Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: klimada garip sorunlar var  (Okunma sayısı 4531 defa)

klimada garip sorunlar var
« : 07 Temmuz 2008, 23:13:58 »
öncelikle herkese merhaba dostlar benim arac 2001 treedline dolayisiyle manuel klima şimdi sorunlara gelince

1-soğuk sıcak dügmesini soğuğa aldığım zaman havalandırmalardan çok kötü koku geliyor yağ toz nem karışımı gibi çok rahatsız eden ekşimsi bir koku dügmeyi sıcağa alınca yada klimayı acınca koku gidiyor gecen sene basladı filtreleri değiştirdim etkilemedi bu sene iyice artti fan kapalı arac dururken bile koku geliyor ne önerirsiniz
2-aracı çalıştırıyorum klima acık ses falan yok ancak belli bir süre sonra motor iyice ısınınca ciyk ciyk ses geliyor klimayı kapatınca ses yok klimayı acıyorum ses var gaza yüklenince iyice artıyor bu klimanın kayişi falan varmi o özelliğini yitirip ısıdan genlesip kacirabilirmi öneriniz
3-servistre amortisör değişimi tane nekadar bilen varmi sadece önleri değiştiricemde
4-bu işlemlerle ilgili bir fiyat tahmininz varmı

     hepinize iyi günler keyifli sürüsler

(konuları arastırdım yakın seyler varsada tam tatmin edici bir yazi yoktu onun icin yeni konu actim kirlilik olmamistir insaallah)
Sayfa düzenini bozan büyüklükte imza.

Çevrimdışı erdem2179

  • Otomobil
    golf mk3 gti
    Şehir
    İzmir
  • erdem2179
Ynt: klimada garip sorunlar var
« Yanıtla #1 : 08 Temmuz 2008, 00:03:29 »
1: polen filtresini birdaha değiştir arkadaşım
2:klima kayışı var onu değiştir.
3:tanesi 75 ytl civarında olması lazım amortisör,ün
Mk3 gti

Çevrimdışı Ouzoo

  • Bayılırım otobüs kokusuna
Ynt: klimada garip sorunlar var
« Yanıtla #2 : 08 Temmuz 2008, 12:05:11 »
1: polen filtresini birdaha değiştir arkadaşım
2:klima kayışı var onu değiştir.
3:tanesi 75 ytl civarında olması lazım amortisör,ün

+ olarak klima temizliği yaptırabilirsin..
Otomobil kullanmak asalaklıktır. Kurallara uygun kullanmak ise çağdaşlık. Lütfen trafik kurallarına uyun. Sinyal kullanmayı sevin. Yol verirken de cömert olun. Ki insan olmanın tadına varın..

Çevrimdışı mecamir

  • Doğuştan VW'ci...
Ynt: klimada garip sorunlar var
« Yanıtla #3 : 08 Temmuz 2008, 12:18:02 »
Ayrıca aklından çıkarma: Sen arabanı düşünmezsen araba seni hiç düşünmez! Arabana iyi bak ;)

Çevrimdışı nizam

  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
Ynt: klimada garip sorunlar var
« Yanıtla #4 : 08 Temmuz 2008, 13:26:20 »
Ayrıca aklından çıkarma: Sen arabanı düşünmezsen araba seni hiç düşünmez! Arabana iyi bak ;)

can sen arabanın motur neyle temizliyorsun ben geçen vd40 kullandım  ???
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı mecamir

  • Doğuştan VW'ci...
Ynt: klimada garip sorunlar var
« Yanıtla #5 : 08 Temmuz 2008, 13:32:26 »
:) wd 40'ı plastik yüzeye kullanınca tozlar yapışıyo, çamur gibi oluyo ben Carpex'in motor temizleyicisini bi posta sıkıyorum, 5 dk kadar bekleyip siliyorum. wd40'ı yalnızca akünün kutup başları, jaklar gibi iletken yerlere sıkıyorum. Siyah ve plastik yüzeyler için de sıvılaştırılmış arap sabunu (arap sabunuyla suyu bir güzel karıştır) öneririm :)  ama ince bir tabaka olsun yüzeyde, sonra songerle üstünden geç yoksa o da toz toplar.

