Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: GoLf 5 aLmayı düşününyoruz.İyi ve kötü yorumLarını bekLiyorum..  (Okunma sayısı 85944 defa)

VW golf 5 le kaliteyi düşürdü bu kesin.Bence VW i kimse o kadar abartmasın.Ayrıca ülkemizde yüksek fiyatlara satıldığını düşünüyorum.

2.0 OPC GTC 74 bin ytl. 6.4 sn 0-100 km/h hizlanma.Son hiz 244 km/h.Ortalama yakit 9.2 litre.
Golf 2.0 GTI DSG 200 hp 69 bin ytl. 6.9 sn 0-100 km/h hizlanma.Son hiz 233 km/h.Ortalama yakit 7.9 litre.

Arada asagi yukari 5 bin ytl fark var.Ben Golf GTI de almazdim Opc de almazdim.Golf GT alirdim :) O da epey guclu ve bana gore cok cok iyi performansi var.
0-100 7.7 saniye. Son hiz 213 km/h. (kadranda 240 goruruz ama :)) Ortalama tuketim 7.3 litre. Fiyati: 54 bin ytl (DSG Sanziman)
Hayalini kurmak bile guzel :)
Burda sanırım OPC GTC falan denmiş kesinlikle bu böyle değil.Şuan Bursa da olmamam sebebiyle kesin rakam veremiyorum ama GTI ın GTC den daha pahalı olduğunu okuduğumu çok iyi hatırlıyorum.Bursa'ya gittiğimde ilk işim bunu yazmak olacak.Golf V e gelincede istediğimiz donanımlardaki modelin fiyatı bizi aştığından dolayı mk IV ve Bora bakıyoruz.


Arkadaşlar,
merhaba, konu nerden nereye gelmiş... ben hatırlarsaız golf 1.4 tsi 122hp midline otomatik 7 vites araca yazıldığımı ve sonrada vaz geçtiğimi yazmıştım. bu aracın türkiyede kullanmaya başlaması 2008 başıdır... piyada bu araç satıldı ve kullanılıyor. bayiler taraafından sene başında alınan siparişler getirildi ama sayısı 10-15 i geçmez... çünkü alıcılar bunun 140hp likleri piyasada olduğu için ya 2-3 bekliyecekler yada piyasada bulunan 140hp liklierinden alacaklardı bir çoğuda öyle aldı... ya bekleyenler? uzun belkediler şubat sonunda aldılar arabalarını... benim gibi nisanda talebini yapanlarsa yandılar çünkü 2009 a sarkacağı kesin oldu. şimdi. sorun ne? sorun distiribitörün  türkiye ye arabayı getirtemesi... ben aracı asla kötülemedim araç şöyledir böyledir demedim... özellikle golfün 122hp lik 7 vitesli modelini istiyorum dedim... ama ne yazıkki türkiyeye 2009 geliyor nissan ayında yapılan taleplere... sizce 10 a gibi bir bekleme süresi normalmi?... bana normal gelmedi...bakın türkiyedeki tsi motorlar nelerdi önce 170 geldi sonra 140 şimdide 122 getirecek (!!!) hiç almanya vw sitesinde tsi motorlu modellere baktınızmı orda 1.4 tsi 122 hp 6 viteslide satılıyor 7 viteslide... 6 vitesli 8lt/100km, 7 vitesli 7lt/100km yakıyor... bende 7 viteslisini istedim... almanyada satılıyorsa burda ben niye 10 ay sonra alıyorumki...? ozaman derimki burda hemen alacağım aracı alır binerim diye düşünürüm... mesele arabanın ne olduğu veya diğerleriyle kıyaslama değil.. her aracın kendine özgü özellikleri kıyas götürmez üstünlükleri vardır...benim meselem bir araç istiyorsam, ben bu marka bu model bu özellikli motorlu aracı bekleyeceğim süre 2 olmalıydı... 10 ay değil...saygılar...
Bunu burda anlatarak biryere varamayacağınız için bence parmaklarınızı yormayın.Bu konu açıldı mı ço...k derinlere gider diye düşünüyorum.Ne araç aldıysanız hayırlı olsun.Kazasız belasız binin.
« Son Düzenleme: 11 Temmuz 2008, 02:50:11 Gönderen: KOÇ:) »

Çevrimdışı R-Line

  • Golfsburg Edition
Halil'in yazdığında bir yanlışlık yok. GTC nin çok farklı motor seçenekleri var, 1.6 motordan tut 1.9 dizel GTC bile mevcut. ancak en güçlü GTC  2.0 OPC diye geçiyor, güncel fiyatları bilmiyorum ama bu araç o dönemlerde GTI den pahalı idi.   :)

@KOÇ:)
Sevgili arkadasim fiyatlari ogrenmek icin Bursa'ya gitmeye gerek yok.Bir dergide okumus olabilirsiniz ama o dergi oyle birsey yazdiysa demekki bahsettigi araclarda farkli opsiyonlar vardir.

