Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: hareket halindeyken rolantiye düşünce stop etme sorunu ve çözümü  (Okunma sayısı 92666 defa)

 :tamamdir

Çevrimdışı KAAN60

  • Otomobil
    2000 polo 1.6 a.c
    Şehir
    Tokat
çok mantıklı bir soru mehmet kardeş ama ben üzülerek araç ecu su ile lpg ecu su arasında malesefki bağlantı olduğunu düşünüyorum çünkü araç ecusundan enjeksiyona gelen kablolara, lpg ecu sundan gelen kabloları bağlıyorlar dolayısıyla sanıyorumki araç ecusundan gelen bilgilere göre lpg ecusu hareket ediyor. buda eger lambda sorunlu ise;
LAMBDA SORUNU--->ARAÇ ECUSU--->LPG ECUSU--->SORUNLU ÇALIŞMA
ama ben ne yapabilirim hala bilmiyorum? iyi geceler.
_-OĞLUM ve POLOM-_

Çevrimdışı beyazbora

  • Otomobil
    WV BORA
    Şehir
    Ordu
  • SELAMLAR...
BİSMİLLAH HER HAYRIN BAŞIDIR...

Çevrimdışı yesilkrt

  • Boks sporsa, savaş olimpiyattır.


Uploaded with ImageShack.us
MK-IV- Comfortline

Çevrimdışı beyazbora

  • Otomobil
    WV BORA
    Şehir
    Ordu
  • SELAMLAR...
bende bir yoklayayım
BİSMİLLAH HER HAYRIN BAŞIDIR...

Çevrimdışı yesilkrt

  • Boks sporsa, savaş olimpiyattır.
dün gaz kelebeğini sökmeden, hava filtre hortumunu çıkarıp temizledim(fotografta göründüğü gibi). Ama rolanti çok yükseldi 1000-1400 arası değişiyor. çok nadiren 900de kalıyor. Sık sık düşüp yükselme yok ancak rolanti çok yükseldi. Aynı işlemi geçen sene de yapmıştım hiçbir değişme olmamıştı.
Sanırım adaptasyon gerekiyor. bir müddet kullanıp düzelmezse adaptasyon yaptırmayı düşünüyorum da nerde nasıl yapıldığını bilmiyorum bu işin. Adaptasyon denen olay dijital-elektronik bir işlem mi yoksa mekanik bir işlem mi?
MK-IV- Comfortline

Çevrimdışı nizam

  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
dijital
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

adaptasyon işlemi aslında bir anlamda bilgisayara yeni bir donanım taktığınızda o donanımı bilgisayarınıza driver vasıtasıyla tanıtmak gibi bişey. boğaz kelebeğini araç beynine tanıtmak yani... bilgisayara bağlanarak yapılır.
« Son Düzenleme: 29 Haziran 2011, 12:53:29 Gönderen: mehmetcevahir »

Çevrimdışı yesilkrt

  • Boks sporsa, savaş olimpiyattır.
MK-IV- Comfortline

Çevrimdışı yesilkrt

  • Boks sporsa, savaş olimpiyattır.
adaptasyon işlemi aslında bir anlamda bilgisayara yeni bir donanım taktığınızda o donanımı bilgisayarınıza driver vasıtasıyla tanıtmak gibi bişey. boğaz kelebeğini araç beynine tanıtmak yani... bilgisayara bağlanarak yapılır.
boğaz kelebeğini söktürmedim ki ben
MK-IV- Comfortline

Çevrimdışı nizam

  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
boğaz kelebeğini söktürmedim ki ben

bunca zaman bogaz kelebegi belli bir açıda kalmıstır sen içinde ki tozları temizlediğinden orj. hali ile arasında boşluk kalmıs olabilir devir dalgalanması o yüzden olur boğaz kelebeği mekanik ama ona acıyı saglayan malzeme elektronik :)
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı yesilkrt

  • Boks sporsa, savaş olimpiyattır.
bunca zaman bogaz kelebegi belli bir açıda kalmıstır sen içinde ki tozları temizlediğinden orj. hali ile arasında boşluk kalmıs olabilir devir dalgalanması o yüzden olur boğaz kelebeği mekanik ama ona acıyı saglayan malzeme elektronik :)
sıkıntı büyük desene :-\
MK-IV- Comfortline

Çevrimdışı nizam

  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
sıkıntı büyük desene :-\

en iyi manuel beyizsiz elektroniksiz araç ::::)
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı yesilkrt

  • Boks sporsa, savaş olimpiyattır.
en iyi manuel beyizsiz elektroniksiz araç ::::)
keskin sirke küpüne zarar :(
MK-IV- Comfortline