Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: 140 HP DSG Motor hakkında bilgi ?  (Okunma sayısı 8326 defa)

140 HP DSG Motor hakkında bilgi ?
« : 09 Ekim 2012, 22:09:43 »
Arkadaşlar Otomatik vites 140 HP DSG sanzuman araçlara bakıyorum aklıma takildi bu olay bu motorun ne gibi avantaj ve dez avatanjları vardır ekonomikmidir?  sonuçta benzin almış başını gitmiş durumda bilgi verirseniz teşekkür ederim.
Bu motordan sıkıntı çekenler varmı forumlarda bir sürü kirli bilgi var birazda burdan bilgi edinelim.
« Son Düzenleme: 09 Ekim 2012, 22:48:22 Gönderen: blackboyss »

Çevrimdışı STAK67

  • Otomobil
    Golf 1 Cabriolet
    Şehir
    Ankara
  • Hasan Ali
Ynt: 140 HP mi 140 BG motur mu ?
« Yanıtla #1 : 09 Ekim 2012, 22:20:38 »
sen fıstık ye aynı şey

Ynt: 140 HP mi 140 BG motur mu ?
« Yanıtla #2 : 09 Ekim 2012, 22:22:49 »
sen fıstık ye aynı şey
daha açıklayıcı bir cevap versen hiç fena olmazdı. ::)

Çevrimdışı STAK67

  • Otomobil
    Golf 1 Cabriolet
    Şehir
    Ankara
  • Hasan Ali
Ynt: 140 HP mi 140 BG motur mu ?
« Yanıtla #3 : 09 Ekim 2012, 22:24:01 »
beygirle hp aynı olay yani HP= horse power

Ynt: 140 HP mi 140 BG motur mu ?
« Yanıtla #4 : 09 Ekim 2012, 22:36:44 »
kardeş araçları tanımadığımız için söylüyorum ben bu aracı daha yeni inceliyorum motor kodu gibi bişi geldi aklıma birazda iş yorgunluğu işte ancak bilgi sahibi olabilidik kirlikik yapmaya gerek yok konuyu sileriz gider  >:D

Çevrimdışı battal gazi

  • 1.4 tsı 140 hp dsg(6 ileri) çok güçlü ve ekonomik
Ynt: 140 HP DSG Motor hakkında bilgi ?
« Yanıtla #5 : 10 Ekim 2012, 10:36:25 »
Çok güzel bir araçtır,motorunda en ufak problem çıkmaz,dsg 6 ileri olan yağlı sistem 6,5 litre yağlı  350 torka dayanıklı şanzumana sahiptir.
Sadece sizden bir şeye önem vermenizi istiyorum bu araçta aracı 15-20 kilometre kullanın ardından aracı durdurarak düz yolda direksiyonu tam sağa veyahut tam sola kırarak ayağınızı gazdan kesmeden kalkış yapın ve eğer bariz sirkeleme varsa mekatronik arızalıdır,gine aracınızı yokuşta durdurunuz geri vitese takarak tam sağa veyahut tam sola kırarak  veya hafif manevra yaparak geri geri geliniz araçta zıplama tarzı bir sendeleme oluyorsa mekatronik arızası var demektir eğer yok ise normaldir bu testi araç ısındıktan sonra yapınız çünkü dsg mekatroniği arızalı olsa bile soğukken belirti vermiyor bu yüzden ısındıktan sonra test edilmeli eğer bu testleri geçerse gönül rahatlığı ile alın kullanın,çok seri süper bir araç araçta turbonun yanında süpercharger(komprassör)beslemesi vardır Volkswagen bu ikisini bir arada sunarak dünyada sınıfında 5 yıldır birinci seçilmekte ve en başarılı motor ünvanını bu yılda korumaktadır,resmi sitesinden inceleyebilirsiniz.Arkanızdan 3.20 bmv,5,28 vs. gibi araçlar sellektör yaktığında gaza köklemeniz neticesinde size şaşıracaklarını hissedeceksiniz ve uzun bir müddet sizi geçemiyeceklerdir.
Jettamı 2013'te sattım,güzel bir araçtı dsg ile ilgili kronik arıza ve sorunlar yaşamış olmamıza  rağmen

