Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: Golf IV e siyah far uygulaması (resimli-anlatımlı)  (Okunma sayısı 84012 defa)

Çevrimdışı G60

  • Otomobil
    Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
    Şehir
    Ankara
Ynt: Golf IV e siyah far uygulaması (resimli-anlatımlı)
« Yanıtla #14 : 24 Haziran 2006, 00:34:29 »
güzel olmus, güle güle kullan ;)
bizde tekrar krom yapmaya ugrasıyoroz, nası becereceksek..  ???


Krom boyalar var ;)
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Çevrimdışı Tholl-ga

  • Sleeper MK4
Ynt: Golf IV e siyah far uygulaması (resimli-anlatımlı)
« Yanıtla #15 : 24 Haziran 2006, 15:24:12 »
var var

Çevrimdışı spy

Ynt: Golf IV e siyah far uygulaması (resimli-anlatımlı)
« Yanıtla #16 : 24 Haziran 2006, 22:24:47 »
Krom boyalar var ;)

tutmuyormus ama, ısıdan bi sure sonra gidiyormus..öyle duydum.. deneyen var mı acaba?

Çevrimdışı G60

  • Otomobil
    Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
    Şehir
    Ankara
Ynt: Golf IV e siyah far uygulaması (resimli-anlatımlı)
« Yanıtla #17 : 25 Haziran 2006, 02:14:00 »
Krom A8 vardı bilirsin.. Onun boysası bahsettiğim boyadan sanırım..
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Çevrimdışı spy

Ynt: Golf IV e siyah far uygulaması (resimli-anlatımlı)
« Yanıtla #18 : 25 Haziran 2006, 22:40:55 »
evet, ama mtm 'nin A8 deki boya cok pahalıymıs sanırım.. ben su krom sprey boyaları dusunuyordum, onlarda da 50derecenin ustune cıkan yerlerde kullanmayınız diyor ???

Çevrimdışı G60

  • Otomobil
    Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
    Şehir
    Ankara
Ynt: Golf IV e siyah far uygulaması (resimli-anlatımlı)
« Yanıtla #19 : 25 Haziran 2006, 22:59:35 »
50 derecenin üstüne çıkmaz bence far içi..Onuçta onun altındakide üstündekide biçok şey plastik.Onu eritemeyecek bi sıcaklık boyayada zarar vermez zannediyorum.Denemekten bişey kaybetmezsin :) .
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Çevrimdışı spy

Ynt: Golf IV e siyah far uygulaması (resimli-anlatımlı)
« Yanıtla #20 : 25 Haziran 2006, 23:41:14 »
haftasonu uygulayacaz zaten ;)

Çevrimdışı corrado_g60

  • Volkswagen Türkiye
Ynt: Golf IV e siyah far uygulaması (resimli-anlatımlı)
« Yanıtla #21 : 26 Haziran 2006, 18:40:55 »
abı valla cok guzel olmus gule gule kullan

Ynt: Golf IV e siyah far uygulaması (resimli-anlatımlı)
« Yanıtla #22 : 27 Haziran 2006, 16:05:14 »
güzel bi çalışma,
tebrikler.

Çevrimdışı neco_ua

  • Golf mk II
Ynt: Golf IV e siyah far uygulaması (resimli-anlatımlı)
« Yanıtla #23 : 25 Aralık 2006, 21:16:18 »
Çok güzel olmuş.
Darısı başıma  ;D ;D ;D
II'den ötesi yalan.

Çevrimdışı SkY

Ynt: Golf IV e siyah far uygulaması (resimli-anlatımlı)
« Yanıtla #24 : 14 Nisan 2007, 10:18:26 »
farları yapalı baya bir süre oldu..var mı boyada atma yada dökülme vs..?:)
Life is easy;eat & sleep and FLY!!!

Çevrimdışı SPoRTeXHauST

    Otomobil
    Golf IV
    Şehir
    İstanbul
  • Kuzen
Ynt: Golf IV e siyah far uygulaması (resimli-anlatımlı)
« Yanıtla #25 : 14 Nisan 2007, 10:38:23 »
Hiç bişeyi yok turp gibiler :) Bu arada konuyu yeni görüyorum, cidden çok başarılı.
Vermek istemeseydi, istemeyide vermezdi.

Ynt: Golf IV e siyah far uygulaması (resimli-anlatımlı)
« Yanıtla #26 : 03 Mayıs 2007, 23:47:02 »
Dostum müthiş olmuş çok güzel. Far ısısından çatlama falan yapmaz ise iyi.
Güle güle kullan

Ynt: Golf IV e siyah far uygulaması (resimli-anlatımlı)
« Yanıtla #27 : 29 Mayıs 2007, 17:38:29 »
cok gusel olmus bende yapicam hemen:D ama bi kac sorum var boya nasi boya? nerden alabilirim? fari acmak icin nasi neyle isitiyoruz? bide tekrar yapistirmak icin kullandiimiz silikon nasil silikon cam silikonumu?