Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: YAĞMUR SENSÖRÜ  (Okunma sayısı 35377 defa)

Çevrimdışı AKBEY77

  • 1.6 comfortline - sunroof-otomatik-
YAĞMUR SENSÖRÜ
« : 14 Temmuz 2007, 00:13:39 »
Arkadaşlar merhaba

ben daha kullanmadım.ama aracımda olduğunu duydum. varsa nerden anlarız ve nasıl kullanılır?

Çevrimdışı SPoRTeXHauST

    Otomobil
    Golf IV
    Şehir
    İstanbul
  • Kuzen
Ynt: YAĞMUR SENSÖRÜ
« Yanıtla #1 : 14 Temmuz 2007, 00:25:08 »
Silecek kolu 1 kademe yukarı kaldırıldığında yağmur sensörü devreye girer. Cama su gelmediği sürece çalışmaz. Yağmurlu havalarda hassasiyet ayarı kolun üstündeki minik analog tuşla yapılır.

Varsa, dediğim ayarda silecekler otomatik çalışır, yoksa çalışmaz.

Mesaj ve başlıklarıı küçük harflerle yazarsan sevinirim.
Vermek istemeseydi, istemeyide vermezdi.

Çevrimdışı G60

  • Otomobil
    Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
    Şehir
    Ankara
Ynt: YAĞMUR SENSÖRÜ
« Yanıtla #2 : 14 Temmuz 2007, 00:28:16 »
Cama tam olarak su gelmesiyle alakalı değil. Dikiz aynasından cama doğru çıkan bir göbek var yapışık. Oranın içinde bluunuyor sensör. Oraya su geldiği zaman silececekler çalışmaya başlıyor.
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Çevrimdışı AKBEY77

  • 1.6 comfortline - sunroof-otomatik-
Ynt: YAĞMUR SENSÖRÜ
« Yanıtla #3 : 17 Temmuz 2007, 22:24:08 »
benim dikiz aynasının bağlantı sı baya kalın top gibi inanın dediğiniz gibi denemedim .o ayar düğmesinide fasılalı silişin ayarı olduğunu düşünmüştüm .yarın bi deneyelim bakalım ..

Ynt: YAĞMUR SENSÖRÜ
« Yanıtla #4 : 18 Temmuz 2007, 00:42:27 »
Arkadaşlar hakikaten bunun nasıl çalıştığını bilen var mı?
Kullanım kılavuzum yok olsa bakıcam:(

Çevrimdışı G60

  • Otomobil
    Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
    Şehir
    Ankara
Ynt: YAĞMUR SENSÖRÜ
« Yanıtla #5 : 18 Temmuz 2007, 00:52:45 »
Arkadaşlar hakikaten bunun nasıl çalıştığını bilen var mı?
Kullanım kılavuzum yok olsa bakıcam:(

Okumadınız mı işte konuyu. Yazıldı ?
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Ynt: YAĞMUR SENSÖRÜ
« Yanıtla #6 : 18 Temmuz 2007, 00:57:08 »
Alıntı
Okumadınız mı işte konuyu. Yazıldı ?

Okudum fakat sizden önce diğer arkadaş farklı birşey söylemiş hangisinin doğru olduğunu kestiremedim.
Fakat iddaalı olduğunuza göre sizinkidr muhtemelen;)

Çevrimdışı G60

  • Otomobil
    Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
    Şehir
    Ankara
Ynt: YAĞMUR SENSÖRÜ
« Yanıtla #7 : 18 Temmuz 2007, 01:02:10 »
Yağmur sensörü olup olmadığı konusunu öğrenmek istiyorsanız silecek kolu üstündeki analog ayarın olup olmadığına bakmak daha kolay.
Çalışma mantığı konusundada, sensör bahsettiğim gibi dikiz aynasının orada bulunuyor.

Ben nasıl çalıştırıldığını söylemedim, o konuda "SPoRTeXHauST" arkadaşımızın dediği gibi silecek kolunu bir üst kademeye alıp üstündeki analog ayar seviyeleri ilede hassasiyetini ayarlayabilirsiniz.
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Ynt: YAĞMUR SENSÖRÜ
« Yanıtla #8 : 19 Temmuz 2007, 00:39:31 »
Teşekkür ederim dediğiniz aygıtlar bende mevcut uygun bir zamanda denicem inşallah:)

Ynt: YAĞMUR SENSÖRÜ
« Yanıtla #9 : 25 Temmuz 2007, 16:29:10 »
Beyler,

Sensor 98 1.8 Highline da var mi? Benim silecek kolunda analog fasila ayari var ama  dikizin oradaki sensorden emin degilim... bir gobek var ama sadece cam ile temasta yani o gobekten baska bir yere baglanti vs. yok...

Çevrimdışı Tholl-ga

  • Sleeper MK4
Ynt: YAĞMUR SENSÖRÜ
« Yanıtla #10 : 25 Temmuz 2007, 16:31:37 »
camdaki göbekten tavana uzanan bi parça yoqsa sensörde yoqtur

Çevrimdışı AKBEY77

  • 1.6 comfortline - sunroof-otomatik-
Ynt: YAĞMUR SENSÖRÜ
« Yanıtla #11 : 07 Ağustos 2007, 21:51:42 »
camdaki göbekten tavana uzanan bi parça yoqsa sensörde yoqtur
resim varmı ? benimki hala anlamadım bişiler var. silecek kolundada ayar var ama yağmur yağmadığı için denemedim.

Çevrimdışı Dr_EmrE

  • Pre-tuned in Deutschland :)
Ynt: YAĞMUR SENSÖRÜ
« Yanıtla #12 : 08 Ağustos 2007, 00:13:32 »
Beyler,

Sensor 98 1.8 Highline da var mi? Benim silecek kolunda analog fasila ayari var ama  dikizin oradaki sensorden emin degilim... bir gobek var ama sadece cam ile temasta yani o gobekten baska bir yere baglanti vs. yok...

98 model 1.8 highline.ım var. Fakat 98.lerde ne yağmur sensörü nede kendinden kararan dikiz aynası yok...

Ynt: YAĞMUR SENSÖRÜ
« Yanıtla #13 : 07 Aralık 2008, 17:44:42 »
99 comfortline ımdaki  silecek kolundada ufak bir ayar şeysi var bende silecek hızı flan sanıyodum ama bi türlü farkı görememiştim
dikiz aynasına dikkat etmedim bende bir bakayım
belkide direksiyondaki bu silecek kolları standarttır