Opek ve Vw nin sitelerine girerek liste fiyatina bakabilirsiniz.Opel de su an kampanya var her aracinda oldugu gibi 2.0 turbo OPC GTC de kampanya var ama buna ragmen halen Golf GTI den pahali.
Astra GTC OPC  2.0 Turbo (240 HP) liste fiyati: 71 bin ytl(kampanyadan once 76 bin ytl)
Golf GTI 200 hp tiptronik DSG: 69 bin ytl.Su an arada 2 bin ytl fiyat farki var.Kampanya dan once bu fark 6 bin ytl civariydi.
Fiyatlar gunceldir, araclarin Turkiye resmi sitelerine bakabilirsiniz...

merhaba arkadaşlar bu soru için yeni bir konu açmayı gerek görmedim açıkçası.ortalama 2005 model manuel golf v almayı düşünüyorum.benim için öncelikle şehir içinde yakıtı normal kullanımda az olmalıdır.buna göre acaba 1.6motor olarak neyi tercih etmeliyim.uzantısını da yazarsanız sevinirim (primlane confortline vb. gibi.)

Arkadaşlar golf 5 almayı düşünüyorduk konu astra-golf kıyaslamasına geldi.
Ben de 1-2 hafta içerisinde inşallah golf 5 sahibi olmayı umuyorum, 2004 - 2005 model 1.6 midline veya comfort keseme uygun gibi şimdilik. Fikirlerden çok faydalandım, emeklerinize ve bilginize teşekkürler. Yine de alırken dikkat etmemiz gereken detayları bildirirseniz sevinirim. javascript:void(0);
gerçekler zamanla anlaşılır...

siradan arkadaş, sanırım biz foruma geç katıldık.
primeline en düşük özelliklere sahip. sonra midline ve comfortline geliyor. ben midline'dan aşağı düşünmüyorum şahsen. midline de ve üzerinde tam otomatik ve çift böllgeli klima(sürücü ve yolcu için ayrı sıcaklık) var. ayrıca yol bilgilendiricisi (yol bilgisayarı dedikleri) var (dış hava sıcaklığı, anlık yakıt tüketimi vs gösteren). ama şunu biliyorum, iyi incelemek lazım çünkü detaylarda çok farklılıklar çıkıyor karşımıza.
selamlar
gerçekler zamanla anlaşılır...

teşekkürler 1 haftadır bu cevabı bakliyordum

aracı alıp almadığını bilmiyorum ama yinede hayırlı olsun öncelikle forumda yeniyim ve 2005 golf v confortline kullanıyorum halil abimizin söylediklerine tamamiyle katılıyorum ve eklemek istiyorum golf v 6 ileri şanzımanların 5 ve 6 cı vites dişlisi blok dışına yerleştirilmiş ve aradaki ikiz rulmanarızası hastalık hale gelmiş gerğinden fazla nazik ama illaki sorun yapar demiyorum ilave olarak avans şıkırtısı sorunu buda türkiyede kullanılan kalitesiz yakıttan kaynaklanıyor ve nekadar tamir yoluna gidilsede illaki tekrarlıyor tek çözümü yurt dışından kaliteli yakıt :P ama iyi yönleri tartışılmaz özellikle aracın konfor güven yol tutuş gibi özellikleri ileri düzeyde herşeye ramen hala yeni tutucak audi A3 harici araç bulamıyorum bmw 1,16 bile denedim ama illaki golf. yardımcı olabildiysem ne mutlu tekrardan hayırlı olsun.

bu arada eklemek istiyorum 1 tam dolu depoyla şehirler arası yolda net 1100 km yol yaptım kilosu ve motoruna göre mükemmel yakıt tüketimi var ama kullanıcı ve hız sabitliyicinin çok önemi var.

