Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: DSG Sorunu  (Okunma sayısı 15823 defa)

Ynt: DSG Sorunu
« Yanıtla #14 : 24 Ağustos 2012, 11:33:14 »
yok sadece kaportada değişen parça aracın değerini düşürür, yürüyen aksam ya da motorda parça değişince aracın değeri düşmez

ama malesef dsg konusunda bir belirsizlik var, benim arkadaşım 2009da aldığı aracıyla ilk kez 2010da sorunla karşılaştı, sanırım mekatronik değişti, bu sene içinde bir daha yolda kaldı, garanti bitmeden yine hallettirdi ama aracını satacak, malesef dsg 7 ileride bu var

Ynt: DSG Sorunu
« Yanıtla #15 : 24 Ağustos 2012, 21:21:18 »
yok sadece kaportada değişen parça aracın değerini düşürür, yürüyen aksam ya da motorda parça değişince aracın değeri düşmez

ama malesef dsg konusunda bir belirsizlik var, benim arkadaşım 2009da aldığı aracıyla ilk kez 2010da sorunla karşılaştı, sanırım mekatronik değişti, bu sene içinde bir daha yolda kaldı, garanti bitmeden yine hallettirdi ama aracını satacak, malesef dsg 7 ileride bu var
ben de değiştirmeyi düşünüyorum.daha önce dsg 6 ve sadece otomatik golflere bindim bu gibi sorunlar olmadı.onların yakıtı fazlaydı tam az yakan araba buldum diye sevinirken bu sorunlar canımı sıktı.volvo s40 d  lerin fiyatı neredeyse aynı büyük ihtimalle ondan alırım

Ynt: DSG Sorunu
« Yanıtla #16 : 25 Ağustos 2012, 00:29:43 »
s40 eski s40 olsa al diyeceğim de, herşeyi focusla ortak parça olan bir araç, volvo görünümlü focus almış olursun hemşerim :)

artı fordun cvt şanzımanlarının da ünü dsg den iyi değil, eğer ki volvoda da cvt varsa uzak dur bence

Ynt: DSG Sorunu
« Yanıtla #17 : 25 Ağustos 2012, 00:35:43 »
aracın dq200 dq 500 lerde aynı sorun varmı bir araştırmak lazım. yoksa garanti kapsamında komple şanzıman değişimi istenebilir. şangırtı yapısal bir sorun düzeleceğini sanmıyorum. s40 larda aw-55-50 var. vw nin 09gler gibi aisin şanzıman. selenoid sorun yapar. her güzelin bir kusuru var...

Ynt: DSG Sorunu
« Yanıtla #18 : 25 Ağustos 2012, 01:17:47 »
s40 eski s40 olsa al diyeceğim de, herşeyi focusla ortak parça olan bir araç, volvo görünümlü focus almış olursun hemşerim :)

artı fordun cvt şanzımanlarının da ünü dsg den iyi değil, eğer ki volvoda da cvt varsa uzak dur bence
manuel'e geçerim artık hemşerim :)

Ynt: DSG Sorunu
« Yanıtla #19 : 25 Ağustos 2012, 01:18:54 »
aracın dq200 dq 500 lerde aynı sorun varmı bir araştırmak lazım. yoksa garanti kapsamında komple şanzıman değişimi istenebilir. şangırtı yapısal bir sorun düzeleceğini sanmıyorum. s40 larda aw-55-50 var. vw nin 09gler gibi aisin şanzıman. selenoid sorun yapar. her güzelin bir kusuru var...

şuan için kavrama değişirse sorunun çözüleceğini söylediler.garanti bitince nolucak dedim sorunun tekrarlanacağı nerden belli gibisinden bi cevap geldi

