Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: Golf IV - LPG Değeri (Güncel)  (Okunma sayısı 509130 defa)

Ynt: LPG Değeri Güncel
« Yanıtla #140 : 25 Haziran 2011, 10:32:09 »
1,6 8v AFT motor :) ama 3000 devirüstünü pek görmem ve pedalı ezmem usul usul kullanırım :)
Aynı tarz kullanıyoruz desenize. :)  Şu anki aracım resimdeki yeni sportage benzinli, depoyu 19 gün önce doldurdum, tamamı ş içi (ort hızım:20 km/ st), ort tük:8,8 lt, yani bugünün benzin fiyatıyla 36 krş ş içi yakıtım var. :sevgi:

Çevrimdışı ferhattasdemir

  • Eksantrik sübap açar, motora benzin kaçar :)
Ynt: LPG Değeri Güncel
« Yanıtla #141 : 25 Haziran 2011, 10:32:54 »
son güncel tüketimimi paylaşıyorum arkadaşlar. ben boşaltıp pompa ilk tıklayıncaya kadar dolduranlardanım. ilk 70 km 90 km/h sabit hız sonra şehiriçi sakin agresif karışık kullanım var. sonra 110 km 140-150 km/h hızlı kullanım var en son olarak da 40 km 90 km/h sabit hız var. toplamı 502 km de depo boşaldı. 43 lt gaz 2.19 dan 96 tl ye doluyo hep. şu halde tüketimim 19.1 kr görünüyor. yakıt olarak da 8.56lt / 100 km oluyo. yol bilgisayarı konusunda da birşeyler söyleyeyim. sonuçta yol bilgisayarı geçen akışkan debisini ölçüyo. benzinde sıvı lpg de. benim kendi hesapladığımla yol bilgisayarının hesapladığı çoğu zaman örtüşüyor. maksimum oynadığı da %10 dur yani. öyle 100 km de 2 lt fark bence çok saçma. bu benim fikrim ve gözlemlediğimdir tabi ki...
Eksantrik sübap açar, Motora benzin kaçar
Çok zorlama kelebeği, Araba altından uçar... :)

Ynt: LPG Değeri Güncel
« Yanıtla #142 : 25 Haziran 2011, 10:34:12 »
son güncel tüketimimi paylaşıyorum arkadaşlar. ben boşaltıp pompa ilk tıklayıncaya kadar dolduranlardanım. ilk 70 km 90 km/h sabit hız sonra şehiriçi sakin agresif karışık kullanım var. sonra 110 km 140-150 km/h hızlı kullanım var en son olarak da 40 km 90 km/h sabit hız var. toplamı 502 km de depo boşaldı. 43 lt gaz 2.19 dan 96 tl ye doluyo hep. şu halde tüketimim 19.1 kr görünüyor. yakıt olarak da 8.56lt / 100 km oluyo. yol bilgisayarı konusunda da birşeyler söyleyeyim. sonuçta yol bilgisayarı geçen akışkan debisini ölçüyo. benzinde sıvı lpg de. benim kendi hesapladığımla yol bilgisayarının hesapladığı çoğu zaman örtüşüyor. maksimum oynadığı da %10 dur yani. öyle 100 km de 2 lt fark bence çok saçma. bu benim fikrim ve gözlemlediğimdir tabi ki...
Ben de 2 lt fark lafına inanmıyorum..

Çevrimdışı barut

  • Şehir
    İzmir
Ynt: LPG Değeri Güncel
« Yanıtla #143 : 25 Haziran 2011, 10:34:24 »
standart değerim değil tabiki hakan her depoda o değeri yakalıyamıyorum. Şuan izmirde gaz 2,23 onunda etkisi var

Ynt: LPG Değeri Güncel
« Yanıtla #144 : 25 Haziran 2011, 10:40:04 »
ya yarışmaya izmirden katılıyorum desene baştan:)))trafik denen bişi yok gaz ucuz...n eyin kavgasını yapıyoruz ya:))) işin gücün ras gelsin....(bu 8 valf AKL motorları seri kullan diyolar motor ömrü için...biliyosun benim motor ve şanzuman golf 4 le aynı,sana demedilermi?hani 3000 deviri bulmam dedin kafama takıldı)

Ynt: LPG Değeri Güncel
« Yanıtla #145 : 25 Haziran 2011, 10:42:05 »
Yakıt ekonomisi ve sessizlik için düşük devirde kullanıyodur..

Ynt: LPG Değeri Güncel
« Yanıtla #146 : 25 Haziran 2011, 10:45:14 »
bende izmirde otursam bende öyle yapardım..kordon boyu sağdan sağdan 2000 devir...farlar kapalı,sislerde zenon parklar açık...dımtıs dımtıs hesabı..yakarmı yakmaz tabi ozaman:)))))

Çevrimdışı ferhattasdemir

  • Eksantrik sübap açar, motora benzin kaçar :)
Ynt: LPG Değeri Güncel
« Yanıtla #147 : 25 Haziran 2011, 10:49:23 »
ya yarışmaya izmirden katılıyorum desene baştan:)))trafik denen bişi yok gaz ucuz...n eyin kavgasını yapıyoruz ya:))) işin gücün ras gelsin....(bu 8 valf AKL motorları seri kullan diyolar motor ömrü için...biliyosun benim motor ve şanzuman golf 4 le aynı,sana demedilermi?hani 3000 deviri bulmam dedin kafama takıldı)

seri kullanımla motor ömrünün ne alakası varmış çözemedim ben. barut yine 3000 i geçmiyomuş ben %90 otomatik vites gibi kullanıyorum 2400 ü bulmaz bile bende devir 2000 i geçerken değiştiririm çoğu zaman. nadiren 4000 4500 lere çıkarım. o da sinirlendiğim veya biraz agresyon yaşamak kırmızı ışıkta fırlamak istediğim zamanlar.
Eksantrik sübap açar, Motora benzin kaçar
Çok zorlama kelebeği, Araba altından uçar... :)

