Gönderen Konu: TSI sık sorunu ve son olarak turbo  (Okunma sayısı 11371 defa)

Çevrimdışı emusalar

  • İleti: 5
    • Profili Görüntüle
TSI sık sorunu ve son olarak turbo
« : 27 Ağustos 2010, 01:35:46 »
Tatilde iken yolda giderken arabanın sesi ve çekiç gücü değişmeden motor ikaz lambası yandı servise gösterdim tsı turbo emme manifoldu arızası olduğu söylendi ve 4000 tllik fatura çıkarıldı. Sonradan sadece turboda sorun olduğunu anlayınca izmirde yaptırmak üzere aracı aldım.
Daha önceden bu tür sorun yaşayan var mı?
Fatura ortalama ne olur bilen var mı?
Turboda 55000 kmde sorun yaşanması normal mi?
Neden bu soruları soruyorum ?  Aracımın 4000 km de sanzımanı değişti. 52000 de triger zinciri bakla attı ve bunlara kullanıcı hatası değil dediler. Mekanik arızalar dendi. bu kadar sık arıza çıkarması fabrikasyon hatası değil mi sizce? eğer öyle ise vw tutumu ne olur bilgisi olan var mı?

Logged

Çevrimdışı nizam

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 9580
  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
    • Profili Görüntüle
Ynt: TSI sık sorunu ve son olarak turbo
« Yanıtla #1 : 27 Ağustos 2010, 10:23:41 »
garantisi varsa arabadan devamlı verim alamama ilgili sıkıntın ile değişim talebinde bulunabilirisin

Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı ThE_Unforgiven

  • İleti: 3882
  • Tam Gaz Kumburgazzzz
    • Profili Görüntüle
Ynt: TSI sık sorunu ve son olarak turbo
« Yanıtla #2 : 27 Ağustos 2010, 11:20:25 »
Ne TSI motorun nede DSG nin tam oturmuş bir sistemn olmadığı aşikar.

İlk senelerde alanlar deneme tahtası oldu. Önce DSG arızaları Mekatronik vs. derken ellenmemiş araç kalmadı piyasada.
CaDDe De YaVaŞ, OtOBaN Da SaVaŞ

Çevrimdışı emusalar

  • İleti: 5
    • Profili Görüntüle
Ynt: TSI sık sorunu ve son olarak turbo
« Yanıtla #3 : 27 Ağustos 2010, 18:47:08 »
tam olarak turboda yaşadığım sorun bu her zaman değil uzun yolda 3000 devir sonrası turbo erken boşalıyor benim motor kodum BMY bu sorunu bu modor kodlu yaşayan bir tanıdığım daha mevcut başka yaşayan var mı?

bu arada aracın garantisi bitmiş durumda fakat garantisi bitmesi fabrikasyon hatası olan bu tür problemlere nasıl çözüm bulunuyor bilen var mı

Çevrimdışı ALPER.

  • İleti: 4148
    • Profili Görüntüle
Ynt: TSI sık sorunu ve son olarak turbo
« Yanıtla #4 : 27 Ağustos 2010, 21:10:30 »
valla şanzıman olayının aynısı arkadaşıma oldu, turbodan da sıkıntısı varmış ama tam söylemedi, 7 ileri ve TSI mağduru ilk değilsin sanırım

Çevrimdışı emusalar

  • İleti: 5
    • Profili Görüntüle
Ynt: TSI sık sorunu ve son olarak turbo
« Yanıtla #5 : 27 Ağustos 2010, 21:48:17 »
manuel sanzıman

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: TSI sık sorunu ve son olarak turbo
« Yanıtla #6 : 01 Eylül 2010, 01:06:33 »
tsi ama kaç hp 122, 140, 160, 170hp?
kaç model?

Dsg özellikle 7ileride haddinden fazla sıkıntı var Dikkat!
2007tsi lerde turbo sorununun olduğu söyleniyor yetkili servis tarafından ücretsiz deiştirileni duydum. Turbo basıncının düşük olaması direkt değişeceği anlamına gelmiyor, basit bir rekor veya bağlantı borusu hatasıda olabilir.

Turbo üretiminde hat olmasa bile 50.000 veya 250.000de turbo bozmak kullanıcıya bağlı. Arızalı ise zaten yapacak birşey yok.
« Son Düzenleme: 01 Eylül 2010, 01:07:20 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı emusalar

  • İleti: 5
    • Profili Görüntüle
Ynt: TSI sık sorunu ve son olarak turbo
« Yanıtla #7 : 01 Eylül 2010, 17:43:50 »
n75 valvi arızası imiş izmirde 102 tl ye yetkiliservis çözdü
fetiyedeki yetkili servis 4000 tl fatura çıkarıp tüm turboyu ve bağlantıları değiştirmek istedi.her yetkili servise güvenilmiyormuş :-X

Çevrimdışı q4

  • İleti: 90
    • Profili Görüntüle
Ynt: TSI sık sorunu ve son olarak turbo
« Yanıtla #8 : 26 Eylül 2010, 20:19:41 »
geçmiş olsun. söylenen masrafı yapmak zorunda kalmadığınıza sevindim. bende de tsi var140 hp. sorunsuz biniyorum maşallah...