Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: kalkışlar ağır kalma  (Okunma sayısı 10862 defa)

Ynt: kalkışlar ağır kalma
« Yanıtla #14 : 25 Temmuz 2008, 20:07:36 »
Maksat performanssa 1600cc c segmenti en guzeli civic ve alfa 147 gerisi hikaye.Digerlerine bakinca megane de oyle astra da oyle golf de oyle ama sonucta sadece olay performans degil.Illaki performans diyorsaniz golf e varincaya kadar daha ucuza onlarca araba var ama hersey performans degil.

Ynt: kalkışlar ağır kalma
« Yanıtla #15 : 25 Temmuz 2008, 20:25:51 »
mete abi senin cordaba accen ten dahamı götü kalkısı  bide arkadasın olayı tamamen halil kardesimizin dedigi gibi hava fltresinden olabilir cünku arkasın borası var ıda aynı sikayetten gitti filtre degişti adam bi ayar yaptı tam hatırlamıorum arac canavar gibi şimdi benim düşüncem böle

Ynt: kalkışlar ağır kalma
« Yanıtla #16 : 25 Temmuz 2008, 20:43:18 »
Öncelikle aramıza hoşgeldiniz.
Aracınızın kaç beygir olduğu hakkında bir bilgi vermemişsiniz.Bunu bilmeden yorum yapmak biraz zor.
Ve aracınızı dizel meganeylemi benzinliylemi karşılaştırıyorsunuz bunu da bilmeliyizki yorum yapalım.
Golf 1.9 TDI Motorun 90-105-115 ve 130 Beygirlik seçenekleri var.
Golf 1.6 SR Motordur büyük ihtimalle bu aracında 100-105-125-130 Beygirlik seçenekleri var bildiğim kadarıyla
Meganeyi ele alacak olursak Dizellerin 1.5 DCİ Motora sahip ve 80-88-90-100--105-115 beygirlik motor sahiplerine sahip yanlış da olabilir.
Benzinlileri ise;Kimiler 1.6 16V,1.4 16V,1.4 SP motorlara sahipler 115-100-125-98 beygirlik motor seçenekleri var bildiklerim bunlar.
Yani Dizelleri karşılaştıracak olursak bence golf çok daha üstün meganedan.
Benzinlileri karşılaştıracak olursak megane biraz daha üstün görünüyor.Ama aynı güçlere sahip benzinli motorları da var.
Siz bu motor ve yakıt şeçeneklerinden hangisiyle golfü karşılaştırıyorsunuz?

Ynt: kalkışlar ağır kalma
« Yanıtla #17 : 25 Temmuz 2008, 21:06:11 »
Ahmetcim buyuk ihtimal benzinlidir ve 1.6 102 8V dir.Ya da 1.6 105 16V dir.
Her ikisi de ne yazikki hem yeni kasa 1.6 115 hp nin hem de eski kasa 1.6 110 hp nin (literaturde 107 diye gecer) gerisinde kalir.Ama bu fark bir boyu gecmez...Dedigim gibi illaki performanssa civic derim baska birsey demem.Belki kagit uzerinde fazla farkli gorunmuyor gibi olabilir ama yola ciktuginda fark anlasiliyor.Tabi tekrar soyleyeyim sonucta hepsi de ayni segment ve birbirine yakin gucteler.Ne olursa olsun aradaki fark birkac boyu gecmez...

Ynt: kalkışlar ağır kalma
« Yanıtla #18 : 28 Temmuz 2008, 10:54:06 »
arkadaşlar, ben de arabanın çekişinden çok memnun(DUM) bir hafta öncesine kadar,
bi memlekete gittim geldim, arabanın çekişi bariz bir şekilde düştü,
arabanın hiçbir yerine hiçbir müdahalede bulunmadım ama bir anda hantallaştı sanki araba.
devir aldırırken 3000 devri geçince bağırıyor ve geç toparlıyor, neden olabilir?
hava filtresi falan mı dolmuş, ya da bujilerden mi kaynaklanır, fikriniz var mı?

Ynt: kalkışlar ağır kalma
« Yanıtla #19 : 04 Ağustos 2008, 12:25:52 »
2002 ye kadar Golf IVler 8vdir yani 8 Valftir. 2002den itibaren 16v oldu. Ilk kalkistaki atiklik eksikligi (eğer başka bir arıza yoksa) bu sebepledir diyebiliriz. Ama arkadasların dediği gibi, sonrasında hiçbir performans eksikliği yok. 2001 Golf 1.6 Comfortline alalı bir hafta oldu. Süper araba.