Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: hararet 90'dan azken devir aniden düşüp yükseliyor neler oluyor?  (Okunma sayısı 8766 defa)

golf 16 v aracımı çalıştırıyorum 1.viteste 3.000 devire geldiğinde devir göstergesi aniden 1000 kadar iniyor ve sanki frene basmışım gibi araba kapanıyor yani ani yavaşlıyor. bunu 2. ve 3. viteslerde de yapıyor. ilginç bir durum var hararet 90 a geldiğinde motor ısınınca canavar gibi hiçbir sorun olmuyor..normal olarak yola devam edebiliyorum.boğaz kelebeğini temizlettim ama aynı sorun devam ediyorbu konuda bilgisi olan var mı?

iyi günler iki sebebi olabilir biri bogaz kelebegi birde fren sistemindeki pompa ilkin kelebeği temizlettir.
geçmiş olsun

Çevrimdışı acarkan

  • Efsaneler Bitmez Sadece Şekil Değiştirir
bende ne çektim gitmediğim yer kalmadı sonunda direksiyon müşürü diye bir parça var onu ve ısı sensörünü (Lamda sensörü) değiştirdiler 3 aydır süper seninki de mutlaka öyledir.  ^-^

boğaz kelebeğinin yanında egr valfine de baktır,2002 golfümde aynısı oldu valfte sorun cıkmıştı..

arkadaşlar kelebeği temizletmiştim zaten bi faydası olmadı.acarkan kardeşim bu lambda sensörünü kaça değiştirdin ? tuzlu mu?

Merhaba Arkadaşlar; ben de yeni bir golf kullanıcısıyım, arabam 2000 model-102000km-trendline. Benim de problemim; araba 2. vitesten 3. vitese geçmeden gaz kesme yapıyor, bunu bazen diğer viteslerde de yapıyor, araba giderken gazı kesiyor ve öne yığılıyor ardından tekrar kendine geliyor. Bu problemi her zaman değil arada bir yapıyor.
 Ayrıca hararet göstergesi düşük viteste 90 na kadar yükseliyor vites yükseldikten sonra nerdeyse 0 'a kadar düşüyor sonra kafasına göre tekrar yükseliyor. Özel Servis bilgisayardan baktı krank mili ve ısı göstergesi diye 2 hata verdi hatayı sildi, düzelir gibi oldu fakat bugün tekrar yaptı.
Sizce sorun nedir? Yardımcı olabilir misiniz?

iyi günler iki sebebi olabilir biri bogaz kelebegi birde fren sistemindeki pompa ilkin kelebeği temizlettir.
geçmiş olsun

geçen haftasonu gittiğim usta kelebeklerin 2-3 temizlemeden sonra ömrünü tamamladığını ve değişmesi gerektiğini söyledi.Ne derece doğrudur?

doğrudur temizlememindxe bir ömrü vardır aksamların yorgunluk süresi
arkadaşlar devir saatındeki ve aracın çalışarkenki stop sorunlarının en önemli sebebi kelebek

krank milisensörünü kimse bana söylememişti bende araştırdım hatta ustaya gittim bugün bi gece aracın kalması lazım dedi.ondan olabilirmiş sabahta kendisi kontrol edecekmiş.klasik kelebek  sorunlarını yaşamıyoruym zaten.ben değiştirmemekte ısrar ediyorum. krank mili sensöründen denmi göreceğiz

arabamın sorunu çözüldü, krank mili sensörü, hararet müşürü ve termostatı değiştirdim. Şimdi bir sorun kalmadı ayrıca parça fiyatları krank sensörü 80 tl, hararet müşürü 20 tl, termostat 22 tl

arabanın sorunu çözüldü sorun devir sensöründeymiş. 120 TL onu değiştirdik sorun bitti şükürler olsun:) :D

Çevrimdışı nakres

  • http://www.vwpasa.com/
13 ay sonra mı problem çözüldü   :)
!!!!MECNUN  BİLSEYDİ VW SEVGİSİNİ SEVERMİYDİ LEYLA ZİLLİSİNİ...?????...!!!!
    http://www.vwpasa.com/   
    http://www.andcarotomotiv.com]Andcar Otomotiv Hizmetleri[/fon