Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: Golf IV Gösterge Paneli Sökme + Uyarı Hoparlörü (Buzzer) + Krom Çerçeveler  (Okunma sayısı 29942 defa)

yeni bi başlık altında resmiyle yayınlıyorum arkadaşlar oradan cevap verirseniz soruma sevinirim.

Çevrimdışı ferhattasdemir

  • Eksantrik sübap açar, motora benzin kaçar :)
arkadaşlar ben söktüm göstergeyi.fakat söktükten sonra hız göstergedinii elimle oynadım aşşa yukarı :) geri taktığımda normaldi şimdi 40 da duruyor.yukarı çıkıyor ama arabayı durdurduğumda bile kırktan aşşa inmiyor :) tekrar söküp sıfır değerine elimle indirsem diyorum.ne dersiniz

valla bende oynadım hepsini hiçbir sorun olmadı. hatta nasıl olsa gerçekte göremiyoruz diye 260 a dayadım :) dediğin gibi söküp tekrar bi sıfıra indirsen bence düzelmesi lazım...
Eksantrik sübap açar, Motora benzin kaçar
Çok zorlama kelebeği, Araba altından uçar... :)

Çevrimdışı OffLineR

  • Otomobil
    Golf IV Highline, SLK200 Kompressor Grand Edition
  • İtinayla, sabırla, keyifle modifiye edeceksin ! :)
Önce saat yönünde 0'ı geçecek şekilde çevirin, en son saat yönünün tersinde 0'ın hemen biraz altına getirip bırakın.
Air Ride \ Havalı Süspansiyon ;)

Çevrimdışı ferhattasdemir

  • Eksantrik sübap açar, motora benzin kaçar :)
Önce saat yönünde 0'ı geçecek şekilde çevirin, en son saat yönünün tersinde 0'ın hemen biraz altına getirip bırakın.

koray ın tavsiyesini dinle. kendisi bu konularda üstaddır. sanırım ledlere bakmak için ibreyi sökmüş ama düzgün oturtamamış değil mi koray?
Eksantrik sübap açar, Motora benzin kaçar
Çok zorlama kelebeği, Araba altından uçar... :)

Çevrimdışı OffLineR

  • Otomobil
    Golf IV Highline, SLK200 Kompressor Grand Edition
  • İtinayla, sabırla, keyifle modifiye edeceksin ! :)
Düzgün oturtmak değil de sıfır noktasını ayarlamayı ters yapmış.
Eğer dediğimin tersi yapılırsa 40km kadar bir fark oluyor çünkü :)
Air Ride \ Havalı Süspansiyon ;)

teşekkürler arkadaşlar.yeni bi konu açtım onada bi bakarsanız sevinirim.

harika bir paylaşım olmuş ve bende bu paylaşımdan yararlanarak ebay'den aldığım krom çerçevelerimi monte ettim yalnız hayal kırıklığım şu oldu parçaları takmak çok uğraştırdı daracık parmak değil tornavida bile zor giriyor  :-[
-06YBV34 1997 Golf 3 1.6 Sportline- Seni unutmayacağım...

yalnız, bir başka sorunum şu ki benzin ve hararet göstergelerim yanlış göstermeye başladı bunu nasıl düzeltiriz?  :'(
-06YBV34 1997 Golf 3 1.6 Sportline- Seni unutmayacağım...

kadranı tekrar söküp sapma miktarı kadar düzelt ibreleri.

menhaba arkadaşlar adım hüseyin  ağrıda görev yapıyorum;

1998 golf 4 comfırtlıne aracım var. gösterge ile ilgili sıkıntım var. göstergenin bir kısmı sönük hız kadranında 220 den sonrası parlak mavi ama geri kalan kısım sönük. ikinci sorun ise gösterge ışıklarını şiddetini artırıp azaltan tuş mavi ledlere etki etmiyor sadece kırmızı ibrelerin ışık şiddetini artırıp azaltıyor. ağrıda bu işten anlayan usta yok erzurumda yada trabzonda nerde yaptırabilirim sorun ne olabilir. ledler sağlam bu arada. göstergeyimi geğiştirmeliym


Çevrimdışı alperdag

  • Otomobil
    1999 golf 4 otomatik comfortline plus
    Şehir
    Ankara
merhaba 2 aylık 1999 golf comfortlıne plus kullanıcısıyım.arabanın ufak tefek sorunlarını halletmeye çalışıyorum.uyarı ikaz sesi ötmüyor.ve kilometreyi sıfırlayamadım nasıl yapılıyor ilk zaman üzerine basılı tutup iki defa sıfırladım ama sonra olmadı zor bişey olmasa gerek.yapan arkadaşlar nasıl yaptığını yazabilirmi.birde bu buzzerı ankarada bulabilirmiyim servislerde kendim takıp deneyebilirim ondamı sorun diye.tabi kapı kilitlerindede olabilir sorun...
« Son Düzenleme: 16 Kasım 2014, 18:51:32 Gönderen: alperdag »

buzzer benimde ötmüyor boşver cansıkıcı bises bence gerek yok gibime geliyor.ama başkaları için vazgeçilmez olabilir.sıfırlamada basılı tutoyosun yasa sağa sola ne tarafa ise artık çevirip bikaç sn.tutman gerekiyor diye biliyorum.

Çevrimdışı alperdag

  • Otomobil
    1999 golf 4 otomatik comfortline plus
    Şehir
    Ankara
buzzer benimde ötmüyor boşver cansıkıcı bises bence gerek yok gibime geliyor.ama başkaları için vazgeçilmez olabilir.sıfırlamada basılı tutoyosun yasa sağa sola ne tarafa ise artık çevirip bikaç sn.tutman gerekiyor diye biliyorum.

 
kapının biri açıkken veya park lambalarını açık bıraktığında ötüyo onun için bence önemli.arabayı ilk aldığım hafta parkları açık unutup aküyü bitirmiştim.dandik bi aküydü zaten birdaha şarj edemedik bende iyi bir akü aldım arabaya ilk masrafıydı :) onun için çalışmayan aksamının olmamasını istiyorum.bu kilometre sıfırlama doğru öyle birşeydi galiba ama araba park halindeykenmi yoksa hiç çalıştırmadanmı tam emin değilim.basit bişey olmadı yarın elektrikçiye bi göstereyim sorun var galiba