onlardan alın bi tane o kokuyu çok aratmaz size. Klimadan gelen koku ise bilemiyorum hangi şehirdesiniz fakat, nem oranı yüksek bir antalyada iseniz polen filtreniz nemleniyordur, o da içeri kötü nem kokusu verebilir. Sadece bir tahmin.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ynt: Golf 6 aracımın iç ve klima kokusu
« Yanıtla #6 : 17 Ağustos 2014, 16:30:03 »
Hem de ne müptelası oldum.. Ama vanilya kokusu falan gibi bişey değil ya acayip.. İnternette biraz araştırma yaptım yeni araba kokusu diye parfüm satılıyor new car smells diye. Link vermek serbest ise buraya yazayım veya bi arattırma yapın görebilirsiniz.. Servis haricinde bulabileceğim yer olsa keşke ya..

Çevrimdışı edincol

  • Otomobil
    Polo 6N2 - AKK - Comfortline
    Şehir
    Kocaeli
Ynt: Golf 6 aracımın iç ve klima kokusu
« Yanıtla #7 : 17 Ağustos 2014, 18:00:52 »
Klimayı kapattıktan sonra fanı açık tutarak birken nemin hava kanallarından atılmasını bekleyin, kötü koku oluşmaz.

Link paylaşmak serbest ama yeni araç kokan parfümler istediğiniz kokuyu vermeyebilir.
Akıl yaşta değil baştadır.

Ynt: Golf 6 aracımın iç ve klima kokusu
« Yanıtla #8 : 17 Ağustos 2014, 19:19:53 »
Deniyeceğim bu dediğinizi.. Polen filtresini carbon olanlar ile değiştiriyorum siparişini vericem yarın.. Mann Filter'ın güzel bir ürünü fiyat 30.00 TL.. Yeni araba kokusunun linki...

http://www.yeniarabakokususatis.com/11-yeni-araba-kokusu-2li.html

Şu anda indirimde.. Sipariş geçmeyi düşünüyorum.. Bununla ilgili deneyimlerimi de yazarım.. Fakat benim sıkıntım hala o kokuyu verebilecek paspasları bulmakta.. İnternetten falan bulamaz mıyım acaba orjinal araca uyumlu geçmeli olan halılı paspaslardan ?

Ynt: Golf 6 aracımın iç ve klima kokusu
« Yanıtla #9 : 17 Ağustos 2014, 19:41:06 »
Hepsiburada'da buldum birebir orjinal. Bunlar nasıldır acaba koku bakımından .))

http://www.hepsiburada.com/liste/productDetails.aspx?productId=otelf15843&categoryId=20035778#Yorumlar

Çevrimdışı edincol

  • Otomobil
    Polo 6N2 - AKK - Comfortline
    Şehir
    Kocaeli
Ynt: Golf 6 aracımın iç ve klima kokusu
« Yanıtla #10 : 17 Ağustos 2014, 21:08:54 »
Evet karbonlu filtre iyi olur MANN Filter en iyi markalardan. Ben de aynı şekilde kullanıyorum.

Koku konusunu fazla kafaya takmışsınız. Yeni ürünlere para harcamadan önce biraz sakince düşünmenizi tavsiye ederim.
Akıl yaşta değil baştadır.

Çevrimdışı ogretmen_ankara

  • 2001 Golf Comfortline Red
Golf 6 aracımın iç ve klima kokusu
« Yanıtla #11 : 17 Ağustos 2014, 22:20:39 »
Hepsiburada'da buldum birebir orjinal. Bunlar nasıldır acaba koku bakımından .))

http://www.hepsiburada.com/liste/productDetails.aspx?productId=otelf15843&categoryId=20035778#Yorumlar
Siparişi verin, kokusuna bakın beğenmezseniz iade edersiniz


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ynt: Golf 6 aracımın iç ve klima kokusu
« Yanıtla #12 : 18 Ağustos 2014, 02:08:18 »
Aynen öyle yapmayı düşünüyorum.. Felaket derecede taktım zaten.. Arabama çok temiz binerim nokta pislik yoktur çok şükür.. Koku takıntısı parfümlerimde de var zaten.. Bir insanın 9 çeşit parfüm kolleksiyonu olunca da sıkıntı yaratıyor ama memnunum bu durumumdan .)) yanlız şu kokulu paspaslardan yardımcı olabilecek yokmudur acaba ya .) en iyi ihtimal şey geldi aklıma, golf 6 aracı olan birisi baksa eğer kokuluysa ben yenisini alıvereyim kendisinin paspasını bana göndersin .)) tabi koku takıntısı yoksa.. Bu linkteki halı paspasları almayı düşünüyorum yoksa..
« Son Düzenleme: 18 Ağustos 2014, 02:08:31 Gönderen: selcukan43 »

Ynt: Golf 6 aracımın iç ve klima kokusu
« Yanıtla #13 : 21 Ağustos 2014, 22:13:46 »
Hala cevap yazan olmamış .((( yok mu kokuya ve paspasa takıntısı olmayan yardım edecek .((