Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: Radyatör Değişimi (resimli)  (Okunma sayısı 7863 defa)

Çevrimdışı mc_exrem

  • Otomobil
    G0LF MK IV 2bin1 1,6 SR Lpg White
    Şehir
    Ankara
Radyatör Değişimi (resimli)
« : 19 Eylül 2014, 00:48:39 »
Merhabalar Arkadaşlar,

Kışa girmeden havaların soğumasıyla birlikte geçen kış adam gibi ısıtmayan hatta ısıtmamaktan bi adım öte giden antifiriz kokusundan kurtulmak için 300 liraya kıyıp 100 lira radyatör 200 lira işçilik olmak üzere bugün radyatörümü değiştirdim. Eskiye göre çok daha güzel ısıtıyor ve kokuya dair bi şey kalmadı ancak gerçek durumu kışın göreceğiz bakalım. Eksi ve artılarını ilerleyen günlerde paylaşmak üzere resimleri de sizin için paylaştım










« Son Düzenleme: 19 Eylül 2014, 00:51:32 Gönderen: mc_exrem »
Ekrem KILIÇER

Ynt: Radyatör Değişimi (resimli)
« Yanıtla #1 : 19 Eylül 2014, 11:04:34 »
başarılı bır işlem  :tamamdir
« Son Düzenleme: 19 Eylül 2014, 11:04:46 Gönderen: umut_mk4 »
2015 1.4 125ps highline

Ynt: Radyatör Değişimi (resimli)
« Yanıtla #2 : 19 Eylül 2014, 18:27:46 »
konsolda sökülecek bişey kalmamış sanırım az daha sökseniz motora ineceksiniz.haberiniz olsun  ;D

Çevrimdışı mc_exrem

  • Otomobil
    G0LF MK IV 2bin1 1,6 SR Lpg White
    Şehir
    Ankara
Ynt: Radyatör Değişimi (resimli)
« Yanıtla #3 : 20 Eylül 2014, 00:05:12 »
konsolda sökülecek bişey kalmamış sanırım az daha sökseniz motora ineceksiniz.haberiniz olsun  ;D
kışın kaloriferi açmaya korkmak yerine dağıtmak gerek :) önemli olan onu sökmek değil tekrar toplayabilmek :tamamdir
Ekrem KILIÇER

Ynt: Radyatör Değişimi (resimli)
« Yanıtla #4 : 20 Eylül 2014, 10:58:40 »
valla ben alt tarafı tamamen söktüm ancak bi üst taraf kalmıştı direksiyon falan girince işin içine cesaret edemedim.benimde alt sıcak soğuk kapama mandalı pek çalışmıyordu.az buçuk düzelttim şuan bi sıkıntı yok bakalım.ama bigün sökecek olursam arabayı satarım herhalde.

Çevrimdışı edincol

  • Otomobil
    Polo 6N2 - AKK - Comfortline
    Şehir
    Kocaeli
Ynt: Radyatör Değişimi (resimli)
« Yanıtla #5 : 20 Eylül 2014, 23:47:01 »
Geçmiş olsun, inşallah bir daha sıkıntı çıkmaz. Petek nasıl o hale geldi ki ? Hep musluk suyu kullanılmış herhalde.
« Son Düzenleme: 20 Eylül 2014, 23:47:34 Gönderen: edincol »
Akıl yaşta değil baştadır.

Çevrimdışı mc_exrem

  • Otomobil
    G0LF MK IV 2bin1 1,6 SR Lpg White
    Şehir
    Ankara
Ynt: Radyatör Değişimi (resimli)
« Yanıtla #6 : 21 Eylül 2014, 01:14:01 »
Geçmiş olsun, inşallah bir daha sıkıntı çıkmaz. Petek nasıl o hale geldi ki ? Hep musluk suyu kullanılmış herhalde.
orjinal radyatörü ilk defa değişmiş. kaçak varmış demekki ama üzeri hep kırmızı antifriz, su namına ben bi şey göremedim.  :-X
senin radyatör ne durumda kim bilir :D
« Son Düzenleme: 21 Eylül 2014, 01:15:34 Gönderen: mc_exrem »
Ekrem KILIÇER

Çevrimdışı edincol

  • Otomobil
    Polo 6N2 - AKK - Comfortline
    Şehir
    Kocaeli
Ynt: Radyatör Değişimi (resimli)
« Yanıtla #7 : 22 Eylül 2014, 15:42:10 »
Ben daha bir sorun yaşamadım ama radyatör temizliği yaptım ve %50 saf su %50 G13 antifriz koyarak kireç ve korozyona karşı korumaya aldım.
Akıl yaşta değil baştadır.

