Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: hareket halindeyken rolantiye düşünce stop etme sorunu ve çözümü  (Okunma sayısı 243881 defa)

Çevrimdışı cybertronics

  • Otomobil
    Golf MK4 1999 1.6 AKL & Audi A6 2008 4.2 Quattro
    Şehir
    Ankara
  • Daha iyisi yine bir VAG'dır
Buna benzer problemleri daha önce çok yaşadım her ustaya gittiğimde kaputu açar açmaz boğaz kelebeğine sarıldılar.Rolanti dalgalanıyordu kelebek dediler Hava hortumları çatlak çıktı,westinghause hortumu yırtık çıktı,araç çekişten düşüyordu kelebek dediler motor soketlerinden su çıktı :)Maf ı temizledim uçak gibi oldu yine benzer şeyler yaşadım hararet müşürü arızalı çıktı termostat arızalı çıktı hep kendim çözdüm.Bilgisayarda arıza veriyor benimki yine kelebek dediler problemle ilgili araştırdım alakası yok IAt arızalı:)

Hocam senin araç hala arıza veriyorsa bilgisayarda o kodu söyle de senin sorunu çözelim :) O sendeki gibi benzer bir sorundan dolayı kodları ezberledim artık  :tamamdir

bağlattım bir arıza göstermedi. ama dediğim gibi baka bir golf den hava akışmetresi söktük ve 1 gün boyunca o sorunsuz akışmetreyi kullandım fakat aynı sorun devam etti. kesin çözüm olacağını bilsem 400-500 neyse verecem parasını değiştirecem fakat emin olamıyorum.

Motor devir sensörünü kontrol edin yağ filtresinin arkasında kalır söküp başını bir temizleyin az da olsa bir düzelme olursa o zaman direkt o parçayı değiştirirsiniz benzer sorunları bende yaşadım genelde sizin yaşadığınız sorunlar akışmetre ve devir sensörü ile ilgili oluyor bu ikisi de değil ise daha basit birşey olabilir mesela havalar bu aralar soğuk 10-40 yağ kullanıyorsanız eğer yağ ısınana kadar motoru zorluyor ve bu da titreşime neden oluyor olabilir. Soğuk havalarda aracı çalıştırıp motoru ısıtmadan direkt yola çıkarsam araç gürültülü çalışıyor ama motor ısındıktan sonra motoru durdurup tekrar çalıştırdığımda ya da motoru ısıtıp öyle yola çıktığım zaman kaymak gibi gidiyor araç bu otto motorlar böyle malesef :)
Daha iyisi yine bir VAG'dır

Çevrimdışı seckin8787

    Otomobil
    Polo Classic - AKL
    Şehir
    İstanbul
Arıza kodu:00523 Emme havası sıcaklık sensörü birde lambda sensörü arızası veriyor

Çevrimdışı cybertronics

  • Otomobil
    Golf MK4 1999 1.6 AKL & Audi A6 2008 4.2 Quattro
    Şehir
    Ankara
  • Daha iyisi yine bir VAG'dır
Arıza kodu:00523 Emme havası sıcaklık sensörü birde lambda sensörü arızası veriyor

G42 sensör hatası ise lambda sensörü G42'den dolayı hata veriyordur. Sonuç olarak değişecek ama önce temizlemeyi dene derim.
Daha iyisi yine bir VAG'dır

Çevrimdışı seckin8787

    Otomobil
    Polo Classic - AKL
    Şehir
    İstanbul
Kontak speyi ile temizledim her temizlediğimde aracın çekişi %30 artıyor ama titreme,rolanti düşmesi düzelmiyor,ertesi gün yine eski haline dönüyor sonuç olarak arızalı görünüyor orjinali 800 tl.Bremi buldum 180 tl imiş güvenemiyorum yinede müsait olduğumda alıcam inş.