Ynt: LPG Değeri Güncel
« Yanıtla #148 : 25 Haziran 2011, 11:03:37 »
seri kullanımla motor ömrünün ne alakası varmış çözemedim ben. barut yine 3000 i geçmiyomuş ben %90 otomatik vites gibi kullanıyorum 2400 ü bulmaz bile bende devir 2000 i geçerken değiştiririm çoğu zaman. nadiren 4000 4500 lere çıkarım. o da sinirlendiğim veya biraz agresyon yaşamak kırmızı ışıkta fırlamak istediğim zamanlar.

Ynt: LPG Değeri Güncel
« Yanıtla #149 : 25 Haziran 2011, 11:09:30 »
şimdi şöyle açıklık getireyim kendi açımdan,bende bundan önce 98 polo vardı 1.6 16 valf..1 yılda motoru yedim hertürlü bakımın daima eksiksiz yaptığım halde,ve daha sonra honda pegout vs.arabalarım oldu tekrar wosvogen grubu olan şimdiki aracımı alınca aile dostumuz olan ve sadece bu gruba yönelik servis işleten bi abimin yanına gittim dedimki polodaki olay bundada başıma gelmesin ansızın motor soruunu olmasın(kendisi bosch servisi)oda bana hakan dedi,sen 2500 devirde vites büyüten birisin bak bu motor 8 valf AKL denilen motor,zaten 1 le giderken arabayı bağırtmadan 2 ye atsan araba titriyor sonuç olarak devirli seri kullan düşük viteslerde özellikle dedi...bende tamam abi dedim..olay bu ferhat kardeş..(uzun uzun anlattım..)

Çevrimdışı ferhattasdemir

  • Eksantrik sübap açar, motora benzin kaçar :)
Ynt: LPG Değeri Güncel
« Yanıtla #150 : 25 Haziran 2011, 11:19:04 »
anladım. ben de öyle bi titreme sorunu olmuyo ama hızlanmanın biraz zoraki olması normal bi durum tabi. motoru yedim derken nasıl bir sorun oldu.
Eksantrik sübap açar, Motora benzin kaçar
Çok zorlama kelebeği, Araba altından uçar... :)

Ynt: LPG Değeri Güncel
« Yanıtla #151 : 25 Haziran 2011, 11:28:27 »
ya ben oldum olası hor araba kullanmam hani şöyle 3 lşe gidilicek yerde 4 le giderim 4 le gidilecek yerde 5 le giderim yani ferhat devirim herzman düşüktür vitesim yüksektir..bir sabah işe gidiem bastım marşa(polodan bahsediyorum)araba traktör gibi çalıştı ve sarsıntılı bir şekilde istop etti..servis ten biri geldi boğaz kelebeğine siprey sıktı araba çalıştı ama bi ses var sanırsınki corvette çalışıyor kapıda..komşular falan sabah sabah balkıonlarda<:))))ustam dedki hakan geçmiş olsun sekmanla kurtarabilirmiyiz sökmeden anlaşılmaz  ozamanın parası yalan olmasın sene 2007 idi..1800 lira hesap çıkarttı..ansızın oldu yani herşey,her yağ değişiminde castrol magnetek koyardım ve dabılup:(((oysaki...olacağı varmış oldu...bu arabayıda dediğim gibi yüksek viteste düşük devir kullanmamam gerektiğini söyledi ustam özellikle yalnız bu benim 8 valf motor için geçerli,1 le gierken hemen 2 ye atma bağırt diyor yani...

Çevrimdışı ferhattasdemir

  • Eksantrik sübap açar, motora benzin kaçar :)
Ynt: LPG Değeri Güncel
« Yanıtla #152 : 25 Haziran 2011, 11:34:43 »
anladım benim kullanım tarzı da seninkiyle aynı sayılır. motor da aynı motor. inşallah aynı sıkıntı bende de olmaz. ama sorunun tam olarak ne olduğu da belli değil herhalde. nasıl halledildi o araç segman mı atıldı gömlek mi değişti. temel sorun neymiş yani.
Eksantrik sübap açar, Motora benzin kaçar
Çok zorlama kelebeği, Araba altından uçar... :)

Ynt: LPG Değeri Güncel
« Yanıtla #153 : 25 Haziran 2011, 11:38:08 »
dedim ya 2007 yılıydı ve tecilim bitiyodu 1 ay varken askere gitmeme motor yaptırmak mantıksız geldi o şekil sattım bir sır olarak kalıcak ebediyyen...zoruma giden tek şey,millet son model arabalara benzinliklerden huniyle açık yağ koyarken ben her şeyin en kalitelisini kulanırdım halada kullanıyorum...kısmet...şimdiki arabamda 2001 leon 71 binde bi sıkıntı yok bakalım...ama ara sıra tribe girmiyor değilim...