Ynt: Radyatör Değişimi (resimli)
« Yanıtla #8 : 24 Eylül 2014, 19:53:50 »
güzel paylaşım tşk. exrem senin radyatör değişmeden önce aracın içine pis bi koku verdiği oluyormuydu benim aracın çözemediğim bi kokusu var motor yağlı ısınınca koku yapıyor diye motoru özel olarak hususi yıkattım ilk baştan yok gibiydi gitti zannettim koku ama yine devam ettiğini anladım benimkide acaba radyatörden mi geliyor koku acaba kışın aynı geç ısınıyor 5 km sonra klimacıda 300 tl fiyat çekmişti bana geçen kış benimde mi değişmem gerekiyor acaba yaz kış bu kötü koku hiç gitmiyor anlamadım gitti kaçak var heralde radyatörde tahminim

Çevrimdışı mc_exrem

  • Otomobil
    G0LF MK IV 2bin1 1,6 SR Lpg White
    Şehir
    Ankara
Ynt: Radyatör Değişimi (resimli)
« Yanıtla #9 : 28 Eylül 2014, 23:37:01 »
güzel paylaşım tşk. exrem senin radyatör değişmeden önce aracın içine pis bi koku verdiği oluyormuydu benim aracın çözemediğim bi kokusu var motor yağlı ısınınca koku yapıyor diye motoru özel olarak hususi yıkattım ilk baştan yok gibiydi gitti zannettim koku ama yine devam ettiğini anladım benimkide acaba radyatörden mi geliyor koku acaba kışın aynı geç ısınıyor 5 km sonra klimacıda 300 tl fiyat çekmişti bana geçen kış benimde mi değişmem gerekiyor acaba yaz kış bu kötü koku hiç gitmiyor anlamadım gitti kaçak var heralde radyatörde tahminim
yazın sıkıntı olmuyordu sadece kaloriferi açınca o koku geliyordu ve çok geç ısınıyordu. ama geçen boluya gittim bi kaç km sonra sıcak sıcak ve kokusuz üfürüyordu. senin sorun farklı olabilir çünki kaloriferi açmadan geliyor diyorsun
Ekrem KILIÇER

Çevrimdışı mc_exrem

  • Otomobil
    G0LF MK IV 2bin1 1,6 SR Lpg White
    Şehir
    Ankara
Ynt: Radyatör Değişimi (resimli)
« Yanıtla #10 : 28 Eylül 2014, 23:37:51 »
Ben daha bir sorun yaşamadım ama radyatör temizliği yaptım ve %50 saf su %50 G13 antifriz koyarak kireç ve korozyona karşı korumaya aldım.
bizde öğrenelim g13, kırmızı antifrizden farklı mı ve neden saf su?
Ekrem KILIÇER

Çevrimdışı edincol

  • Otomobil
    Polo 6N2 - AKK - Comfortline
    Şehir
    Kocaeli
Ynt: Radyatör Değişimi (resimli)
« Yanıtla #11 : 30 Eylül 2014, 00:01:55 »
G13 standardı VAG araçlar için belirlenmiş en yüksek standartta antifriz oluyor. Yani koruma ve etkin içeriği en yüksek olan. Yetkili servislerden temin edebilirsiniz. Eflatun renkte, fabrika çıkışı araçlarda da kullanılan ürün bu. İçinde mineral bulunmadığı için saf su kullanıyorum, bildiğiniz gibi sudaki mineraller soğutma sistemi iç parçalarına yapışarak hem ısı iletimini düşürüyor, hem de parçaların ömrünü kısaltıyor.
Akıl yaşta değil baştadır.

Çevrimdışı mc_exrem

  • Otomobil
    G0LF MK IV 2bin1 1,6 SR Lpg White
    Şehir
    Ankara
Ynt: Radyatör Değişimi (resimli)
« Yanıtla #12 : 11 Ekim 2014, 12:07:23 »
G13 standardı VAG araçlar için belirlenmiş en yüksek standartta antifriz oluyor. Yani koruma ve etkin içeriği en yüksek olan. Yetkili servislerden temin edebilirsiniz. Eflatun renkte, fabrika çıkışı araçlarda da kullanılan ürün bu. İçinde mineral bulunmadığı için saf su kullanıyorum, bildiğiniz gibi sudaki mineraller soğutma sistemi iç parçalarına yapışarak hem ısı iletimini düşürüyor, hem de parçaların ömrünü kısaltıyor.
radyatör değişince çıkma antifriz koymuş usta. ben bunu tamamen boşaltsam kaç lt alıyor acaba? servis 1,5 lt g13e 25 lira dedi. Ne kadar safsu ne kadar antifiriz alacağımı bileyim de ona göre temin ediyim.
Ekrem KILIÇER

Çevrimdışı edincol

  • Otomobil
    Polo 6N2 - AKK - Comfortline
    Şehir
    Kocaeli
Ynt: Radyatör Değişimi (resimli)
« Yanıtla #13 : 11 Ekim 2014, 20:28:25 »
3 litre alın, boş büyük bir kapta safsu + antifriz %50 oranında karıştırın. Daha sonra motordaki tüm suyu boşaltıp hazırladığınız karışımla doldurun. Ömürlük olsun.

Aşağıda ki adresten arabanızın marka model bilgilerini girerek kaç litre aldığına bakabilirsiniz.
http://www.mobiloil.com.tr/Turkey-Turkish-LCW/carengineoils_which-oil.aspx
Akıl yaşta değil baştadır.