Çevrimdışı 06onur

  • Otomobil
    golf tsi 122ps +LPG
Ynt: DSG Sorunu
« Yanıtla #20 : 25 Ağustos 2012, 14:30:27 »
5yıldır golfte DSG var pistlerde 10seneyi geçkin deniyor. DSG otomatik şanzıman kullnımında verdiği keyif ve ekonomi ile çığır açtı?
Fakat: DSG 7ileri kuru kavramalı sistem, haddinden fazla arıza veriyor. Dışarıdaki şanzımancılarda kesinlikle müdahalesi mümkün değil. Sıfır şanzıman yetkili serviste 25.000Tl civarı.Ben 7ileri KURU tip DSG almazdım
DSG 6ileri yağlı şanzıman çok daha dayanıklı ve belli kısımlarına dışarıda müdahale edilebiliyor. DSG sürdüm keyfi tartışılmaz, çocuğa ver drağa katılsın o derece iyi vites geçişleri var ama illa yağlı sistem olacak. İlk çıkanlarda ve 2.0Tdi larda var 1.6TDi 1.4TSİ yo diye biliyorum
« Son Düzenleme: 25 Ağustos 2012, 14:33:00 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Ynt: DSG Sorunu
« Yanıtla #21 : 25 Ağustos 2012, 21:16:39 »
5yıldır golfte DSG var pistlerde 10seneyi geçkin deniyor. DSG otomatik şanzıman kullnımında verdiği keyif ve ekonomi ile çığır açtı?
Fakat: DSG 7ileri kuru kavramalı sistem, haddinden fazla arıza veriyor. Dışarıdaki şanzımancılarda kesinlikle müdahalesi mümkün değil. Sıfır şanzıman yetkili serviste 25.000Tl civarı.Ben 7ileri KURU tip DSG almazdım
DSG 6ileri yağlı şanzıman çok daha dayanıklı ve belli kısımlarına dışarıda müdahale edilebiliyor. DSG sürdüm keyfi tartışılmaz, çocuğa ver drağa katılsın o derece iyi vites geçişleri var ama illa yağlı sistem olacak. İlk çıkanlarda ve 2.0Tdi larda var 1.6TDi 1.4TSİ yo diye biliyorum

DSG 6 ileri   7 ileriden daha fazla yakıt tüketimine sahip ve eski kasada bildiğim kadarıyla benzinlide TSİ dışında yok.TSİ de mağlum çok yakıyor.Almıştım bir tane 140 lık yakıtıyla başa çıkamadım petrolcüye sattım az yakıyor diye 7 ileriyi tercih ediyorum ama o da böyle sorun çıkarıyor seat'ın arabaları da DSG kullanıyor onlarda sorun var mı bilmiyorum ama yarın bir gün mutlaka bu sorunu çözeceklerdir.Forum sitelerindeki bütün arkadaşlar şikayetci bu durumdan bunun bir yolu olmalı arabamı satmak istemiyorum ama beni mecbur bırakıyor garantisi bitince bozulursa al çöpe at

Çevrimdışı ilGhiNC

    Otomobil
    2009 Golf6 1.6 Trendline - Grafit Mavi --- 2015 Seat Leon 1.2 TSI Style Emocion Kırmızı Sunroof
    Şehir
    İstanbul
Ynt: DSG Sorunu
« Yanıtla #22 : 21 Eylül 2012, 22:22:06 »
DSG 6 ileri   7 ileriden daha fazla yakıt tüketimine sahip ve eski kasada bildiğim kadarıyla benzinlide TSİ dışında yok.TSİ de mağlum çok yakıyor.Almıştım bir tane 140 lık yakıtıyla başa çıkamadım petrolcüye sattım az yakıyor diye 7 ileriyi tercih ediyorum ama o da böyle sorun çıkarıyor seat'ın arabaları da DSG kullanıyor onlarda sorun var mı bilmiyorum ama yarın bir gün mutlaka bu sorunu çözeceklerdir.Forum sitelerindeki bütün arkadaşlar şikayetci bu durumdan bunun bir yolu olmalı arabamı satmak istemiyorum ama beni mecbur bırakıyor garantisi bitince bozulursa al çöpe at
bildiğim kadarıyla ilk çıkan golf5 lerde (2004-2005) 6 ileri yağlı sistem DSG şanzıman mevcut.yani sadece TSI değil FSI ve MPI motorlarda da mevcut.hatta TSI da olduğunu zannetmiyorum.TSI motor çıktığında 7 ileri DSG de çıkmıştı.yanlışım varsa arkadaşlar zaten düzeltir.
CRAFTER TDI 163 ps

