Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: Bi Kaç Soru..  (Okunma sayısı 14039 defa)

Bi Kaç Soru..
« : 08 Şubat 2009, 02:20:26 »
Öncelikle Hepinize İyi Gecelr.. VW ailesine 1 1.5 ay önce katıldım..Önceden Peugeot 307'im Vardı..Kaza Yaptm..Araba Pert Oldu..Onunda rEsmini koyucam.


Bu arabanın İçinden Allah'a çok şükür Hayatımı kaybetmeden Kurtuldm..Şimdi 2006 1.6 fSı bi golf'üm var ve çok memnunum..Sürüş farkı olsun yol tutuşu olsun kendni güvende hissetme olsun peugeot'la vw arasında dağlar kadar fark var..Bikaç sorum olucak cevaplarsanız çok sevinicm..Arabamı Çalıştırdığım anda yaklaşk 2sn kadar sanki dizel bi araba çalışıyomuş gibi bi ses gelıo sonra kesiliyo hemen acaba bu neden olabilir?2.Sorum Aracım midline ben orjinal kol dayama taktırmak istiyorum ama araştrdığımda orjinal takılamaz dediler..Sizce Takılabilir mi?3.Sorum ise aracıma Hız Sabitleyici taktırabilir miyim?
biide jant angel xeenonla ilgili önerilerinizi bekliyorum 17 jant düşünüyorum sizce nasıl olur?

Cevaplarınız ve önerileriniz için şimdiden teşekkrler..

Ynt: Bi Kaç Soru..
« Yanıtla #1 : 08 Şubat 2009, 11:22:17 »
motordaki bütün yag karterde toplandıgı icin ilk çalıstırmada yagsız kalan motorda eksantirigin subaplara olan temasının sesidir bu normal

Ynt: Bi Kaç Soru..
« Yanıtla #2 : 08 Şubat 2009, 14:11:30 »
anladm teşekkr ederm bişey yapmama gerek yok o zaman..

Ynt: Bi Kaç Soru..
« Yanıtla #3 : 08 Şubat 2009, 14:59:31 »
evet ama suna dikkat edin motor calısırken tık tık tık die subaplara vurma sesi geliyor ise yag eksıltmıstır mutlaka yag ilave edin ve motoru gösterin belkı bi yag sızıntısı falan vardır bosuna motor yıpranmasın

Ynt: Bi Kaç Soru..
« Yanıtla #4 : 08 Şubat 2009, 15:04:00 »
tık tık tık diye bi ses gelıyo sanki hemn 2-3 saniye sonra geçiyor o ses ama..bakımı daha yeni yapıldı ama yinede baktırmakta fayda var sanırm..

Ynt: Bi Kaç Soru..
« Yanıtla #5 : 08 Şubat 2009, 15:09:52 »
hayır o normal motordaki yag karterde toplandıgı ıcın ılk calıstırmada yag pompası henuz tam yaglama yapamadıgı ıcın subaplardan gelir ama sureklı gelırse o ses o zaman yag eksık demektır

Ynt: Bi Kaç Soru..
« Yanıtla #6 : 28 Şubat 2009, 11:01:59 »
Kardeş Seni Allah Korumuş Valla Nasıl Kurtulmuşsun

o 307 nin İçinden Araba Fena Halde.  :o
My Name is IBRAHIM UZULMEZ and I use Clear For men :D

Çevrimdışı nakres

  • http://www.vwpasa.com/
Ynt: Bi Kaç Soru..
« Yanıtla #7 : 28 Şubat 2009, 12:02:11 »
aracınızın hidrok itecekleri arızal olabilir gof 5 lerde sık ratlanır.ı devamlı basınçlı halde durması gerekirken uzun süreli beklemelerde boşaltma yapıyor.yinede yağ seviyesi vs kontrolleri gereklidir...

     servise giderseniz büyük ihtimalle aracınız arızasının tespiti için bir gece orda kalmasını isteyebilirler...
!!!!MECNUN  BİLSEYDİ VW SEVGİSİNİ SEVERMİYDİ LEYLA ZİLLİSİNİ...?????...!!!!
    http://www.vwpasa.com/   
    http://www.andcarotomotiv.com]Andcar Otomotiv Hizmetleri[/fon

Çevrimdışı nakres

  • http://www.vwpasa.com/
Ynt: Bi Kaç Soru..
« Yanıtla #8 : 28 Şubat 2009, 12:04:54 »
17 jant güzel durur..orjinal kol dayama takılamaz diye bişey yoktur fakat yüksek meblağlara mal olur..hız sabitleyicide takılabilir ama onunda maliyeti bi hayli fazla olur..
!!!!MECNUN  BİLSEYDİ VW SEVGİSİNİ SEVERMİYDİ LEYLA ZİLLİSİNİ...?????...!!!!
    http://www.vwpasa.com/   
    http://www.andcarotomotiv.com]Andcar Otomotiv Hizmetleri[/fon

Ynt: Bi Kaç Soru..
« Yanıtla #9 : 28 Şubat 2009, 23:27:06 »
17 jant güzel durur..orjinal kol dayama takılamaz diye bişey yoktur fakat yüksek meblağlara mal olur..hız sabitleyicide takılabilir ama onunda maliyeti bi hayli fazla olur..