+1
Dayimin sahip oldugu 2006 2.0 tdi dsg yi cok kez kullandim.Ozellikle uzun yola ciktigimda farki anladim.Isterseniz 2 vites degil 3 vites bile dusurebiliyor.Ornegin 80 km hizda aracla ilerlerken gaza basmassaniz yada cok az dokunursaniz,rampa inerken araci viteste salarsaniz 80 km hizda 6. vitese atabiliyor.Bu durumda aniden hizlanmaniz gerekirse gaza yuklendiginiz anda(gaza basma derecenize gore) 6. vitesten birden 3. vitese atabiliyor.Bu durumda arac 6-5-4-3 seklinde vites kucultmuyor.Direk 6 dan 3. vitese atiyor.
Benim dsg den once kullandigim otomatik sanzimanli arac sayisi bir elin parmagini gecmez ve kullandiklarimdan hic zevk almamistim.Hatta dayima da almamasini soylemistim fakat arac geldiginde daha ilk kullanimda tum zevkini yasadim.Her zaman da tavsiye ederim.Eger alacaginiz aracin dsg sanzimanli modeli mevcutsa arada 4-5 bin ytl gibi bir fark soz konusu oluyor ve bu farki vermeye kesinlikle ve kesinlikle deger.
Ayrica normal otomatik sanzimanlarin belirli devirleri vardir vites degistirmek icin.DSG de bu yok.Araci tamamen nasil kullanacaginizla ilgili vites degistiriyor.Ornegin gaza sakin basarsaniz vites 2000 de degisebiliyor.Normal basarsaniz 2500-3000 de sert basarsaniz 4000 de degisebiliyor.Yani diger otomatik sanzimanlar gibi belirli bir devri yok.Bu sayede arac hem kendini yormuyor hem de fazladan yakit yakma geregi duymuyor.Diger otomatik sanzimanlar (smg haric) manuel sanzimanlara oranla 1-1.5 litre daha fazla yakar.Fakat dsg aynen manuel sanzimanin yaktigi kadar yakiyor.
Butceniz yeterliyse kesinlikle tavsiye ederim...

  Bende 1.9 tdi tiptronic 131hp var 2001 model ayni bahsettigin gibi vites degistiriyorum bende aracimla, otomatikteyken gaza yüklenmessem 2000 devirde degisiyor, gaza agresif basarsam devir artiyor belli bir yerde vites degismiyor. Ama biraz ayak alisinca gaza yüklenirken agresif hafif bas cek yaparsaniz arac vites degistiriyor yani vites degistirme komutunu o sekilde algiliyor. Ama aracimda DSG vesaire oldugunu sanmiyorum :)

Çevrimdışı revelation

  • "Just like what you want"
Baz donanımlı bir Golf 5 e verilecek paraya, Daha donanımlı Asta tercih edilir. Astra tasarımıyla vs gayet güzel bir araç, motor seçenekleri kötü yalnızca.

Astra :P vallahi çok can sıkıcı oldu.. Benim öğretmen arkadaşlarımda astra var 2006 Enjoy modelinden öle kusur buluyorki arabadan soğudu bizim tosun a binince. Şimdi aracı satılık almak isteyen warsa 30 000 de 2006 enjoy. arkadas şimdi Golf 6 alacakmış. vallahi taş olursunuz taş :D  :sevgi:

Çevrimdışı q4

ben polo ve bora kullandım, şimdi astra sedanım var. golf V'i bilen anlatıyor ama Astra için dalga geçer gibi yazan birkaç arkadaş, aslında kendileride kalite ve ekonominin en doğru sonucu olduğunu biliyorlar. malzeme, yakıt tüketimi, yol turuş, iç mekan ve sürüş keyfi konularında çok iyi bir araçtır astra. sonuçta vw de opel de bir mercedes, bmw olmasalarda birçopk markanın üstündeler. astrayı nedensiz yere kötüleyerek bir sonuca varamazsınız. Özellikle GTC ve OPC ya da normal modiyeli bir astra kasa yapısı bakımında golften çok daha estetik bir makina. sayg.

Çevrimdışı revelation

  • "Just like what you want"
ben polo ve bora kullandım, şimdi astra sedanım var. golf V'i bilen anlatıyor ama Astra için dalga geçer gibi yazan birkaç arkadaş, aslında kendileride kalite ve ekonominin en doğru sonucu olduğunu biliyorlar. malzeme, yakıt tüketimi, yol turuş, iç mekan ve sürüş keyfi konularında çok iyi bir araçtır astra. sonuçta vw de opel de bir mercedes, bmw olmasalarda birçopk markanın üstündeler. astrayı nedensiz yere kötüleyerek bir sonuca varamazsınız. Özellikle GTC ve OPC ya da normal modiyeli bir astra kasa yapısı bakımında golften çok daha estetik bir makina. sayg.

Saygı duyuyorum... demek ki donanımlar çok önemli...