Ynt: 140 HP DSG Motor hakkında bilgi ?
« Yanıtla #6 : 10 Ekim 2012, 10:59:24 »
Sadece sizden bir şeye önem vermenizi istiyorum bu araçta aracı 15-20 kilometre kullanın ardından aracı durdurarak düz yolda direksiyonu tam sağa veyahut tam sola kırarak ayağınızı gazdan kesmeden kalkış yapın ve eğer bariz sirkeleme varsa mekatronik arızalıdır,gine aracınızı yokuşta durdurunuz geri vitese takarak tam sağa veyahut tam sola kırarak  veya hafif manevra yaparak geri geri geliniz araçta zıplama tarzı bir sendeleme oluyorsa mekatronik arızası var demektir eğer yok ise normaldir bu testi araç ısındıktan sonra yapınız çünkü dsg mekatroniği arızalı olsa bile soğukken belirti vermiyor bu yüzden ısındıktan sonra test edilmeli eğer bu testleri geçerse gönül rahatlığı ile alın kullanın
bu verdigin bilgiler altın değerinde teşekkür ederim inşallah hafta sonu araca bakma durmum olacak kayseride sanririm dediklerini bizzat deneyecegim çok saol. :tamamdir

Çevrimdışı battal gazi

  • 1.4 tsı 140 hp dsg(6 ileri) çok güçlü ve ekonomik
Ynt: 140 HP DSG Motor hakkında bilgi ?
« Yanıtla #7 : 10 Ekim 2012, 11:07:09 »
Bir şey değil yardımcı olabildiysem ne mutlu,ayrıca dediğiniz araç 2007 98.500'de sanırım gitmeden önce motor ve şasi numaralarını,plakası açık zaten bunlar ile hem doğuş oto hemde sigortacınızdan araçla ilgili bilgileri temin ettikten sonra telefonda benim belirttiğim hususları açıkça sorunuz ona göre gidiniz,görünüşte güzele benziyor araç ama detaylı bakmak baktırmak gerekir.
Jettamı 2013'te sattım,güzel bir araçtı dsg ile ilgili kronik arıza ve sorunlar yaşamış olmamıza  rağmen

Ynt: 140 HP DSG Motor hakkında bilgi ?
« Yanıtla #8 : 10 Ekim 2012, 12:43:59 »
Aynen dediğin gibi alper 98500 deki olan araç bakalım daha ruhsat bilgileri gelmedi tramerden sordurdum herhangi bir sorun gözükmüyor. Ruhsat bilgileri geldikten sonra bir bakalım ne cıkacak ufak çizilmelerden boya var dedi ama bunu kendime sorun yapmıyorum motordan çok tedirginim ve sanzumandan işin aslı söyle internette ilanlarda ve forumlardan araştırdığımda bu sürüm araçlarda mekatronik arızaları kronik olarak 60.000de arıza çıkarmakta mekatronik modül ve turboları golf6 lardaki uyumlu olan yada sorunsuz olanlar ile degiştiriyormuş ben böyle fikre kapıldım tabi büyük rakam vererek aldığım aracın her yerini inceleteceğim detaylıca teşekkürler. :)

Çevrimdışı brkdmr38

  • Otomobil
    "00 2.5 TDI T4-"04 1.4 TDI 6Y Fabia
    Şehir
    Kayseri
Ynt: 140 HP DSG Motor hakkında bilgi ?
« Yanıtla #9 : 10 Ekim 2012, 12:53:23 »
Turboya,Turbo rekoruna baktırın yağ kaçağı yapıyor.abim de yeni 53.000 de TSI aldı turbo rekorunun contasından yağ sızdırıyordu bilginiz olsun.
'Golf MK1 Yaşam Tarzıdır. Birkere Bulaştımı Kurtulması zordur Kurtulanda Hayattan Zevk Almayı Unutandır.. ' DR.Erşan Varol

Z.M.Sigorta Ve Kaskoda Uygun Fiyatlar.

