Gönderen Konu: Golf TSI  (Okunma sayısı 41559 defa)

Çevrimdışı türko golf 5 tsi

  • İleti: 19
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf TSI
« Yanıtla #42 : 19 Eylül 2007, 21:21:46 »
3 gün snra dökülüo abi japonlar daha önce de vw opel bmw kullandk alman arabasından şaşmamk gerekr

Çevrimdışı volksport

  • İleti: 3193
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf TSI
« Yanıtla #43 : 19 Eylül 2007, 21:26:28 »
3 gün snra dökülüo abi japonlar daha önce de vw opel bmw kullandk alman arabasından şaşmamk gerekr

Ya kendini fark ettirmesi guzel bi duygu işte, Japon dökülmez ama rahatsız, konforsuz araçlardır genelde, bir alman otomobilin sıcaklıgını ve rahatlıgını veremezler, Japon uzun kilometrelerce motor bakımı istemez sonrası kötuleşir,Alman periyodik bakımlarınlarını yaptıgın sürece ömür boyu eşlik edicek kadar uzun süre hizmet verir...  :sevgi:

Çevrimdışı türko golf 5 tsi

  • İleti: 19
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf TSI
« Yanıtla #44 : 19 Eylül 2007, 21:29:51 »
işte olay bu  :tamamdir

Çevrimdışı Firestarter

  • İleti: 2604
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf TSI
« Yanıtla #45 : 19 Eylül 2007, 21:55:14 »
Turbo pervanesi üzerindeki olumsuz geri basıncı önleyerek turbonun ömrünü uzatır.

    * Turbo pervanesinin hızının yavaşlamasını engelleyerek turbo basıncını sürekli yüksek tutar. Yüksek turbo basıncı yüksek güç anlamına gelir.

    * Gazdan çekme ve gaza basma arasındaki eski ısınmış havayı dışarı verip yeni, soğuk havayı içeri aldığı için artı güç sağlar.


soytarlık deil bazen ii deişe yarar

Yazmayayım diyorum ama olmayacak  :)
Bunlar sadece büyük hacimli motorlara takılmış olan turbolar için geçerlidir. Sizin 1.4' lük motordaki turbo'ya  (? ) hiçbir etkisi olmaz, aynı dizel araçlara takılan blow'lar gibi.
Eğer bir faydası olsaydı, zaten koskoca makine mühendisleri, aracınızın turbo bağlantısına giden kısıma o aparatı bağlarlardı.Kaldı ki zaten onlarda durumun farkında, boşa yatırıma gerek yok. Merak etmeyin, düzenli periyodik bakımlarını yaptırdığınız taktirde turbonuza hiçbirşey olmaz  :)

Çevrimdışı G60

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3743
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
  • Şehir: Ankara
Ynt: Golf TSI
« Yanıtla #46 : 19 Eylül 2007, 22:24:34 »
Chiple 170'lik hale getir, Blow off falan bir faydası olmayabilir. 170 liklerle sadece yazılım farkı var diye biliyorum 140'lıkların. 200'e ulaşanlarıda duymuştum.
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Çevrimdışı türko golf 5 tsi

  • İleti: 19
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf TSI
« Yanıtla #47 : 19 Eylül 2007, 22:44:12 »
2.wites 120 yaptm 1.4 lük aletle 6 ileri var yokuş aşaı fln denk gelirse 220 görür

ya usta nie anlamıon ki ona bakarsan masraftan kaçmak içn dunya kdr şei koymamş adamlar sn nie öle düşüon gerekli olsa koyardı die bak fsi lara  gerekli olsa turbo koyarlardı o kdr test ettiler ama koymamşlar araba gtmio yokuşta bayılıo

Çevrimdışı G60

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3743
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
  • Şehir: Ankara
Ynt: Golf TSI
« Yanıtla #48 : 19 Eylül 2007, 22:47:20 »
ben 140 170 200 derken beygirden bahsettim. Hız anlamışsın sen. :D

2.0 Fsi'ın turbolusu var zaten, TFSI bu arada.
« Son Düzenleme: 19 Eylül 2007, 22:58:02 Gönderen: G60 »
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Çevrimdışı türko golf 5 tsi

  • İleti: 19
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf TSI
« Yanıtla #49 : 19 Eylül 2007, 23:41:58 »
bn hız anladm k.bkma da tfsı sadce passatta var jetta we golf te yoq

Çevrimdışı grano

  • İleti: 106
  • selamun aleyküm
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf TSI
« Yanıtla #50 : 03 Kasım 2007, 14:06:49 »
saol kardeş
GrAnO

Çevrimdışı nefrotik

  •  
  • İleti: 2
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf TSI
« Yanıtla #51 : 21 Şubat 2008, 22:32:07 »
bence bu araba alınmaz bende tsı var 2008 servisten çıkamadım ustalar bu motor yeni biz anlamayız diyor komikler yani fiyat her gün oynuyor tsı almayı dünenen varsa 15mm alçaltımış gt alsın derim çönkü bu kasaya bu motor olmamış  arabadan acayıp sesler var. kulanırken ağır araba izlenimi yok yol tutuş iyi değil çok salanıyor  audi a3 115 hp ler rin görünüşü canavar yere ayak basan cinsinden ama golf 5 te bu yok spor araba izlenimi yok şu anki aklım olsaydı. GTI veya honda 1,8 alırdım. 

Çevrimdışı yellow_driver

  • İleti: 1186
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 6 1.6 TDİ
  • Şehir: Mersin
Ynt: Golf TSI
« Yanıtla #52 : 27 Şubat 2008, 13:44:58 »
arkadaşlar bence buradaki soru aynı gücü elde eden turbolu motor mu, yoksa atmosferik motor mu? eğer aracı senelerce kullanacaksam turbo beslemeli araç almam. geçenlerde 2002 passat 1.8 T nin turbosu patlamıştı arkadaşımın. bildiğiniz gibi fabrika çıkışlım turbolu ve araçta modifiye yok. MALİYET 3000 YTL civarı

Çevrimdışı yellow_driver

  • İleti: 1186
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 6 1.6 TDİ
  • Şehir: Mersin
Ynt: Golf TSI
« Yanıtla #53 : 27 Şubat 2008, 13:46:35 »
ayrıca turbonun çalışma sistemi belli silindir içine giren havayı sıkıştırmak ve patlamayı arttırmak. motor ne olursa olsun daha çabuk yıpranacaktır ::)