+ben :D bence cruse control ve orj. kol dayamasına gerek yok...cok ıstıyosan pıyasadkı kalıte kol dayamalarından al...17 inç arabayı kasar gıbı.16 ınc bbs al bırazda aracı bas 10 numara olucak emınım

Ynt: Bi Kaç Soru..
« Yanıtla #10 : 20 Mart 2009, 23:10:28 »
arkadaşım öncelikle  cruse  konturole gerek  yok  benim aracım confort cruse  konturol  var  kullanmak nasip olmadı   ihtiyar  işi     kol dayamaya gelince hurdadan  kazalı  cofort olacak tabiki  söküp kendi aracına taka bilirsin  daha ucuza  çıkar     
lifekan

Ynt: Bi Kaç Soru..
« Yanıtla #11 : 20 Mart 2009, 23:16:10 »
17 jant 1 6golfü kasmaz okadar daha gusel durrur bide 3,5 luk yayla mükemmel olur arkadas 16 jant takıcak bide 35mm yay alsa okadar verim alamıcak aractan sen 17 jant bide 3,5 luk yay la mukemmel olur inş araban

Ynt: Bi Kaç Soru..
« Yanıtla #12 : 21 Mart 2009, 01:46:27 »
Oncelikle gecmis olsun.Cok buyuk bir kaza gecirmissiniz, Allah korumus.Neyseki aramizdasiniz, insallah bundan sonra basiniza boyle birsey gelmez, ben de kaza yaptim ama sizin aracin resmini gordukten sonra inanin korktum, benimki bunun yaninda hicbirsey degilmis.
Sorularinizin cevabi:
1.Fsi motorlu araclarin genel olumsuz yonlerinden birisi de aracin ilk calistirmada ses yapmasi.Aynen dediginiz gibi dizelarac gibi gurultulu calisir fakatkisa sure sonra hemen kendine gelir ses kesilir.Sadece o degil yuksek devirlerde gezinirseniz de yine diger benzinli araclara oranla daha fazla gurultu yapar.Bunda yapacaginiz pek birsey yok, bu araclarin genel ozelligidir bu.
2.Orjinal kol dayama taktirirsiniz.Bunun icin servisten fiyat aliniz.Biraz tuzludur, isterseniz yan sanayisini bularak yada herhangi bir dosemeciden istediginiz tarzda bularak yetkili servisten verilecek olan fiyatin yarisi kadarlik bir maliyetle bu sorunu halledebilirsiniz.
3.Araciniza hiz sabitleme takilabilir.Bu da basit bir sekilde takilabilir.Fakat sizin araclarin orjinalden hiz sabitlemesinde direksiyondan kontrol unitesi var mi yok mu onu bilmiyorum.Eger varsa maliyeti yuksektir.Eger yoksa yani golf IV de ki gibiyse sadece sinyal kolu degisip, arac pc ye baglanarak gerekli yazilimlarin yuklenmesi ve hiz sabitlemenin araca tanitilmasiyla kisa surede hemen hiz sabitleme takilir.Sadece kol takilarak oluyorsa yani golf IV deki gibiyse 200-250 arasi bir fiyatla hiz sabitlemeyi alabilirsiniz.Direksiyondan destek bulunuyorsa fiyat cok daha tuzlu olur bunun icin servisten bilgi aliniz.

Xenon far tavsiye etmem cunku aracinizin orjinalden mercek farlari bulunmuyor.Bu da xenon isigini dagitacagi gibi yeterli aydinlatma yapmayacak, karsidan gelenlerinde gozunu alip sizi bos yere anmasina sebep olacaktir :) Xenon dusunuluyorsa yaninda ya orjinal Hella nin mercek farlari alinmali(fiyati epey yuksek 1000 ytl nin uzerinde) ya da piyasada cin mallari diye hitap edilen junyan, sonar gibi modifiye aksesuar ureten firmalarin angel eye farlari alinmalidir(300 lira civari).Yani mercek gecisi yapmadan xenon almanizi tavsiye etmiyorum.
Jant olarakta 17" ideal olur fakat yaninda illaki spor yaylari da almak lazim' aracin leyleksi gorunumden kurtulmasi icin.Bunun icin en fazla 5 cm yani 50 mm lik spor halozen yaylari da almak lazim ki benim tercihim 3.5 cm olurdu.Tabi goruntu yapiyorum derken konforu da bozacaksiniz orasi ayri bir konudur, ama yay olmadan janti almaniz pek bir anlam ifade etmeyecektir.Ya gorunumden fedakarlik edip orjinali bozmadan konfor yasayacaksiniz.Ya da konfordan fedakarlik edip gorunumu en ucta yasayacaksiniz.Bunun arasi yok :)

Araciniz hayirli olur insallah, Rabbim bir daha boyle kotu seylerden uzak tutsun sizi, aracinizla mutlu mesut gunler gecirmeniz dilegi ile...

Ynt: Bi Kaç Soru..
« Yanıtla #13 : 21 Mart 2009, 01:48:27 »
arkadaşım öncelikle  cruse  konturole gerek  yok  benim aracım confort cruse  konturol  var  kullanmak nasip olmadı   ihtiyar  işi     kol dayamaya gelince hurdadan  kazalı  cofort olacak tabiki  söküp kendi aracına taka bilirsin  daha ucuza  çıkar     

Demekki zevkini alamamissiniz :) Zevkini alirsaniz vazgecilmeziniz olur, hem yakitta hem konforda rahat edersiniz.