Ynt: 140 HP DSG Motor hakkında bilgi ?
« Yanıtla #10 : 10 Ekim 2012, 12:58:33 »
forumda yine araştırmalarımda 130.000 km de bu araçlarda DSG sorun çıkartıyor ve mekatronik cezasi kesiyor yada yağ ve selenoidler gibi sorunlar vs vs. var bakalım ne kadar bilgimiz var ise gidecegiz, teşekkürler verdigin bilgi için onada baktıracağım. :tamamdir

Çevrimdışı battal gazi

  • 1.4 tsı 140 hp dsg(6 ileri) çok güçlü ve ekonomik
Ynt: 140 HP DSG Motor hakkında bilgi ?
« Yanıtla #11 : 11 Ekim 2012, 00:06:08 »
forumda yine araştırmalarımda 130.000 km de bu araçlarda DSG sorun çıkartıyor ve mekatronik cezasi kesiyor yada yağ ve selenoidler gibi sorunlar vs vs. var bakalım ne kadar bilgimiz var ise gidecegiz, teşekkürler verdigin bilgi için onada baktıracağım. :tamamdir
Çokta şüpheci yaklaşma tek elden kullan bi sorun çıkmaz,şu anda volsvagenin 2003 ten beri ürettiği ve kullandığı en sağlam en son sistemi kapsayan şanzuman budur(6 ileri 6,5 litre yağlı 350 torka dayanıklı şanzuman),tam durmadan vites değiştirme,lambalarda frene tam bas dişlileri zorlama bunun harici bas git zaten bunları bütün otomatiklerde yapman gerekir.
« Son Düzenleme: 11 Ekim 2012, 00:07:27 Gönderen: battal gazi »
Jettamı 2013'te sattım,güzel bir araçtı dsg ile ilgili kronik arıza ve sorunlar yaşamış olmamıza  rağmen

Ynt: 140 HP DSG Motor hakkında bilgi ?
« Yanıtla #12 : 11 Ekim 2012, 21:09:48 »
tek elden kullanılacak sorun yok, ama ister istemez kafa bulandıranlar var çok yakıyor benzin ne olmuş senin haberin varmı diyenler var bende diyorum otomatik ben dokunmayacağım o yakacak :D

Çevrimdışı battal gazi

  • 1.4 tsı 140 hp dsg(6 ileri) çok güçlü ve ekonomik
Ynt: 140 HP DSG Motor hakkında bilgi ?
« Yanıtla #13 : 12 Ekim 2012, 00:42:50 »
tek elden kullanılacak sorun yok, ama ister istemez kafa bulandıranlar var çok yakıyor benzin ne olmuş senin haberin varmı diyenler var bende diyorum otomatik ben dokunmayacağım o yakacak :D

1.4 122 hp ne yakıyorsa 100 kilometrede 0,8 fazla yakıyorsun galiba bi ara onur yayınlamıştı verileri,tabi 122 hp de ne kadar zorlarsan oran arttığı kadar 140 lıktada ne kadar zorlarsan oran o derece değişir.Millete bakarsan bi arpa boyu yol alınmıyor şimdi yeni dizellerde birde 70-80 binde extra 1.000 1500 lira partikül mü ne değişiyomuş zaten bakımı ağır yılda 20 bini geçmiyorsan dizelde mantıklı değil,sıralı sistem tüpe gelince her seferinde araç 50 dereceye gelinceye kadar benzinle gidiyorsun arkasından gaza geçiyor ayrıca belli periyotta benzin pompası değişiyor,araç kurum bağlıyor motoru,bir araca gaz taktırdıktan sonra 40-500 bin sonra ne hale geliyor belli benim bu 5. arabam 2'si gazlıydı hele birinde enjektör,buji,benzin pompası hepsi değişmişti gazdan sonra verdiğim paraya üzülmüştüm,bence çokta avantajlı değil zaten Volkswagen kapıdan içeri sokmuyor gazlı arabayı,adamın bi bildiği var ben sana öyle mi verdim sen aracı değiştiremezsin diyor haklıda.Ayrıca eniştemde polo var garanti kapsamı dışında manuel vites şanzuman problem çıkarıyordu son zamanlarda değişmesi gerekiyormuş yani sadece otomatikte sorun olacak diye bir kaidede yok.
« Son Düzenleme: 12 Ekim 2012, 00:54:39 Gönderen: battal gazi »
Jettamı 2013'te sattım,güzel bir araçtı dsg ile ilgili kronik arıza ve sorunlar yaşamış olmamıza  rağmen