Gönderen Konu: Golf TSI  (Okunma sayısı 41591 defa)

Çevrimdışı KOÇ:)

  • İleti: 435
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf TSI
« Yanıtla #28 : 07 Haziran 2007, 00:44:49 »
selam,
yaklaşık 5 ay önce 170lik tsi gt aldım. 15000 km.'de şanzuman ve baskı komplesini değiştirmek zorunda kaldım. sağolsunlar, şanzuman garantiden değişti ama baskı komplesi benden :)
daha önceden laguna RXE 115hp ve sonrasında civic 1.6 110hp kullandım ve çok titiz bir kullanıcıyım.
civic'i 70000 km de sattım ve hiçbir arızası yoktu ve inanın, arabayı gt gibi sürekli limitlerde kullandım, yapmadığım kalmadı.
Sonuç olarak, 53500YTL verip gt alınca biraz performanslı kullanmak insanın en doğal hakkı diye düşünürken servis yetkililerinden "bu araç her ne kadar GT de olsa 4 kapılı bir aile otomobilidir" yanıtı almak oldukça düşündürücü değil mi? arkadaşlar...
bilgilerinize sunmak ve paylaşmak istedim.
çok iyi bir cevap verdiklerini düşünüyorum.Sonuçta o bir aile otomobili ve 4 kapı ;D
Tek bir cevabım var Honda japon VW alman umarım bişiler anlatabilmişimdir...

Logged

Çevrimdışı türko golf 5 tsi

  • İleti: 19
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf TSI
« Yanıtla #29 : 19 Eylül 2007, 11:54:40 »
arkadaslar golf 5 tsi 140 lık var blow-off we hawa filtresi uyar mı yorumlarınz nedr

Çevrimdışı mcsahan

  • Volkswagen Türkiye - 2
  • İleti: 1588
  • onsekiz at, onaltı valvit
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf TSI
« Yanıtla #30 : 19 Eylül 2007, 13:03:09 »
arkadaslar golf 5 tsi 140 lık var blow-off we hawa filtresi uyar mı yorumlarınz nedr

yorum: gerekli bir şey olsaydı vw mühendisleri koyardı zaten.

Çevrimdışı volksport

  • İleti: 3193
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf TSI
« Yanıtla #31 : 19 Eylül 2007, 13:07:05 »
yorum: gerekli bir şey olsaydı vw mühendisleri koyardı zaten.

Mete abi süper ya  :tamamdir

Volkswagen muhendisleri en uygun motor gücü ile en uzun motor ömrünü oluşturmaya çalısıyorlar. Marka zaten bu yuzden bu günlere yüzünün akıyla çıkmış bir marka.

Çevrimdışı türko golf 5 tsi

  • İleti: 19
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf TSI
« Yanıtla #32 : 19 Eylül 2007, 20:48:54 »
ztn subaruya da o yuzdn snradan takılıolar dimi usta blowu subarucular bilmio zti ;)

Çevrimdışı Firestarter

  • İleti: 2604
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf TSI
« Yanıtla #33 : 19 Eylül 2007, 20:56:16 »
ztn subaruya da o yuzdn snradan takılıolar dimi usta blowu subarucular bilmio zti ;)

Subaru Impreza ile sizin aracın motoru bir değil. Ayrıca Impreza Turbo'larda blow off, orjinal bir parça :)

Çevrimdışı türko golf 5 tsi

  • İleti: 19
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf TSI
« Yanıtla #34 : 19 Eylül 2007, 21:02:46 »
blowun yararlarını bilmedn yazmayın bşi vw masraftan kaçmş koymamş sz nedn makianlara modiefie ypıosnz yapanlar bilmio mu neler konulcaanı ayrıca snn de maşallahn var firestarter daha 1.4 tsi da turbo olduunu bile bilmiodn sbh bakıorm subaruyla baaaayaaa bi ilgilisn :D

Çevrimdışı Firestarter

  • İleti: 2604
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf TSI
« Yanıtla #35 : 19 Eylül 2007, 21:07:13 »
Peki sen taktır o zaman blow off'unu arkadaşım. Hayırlısı olsun, ne diyeyim  :)