Çevrimdışı 06onur

  • Otomobil
    golf tsi 122ps +LPG
Ynt: DSG Sorunu
« Yanıtla #23 : 22 Eylül 2012, 00:31:01 »
*2004-2005-2006daki DSG değil 6ileri triptronik ve çok iyi DSG ye göre çok çok sağlam bi şanzıman. Bu forum olsun diğer forumlar olsun çok az arıza duyarsın. Arkadaşımda 2006 var 130.000de daha yağı bile değişmedi maşallahı var. Bence en iddalı rakibi honda nın otomatiğinden daha anlamlı çalışan ve daha verimli bi şanzıman neden mi?
Honda gaz pedalını yeteri kadar doğru algılayamıyor hafif bassan bile vites düşürüp yüksek devire geçiyor ve tüketimi artırıyor. Diğeri 12,2sn lik jetta 6ileri Trip tam oto ile 1.1snzaman kaybedip 13,3e çıkıyor. 10,3Sn lik  honda 2,1sn  yani 2kat kayıp yayıp 12,4sn oluyor
 
*2006-2007de bazı modellerde 6ileri yağlı DSG kullanıldı 7ileriden çok daha sağlam. Hala 2.0TDİ gibi yüksek torklu araçlarda kullanılıyor.
*6İleri DSG ile 7 ileri DSG arındaki yakıt farkı kayda değmeyecek birşey. DSG 6ileri 5,2ise 7ileri 5,0.
*6ileri Tam oto Trip ile 6ileri DSG arasında ki tüketim farkı bariz ve fazla 1-1,5lt civarı.

6ileri Trip te Vites topuzunda DSG yazmaz. DSG yazan 6ileri Triptroniktir İkisi çok karıştırılır.
« Son Düzenleme: 22 Eylül 2012, 00:34:24 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı battal gazi

  • 1.4 tsı 140 hp dsg(6 ileri) çok güçlü ve ekonomik
Ynt: DSG Sorunu
« Yanıtla #24 : 22 Eylül 2012, 11:20:18 »
DSG 6 ileri   7 ileriden daha fazla yakıt tüketimine sahip ve eski kasada bildiğim kadarıyla benzinlide TSİ dışında yok.TSİ de mağlum çok yakıyor.Almıştım bir tane 140 lık yakıtıyla başa çıkamadım petrolcüye sattım az yakıyor diye 7 ileriyi tercih ediyorum ama o da böyle sorun çıkarıyor seat'ın arabaları da DSG kullanıyor onlarda sorun var mı bilmiyorum ama yarın bir gün mutlaka bu sorunu çözeceklerdir.Forum sitelerindeki bütün arkadaşlar şikayetci bu durumdan bunun bir yolu olmalı arabamı satmak istemiyorum ama beni mecbur bırakıyor garantisi bitince bozulursa al çöpe at