Çevrimdışı nizam

  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
Ynt: klimada garip sorunlar var
« Yanıtla #6 : 08 Temmuz 2008, 13:37:29 »
:) wd 40'ı plastik yüzeye kullanınca tozlar yapışıyo, çamur gibi oluyo ben Carpex'in motor temizleyicisini bi posta sıkıyorum, 5 dk kadar bekleyip siliyorum. wd40'ı yalnızca akünün kutup başları, jaklar gibi iletken yerlere sıkıyorum. Siyah ve plastik yüzeyler için de sıvılaştırılmış arap sabunu (arap sabunuyla suyu bir güzel karıştır) öneririm :)  ama ince bir tabaka olsun yüzeyde, sonra songerle üstünden geç yoksa o da toz toplar.

arap sabunu forevar zaten olmasa ne yapcam bilemiyorum bi daha kine denerim ama wd40 yagı filan aldı ii oldu teşekkür ederim can
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Ynt: klimada garip sorunlar var
« Yanıtla #7 : 08 Temmuz 2008, 17:23:34 »
1: polen filtresini birdaha değiştir arkadaşım
2:klima kayışı var onu değiştir.
3:tanesi 75 ytl civarında olması lazım amortisör,ün

eyvallah dostum yakında servise gidicem gelişmeleri tekrar burada belirtirim bu arada konu hafif dallanmış
hehe ;D
Sayfa düzenini bozan büyüklükte imza.

Ynt: klimada garip sorunlar var
« Yanıtla #8 : 15 Temmuz 2008, 16:23:31 »
arkadaşlar arabayı servise değilde ancak servisten emekli bir ustaya götürdüm ve onun yetiştirdiği adamlar
araca baktı.
1-klima kayışı denilen hepimizin gördüğü şarj dinamosununda bağlı oldugu v kayışı denilen kayışmış.
ustaya durumu anlattım değiştirmeye gerek yok dedi kayış yeniymiş özel bir spreyle kayış ve bağlantı
kasnaklarını temizlendi artık o sesi yapmaz dedi bakacağız.
2-koku için polen filtresini yeniledi diğer filtreyi temizlendi.biraz daha iyi şimdi.
3-yağ 1 seneyeyi doldurmuştu yeni yağ doldurdu.
4-arka fren balataları silinmişti yeniledik.
5-aracı pc ye bağlayıp arıza testi yaptı ve genel kontol yapti.

bunlar için toplam 230 ytl ödedim ayrıca merak edenlere
arka fren kampana takım:83 ytl
ön süspansiyon:120 ytl tane
arka süspansiyon:90ytl tane orjinal parça fiyatı gittiğim yerde belki birinizin işine yarar diye yazdım :melek:
Sayfa düzenini bozan büyüklükte imza.

Çevrimdışı mecamir

  • Doğuştan VW'ci...
Ynt: klimada garip sorunlar var
« Yanıtla #9 : 15 Temmuz 2008, 16:47:03 »

arkadaşlar arabayı servise değilde ancak servisten emekli bir ustaya götürdüm ve onun yetiştirdiği adamlar
araca baktı.
1-klima kayışı denilen hepimizin gördüğü şarj dinamosununda bağlı oldugu v kayışı denilen kayışmış. ustaya durumu anlattım değiştirmeye gerek yok dedi kayış yeniymiş özel bir spreyle kayış ve bağlantı
kasnaklarını temizlendi artık o sesi yapmaz dedi bakacağız. WD40 gücüüü  :sevgi:
2-koku için polen filtresini yeniledi diğer filtreyi temizlendi.biraz daha iyi şimdi.  ;)
3-yağ 1 seneyeyi doldurmuştu yeni yağ doldurdu.naptın dostum ya? onun yağlığı kalmamıştır 1 senede  :( bazı durumlarda km'ye bakmadan değiştirilir yağ aklında olsun bu kadar uzun süreler aynı yağı kullanma 
;)[/b]
4-arka fren balataları silinmişti yeniledik.
5-aracı pc ye bağlayıp arıza testi yaptı ve genel kontol yapti.