Çevrimdışı mcsahan

  • Volkswagen Türkiye - 2
  • İleti: 1588
  • onsekiz at, onaltı valvit
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf TSI
« Yanıtla #36 : 19 Eylül 2007, 21:07:57 »
ya blow off dediğin soytarılıktan başka bir şey değil arkadaşım. sen meraklıysan böyle apaçi aksesuarlara, muhabbetini yapabileceğin bir sürü site var. oralarda seven boldur böyle şeyleri

Çevrimdışı türko golf 5 tsi

  • İleti: 19
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf TSI
« Yanıtla #37 : 19 Eylül 2007, 21:09:43 »
Turbo pervanesi üzerindeki olumsuz geri basıncı önleyerek turbonun ömrünü uzatır.

    * Turbo pervanesinin hızının yavaşlamasını engelleyerek turbo basıncını sürekli yüksek tutar. Yüksek turbo basıncı yüksek güç anlamına gelir.

    * Gazdan çekme ve gaza basma arasındaki eski ısınmış havayı dışarı verip yeni, soğuk havayı içeri aldığı için artı güç sağlar.


soytarlık deil bazen ii deişe yarar

Çevrimdışı volksport

  • İleti: 3193
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf TSI
« Yanıtla #38 : 19 Eylül 2007, 21:11:11 »
blowun yararlarını bilmedn yazmayın bşi vw masraftan kaçmş koymamş sz nedn makianlara modiefie ypıosnz yapanlar bilmio mu neler konulcaanı ayrıca snn de maşallahn var firestarter daha 1.4 tsi da turbo olduunu bile bilmiodn sbh bakıorm subaruyla baaaayaaa bi ilgilisn :D


Subaru ile Volkswageni bir tutmak bence bir Volkswagen sahibine yakışmaz,Çünkü iki aracın ruhu çok farklıdır, Bu arada İbrahim arkadaşımız MK1 kullanıcısı olduğu için yeni nesillerle ilgili belki pek bilgisi olmayabilir,Ama burda,bu alanda çok fazla bilgiye sahip insanlar var. Bunlarıda göz ardı etmemek lazım... Saygılarımla...

Bu arada imza kısmına resim koymak için yardımcı oluyım size, resim linkini aşagıdaki şekillerin tam ortasına yapıstırın. (hatalı yapmışsınız)


Örnek [ img ]http://link[ /img ]

İyi forumlar.
« Son Düzenleme: 19 Eylül 2007, 21:13:06 Gönderen: volksport »

Çevrimdışı mcsahan

  • Volkswagen Türkiye - 2
  • İleti: 1588
  • onsekiz at, onaltı valvit
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf TSI
« Yanıtla #39 : 19 Eylül 2007, 21:12:10 »
öyle cas cus ses çıkarsın diye takmayacaksın yani. ah hayırlısı olsun o zaman

Çevrimdışı türko golf 5 tsi

  • İleti: 19
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf TSI
« Yanıtla #40 : 19 Eylül 2007, 21:16:17 »
eyvallah bz arabayı performans içn aldk butcemz buna yetti az parayla çok iş yapmaya uğraşıorz en az 4 yıl binicm bu arabaya sn bizi şahncilerle karıştrdn heralde motoru ne kdr korursak o kdr uzun binerz arabaya usta cas cus ses işin eğlencesi ztn bi sürü model var sesi kısılıp açılabilen

Çevrimdışı volksport

  • İleti: 3193
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf TSI
« Yanıtla #41 : 19 Eylül 2007, 21:19:25 »
eyvallah bz arabayı performans içn aldk butcemz buna yetti az parayla çok iş yapmaya uğraşıorz en az 4 yıl binicm bu arabaya sn bizi şahncilerle karıştrdn heralde motoru ne kdr korursak o kdr uzun binerz arabaya usta cas cus ses işin eğlencesi ztn bi sürü model var sesi kısılıp açılabilen

Performans için daha mutlu olabileceğiniz Japon otomobillerini tercih edebilirsiniz?  Bol blow off lu Japon modelleri mevcut...  ;)