Arkadaşım sattığınız araçtan bende var siz sakin kullanmazsanız aracın yakıtı 1.4 tsi 122 beygirdede çok çok artacaktır,ben orta hızda 90-100 km/h ile bagaj full dolu araç içinde 4 kişi klima açık 3 çeyrek depo ile izmire gittim kalan çeyrek depoyu izmirde kullandım toplamda 790 kilometre yaptım 250 tl'lik benzin ile gideceğim yer biraz daha uzak olsaydı rahat 900 km yapardım bir depo ile uzun yolda,ama gaza sürekli kökler iseniz buna hiç bir araç az yakarak tepki gösteremez,ben geçen hafta anadolu bulvarında yolun her yerini kullanarak sollama makas aklınıza ne geliyorsa yaptım turbonun,komprassörün zevkini çıkardım ordan istanbul yoluna çıkıp oradada aynısını yaptım(ayrıca turbo ve süperchargerin zevkini ve sesini duyabilmek için teyibi kapattım turbonun o aslan kükremesi gibi gelen sesleri mest ediyor) ve aracı 105 bin bakımı için doğuş oto etimesguta bıraktım eğer sürekli bende böyle sürsem bende benzinciye satarım sizin gibi,bir araçtan performans almak istiyorsanız karşılığı yakıttır ama normal kullanırsanız 90-100 km'yi geçmezseniz 30-40 kuruş aralığında yakar araç,zaten araba 70 ile giderken 6.viteste az gaza dokun süpercharger turboya gerek kalmadan 6. viteste 90'a çıkarıyor kısa sürede bu arabayı veyahut tüm tsileri(122'likten tutta 180'liğe kadar)hepsi sizin kullanım özelliklerinize göre az veya çok yakacaktır,yoksa basar sanız 220 km'de elektronik fabrikasyon hız kesme var o sürate kadar bir çok arabadan atak ve seri olursunuz ama yakıtta aynı oranda seri ve atak olur.
Şu anda Volkswagen 2012 modellerde bildiğim kadarıyla sadece 2.0 tdı 140-170 hp motorunda 6 ileriıslak  dsg kullanıyor,gerisi hep 7 ileri kuru dsg passat,jetta,golf te,6 ileri dsg sağlam bir şanzumandır 7 ileri ile sağlamlık açısından çok farklıdır 7 ilerideki bozuk yollardaki şıkırtı seslerini asla duyamazsınız,yakıt olarak bahsi edilmeyecek değer farklılıkları vardır onur beyin belirttiği gibi kilometrede 0,2 eğer imkan olsada özel siparişle 7 ileri yağlı dsg getittirebilseniz tadından yenmez şanzuman o işte ıslak sistem dsg daha dayanıklı daha yüksek torku karşılayabiliyor,arkadaşımda 2011 seat leon var 7 ileri kuru tip dsg hiç bir arızası yok fakat en ufak bir tümsekte altta sanki bir usta keserle yavaş yavaş vuruyormuş gibi sesler geldiği için satıyor aracını kuru tiplerin çözülemeyen kronik problemidir bu,en güzel ve sağlam dsg'ler 6 ve 7 ileri ıslak tip dsg lerdir şaşmayınız bunlardan eğer otomatik alacaksanız.
« Son Düzenleme: 22 Eylül 2012, 11:24:58 Gönderen: battal gazi »
Jettamı 2013'te sattım,güzel bir araçtı dsg ile ilgili kronik arıza ve sorunlar yaşamış olmamıza  rağmen

Ynt: DSG Sorunu
« Yanıtla #25 : 22 Eylül 2012, 14:20:31 »
servise git kavraman değişmesi gerekiyor tahminimce garanti sürende bitmiş olsa garantiden talep et zorluk çıkarmazlar

Çevrimdışı 06onur

  • Otomobil
    golf tsi 122ps +LPG
Ynt: DSG Sorunu
« Yanıtla #26 : 22 Eylül 2012, 21:20:45 »
Benzinciye sattım doğrudur ama ima abartılı bence. Arkadaşımın Dizel 1.6sı bugün 26-28kuruş yakıyor. Benzinli Tsi ile 32-33kuruş yakıyor abart bi fark yok. Sürekli dip gaz kullanınca dizel az mı yakıyor?
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Ynt: DSG Sorunu
« Yanıtla #27 : 23 Eylül 2012, 02:46:45 »
Benzinciye sattım doğrudur ama ima abartılı bence. Arkadaşımın Dizel 1.6sı bugün 26-28kuruş yakıyor. Benzinli Tsi ile 32-33kuruş yakıyor abart bi fark yok. Sürekli dip gaz kullanınca dizel az mı yakıyor?
  şuan ki aracımı da dip gaz kullanıyorum yakıtından da gayet memnunum şimdi gidicem 140 lık tsi alıcam onunla da trafikte ağır ağır mı ilerlicem :D e ne anladık golfemi biniyoruz doğanamı..araban az yakmıosa ondan zevk de alamıosun ha paran olur binersin orası ayrı ben öğrenciyim babamda caravelle var o araç şehir içi en fazla 35 krş yakıo gördüğü işler paha biçilemez tsi 40 krş yakıo zevkine..hadi kendi kazancım olsa neyse alır binerim yaksın o zaman sorun olmaz da baba bu ya bir yere kadar dayanıo :D allahtan yakıt sorununu çözdüm de kafam rahat..ama dsg sorun işte...garantiden değiştirdiler şimdilik bi sorun yok ilerde yine aynısı olur belki belli olmaz