Çevrimdışı seckin8787

    Otomobil
    Polo Classic - AKL
    Şehir
    İstanbul
Aracı bilgisayara bağlattım hata kodlarına baktı usta boğaz kelebeği arızalı dedi,çırağa olum ordan çıkma boğaz kelebeğini getir dedi o sırada bilgisayara baktım G42 yazıyor dedim dur abi benim acelem var diyip hemen tüydüm :)

Çevrimdışı cybertronics

  • Otomobil
    Golf MK4 1999 1.6 AKL & Audi A6 2008 4.2 Quattro
    Şehir
    Ankara
  • Daha iyisi yine bir VAG'dır
Aracı bilgisayara bağlattım hata kodlarına baktı usta boğaz kelebeği arızalı dedi,çırağa olum ordan çıkma boğaz kelebeğini getir dedi o sırada bilgisayara baktım G42 yazıyor dedim dur abi benim acelem var diyip hemen tüydüm :)

1.6 AKL'mi 1.4 akl'mi senin motor ona göre cevap vereyim bu tüyme durumuna :)
Daha iyisi yine bir VAG'dır

Çevrimdışı seckin8787

    Otomobil
    Polo Classic - AKL
    Şehir
    İstanbul
1.6 akl polo classic 100hp

Çevrimdışı cybertronics

  • Otomobil
    Golf MK4 1999 1.6 AKL & Audi A6 2008 4.2 Quattro
    Şehir
    Ankara
  • Daha iyisi yine bir VAG'dır
1.6 akl polo classic 100hp

Hah tamam o zaman iyi yapmışsın 1.4 lerin bazı modellinde o sensör boğaz kelebeğinin içinde çünkü :D

İstersen eğer yabancı sitelere falan bak derim çünkü ebay de aynı orjinal parça kargo ücreti dahil 30 lira civarı. Bremi'de fena bir marka değil ama yinede çok pahalı.

http://www.ebay.com/itm/Intake-Air-Temperature-Sensor-For-VW-PASSAT-NEW-BEETLE-GOLF-IV-BORA-SHARAN-/150948918900
Daha iyisi yine bir VAG'dır

Çevrimdışı seckin8787

    Otomobil
    Polo Classic - AKL
    Şehir
    İstanbul
Benim aracımda G42 yani MAF ISI sensörüyle beraber en kötüsüde bu :(

Çevrimdışı cybertronics

  • Otomobil
    Golf MK4 1999 1.6 AKL & Audi A6 2008 4.2 Quattro
    Şehir
    Ankara
  • Daha iyisi yine bir VAG'dır
Benim aracımda G42 yani MAF ISI sensörüyle beraber en kötüsüde bu :(

Değişiyor olması lazım. Şundan değil mi sendeki parça

« Son Düzenleme: 24 Şubat 2015, 23:04:45 Gönderen: cybertronics »
Daha iyisi yine bir VAG'dır

Çevrimdışı seckin8787

    Otomobil
    Polo Classic - AKL
    Şehir
    İstanbul
Maalesef benim akışmetrenin içinde 3 adet direnç var ikisi maf a ait diger tekide ısı sensörüne ait parça kodu:06a906461b

Çevrimdışı seckin8787

    Otomobil
    Polo Classic - AKL
    Şehir
    İstanbul
binglongx.com/2010/10/30/cleaning-mass-air-flow-maf-sensor-of-car/   bu linkte daha anlaşılır

Çevrimdışı cybertronics

  • Otomobil
    Golf MK4 1999 1.6 AKL & Audi A6 2008 4.2 Quattro
    Şehir
    Ankara
  • Daha iyisi yine bir VAG'dır
binglongx.com/2010/10/30/cleaning-mass-air-flow-maf-sensor-of-car/   bu linkte daha anlaşılır

bendeki de böyle ama 1.6 pololarda bu şekilde dğil diye biliyordum neyse geçmiş olsun hocam o zaman maf şart oldu.
Daha iyisi yine bir VAG'dır

Çevrimdışı seckin8787

    Otomobil
    Polo Classic - AKL
    Şehir
    İstanbul
Sağolun Polo classic 1.6 sr yani akl dürbün gögüs 100 lük dedikleri araç.