Hoşgeldiniz, Ziyaretçi.Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.
Eylül 01, 2014, 01:04:53 ÖS


462542 Mesaj 23797 Konu Gönderen: 21881 Üye
Son Üye: serdar72
Ana Sayfa Ara Takvim Giriş Yap Kayıt

Duyurular
Google Özel Arama
Özel Arama

Volkswagen Türkiye - VW  |  Volkswagen  |  Golf  |  Golf IV  |  benzin pompası 0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Sayfa: [1] 2 Aşağı git Yazdır
Gönderen Konu: benzin pompası (Okunma Sayısı 5432 defa)
summons_text
 


Şehir
Ankara
Otomobil
1999 BASİC



Çevrimdışı
benzin pompası
: Ocak 01, 2011, 06:38:33 ÖS

galiba aracımın bir sorunundan biride bu benzin pomopasından.gazdan benzine geçmiyo termostatta sorun vardır diye düşünürken öğrendim ki benzin pompasından sıkıntı olduğunu.
benzin pompası ne kadardır?ne kadar içlik alılar.yardımcı olursanız sevinirim..
Kayıtlı

Mk1GTI


Şehir
Çanakkale
Otomobil
1982 Golf Mk1 GX



Çevrimdışı
Ynt: benzin pompası
Yanıtla #1 : Ocak 01, 2011, 06:44:36 ÖS

 Benzinde durum nedir peki. Sonuçta gaza geçmeden önce benzinde çalışması gerek aracın.
Kayıtlı

"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"
summons_text
 


Şehir
Ankara
Otomobil
1999 BASİC



Çevrimdışı
Ynt: benzin pompası
Yanıtla #2 : Ocak 01, 2011, 06:53:27 ÖS

Benzinde durum nedir peki. Sonuçta gaza geçmeden önce benzinde çalışması gerek aracın.
çeyrek depoya yakın benzin var. dün yolda giderken gaz sıkıntılıydı ve yolda bitti benzine geçerken stop etti ve itekleyerek benzinliğe gidip gaz aldım.vurdurarak çalıştırdım.bugün sabah yine denedikden sonra araba çalışmadı.ustamı aradığımda ise benzin pompası yanmış olabilir dedi.
Kayıtlı

Mk1GTI


Şehir
Çanakkale
Otomobil
1982 Golf Mk1 GX



Çevrimdışı
Ynt: benzin pompası
Yanıtla #3 : Ocak 01, 2011, 07:01:27 ÖS

 ozaman ustanın dediği doğru olabilir. 90 ila 120TL arası parçacılarda değişiyor fiyatı ama servisteki nedir bilemiyorum.
Kayıtlı

"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"
golge


Şehir
-
Otomobil
2001 VW Golf Comfortline



Çevrimdışı
Ynt: benzin pompası
Yanıtla #4 : Ocak 01, 2011, 07:02:26 ÖS

yav bu arabalar vurdurarak çalıştırılmaz.

benzininiz varken gaza geçinceye kadar benzinle çalıştığına göre benzin pompanızda sorun olmaması lazım.
atikerler gaz bitince benzine geçemiyor pek. gaz biter gibi yapınca benzine düğmeye basıp geçin.
Kayıtlı

.../-----------------\...
../__________ ___\..
./[__]======[__] \. |\_______________/| |_\_____________/_| 
       my golf is my passion
summons_text
 


Şehir
Ankara
Otomobil
1999 BASİC



Çevrimdışı
Ynt: benzin pompası
Yanıtla #5 : Ocak 01, 2011, 07:10:03 ÖS

yav bu arabalar vurdurarak çalıştırılmaz.

benzininiz varken gaza geçinceye kadar benzinle çalıştığına göre benzin pompanızda sorun olmaması lazım.
atikerler gaz bitince benzine geçemiyor pek. gaz biter gibi yapınca benzine düğmeye basıp geçin.
valla arabayı alalı 2 ay oldu ama başıma gelmeyen bişey kalmadı.benm ilk arabam bu.çok severek ve isteyerek aldım. ama baskı balatasımı bitmedi yoldamı bırakmadı.
bu sorun bi kaç gündür meydana geldi.benzinde çalıştı dün gaza geçti yolda giderken gaz bitti bidaha benzine geçmedi yolda kaldım. en az 1 km'ye yakın 2 kişi arabayı itekledik.bu sorun benden mi kaynaklanıo yoksa satıcının kurnazlığımı bilemedim.
Kayıtlı

summons_text
 


Şehir
Ankara
Otomobil
1999 BASİC



Çevrimdışı
Ynt: benzin pompası
Yanıtla #6 : Ocak 01, 2011, 07:11:07 ÖS

ozaman ustanın dediği doğru olabilir. 90 ila 120TL arası parçacılarda değişiyor fiyatı ama servisteki nedir bilemiyorum.
internette trow marka benzin pompası 46 Tl yazmışlar.acaba buna işçilik ne alırlar.baskı balatası bitmişti onu 400'e yaptırdım.normalmi?ona göre servisin işçilik fiyatını hesaplarsanız?
Kayıtlı

white quattro
Hakan // 28


Şehir
Ankara
Otomobil
'99 Golf Mk IV (sold) '98 A4 1.8T quattro (sold) '05 BMW 120d



Çevrimdışı
Ynt: benzin pompası
Yanıtla #7 : Ocak 01, 2011, 07:21:24 ÖS

luk yada sachs marka baskı balatalar 170 tl civarında fiyatlara satılıyor...
işçilik olarak 230 tl gibi fiyat çıkıyor.
ben 80 lira işçilikle toplamda 250 tl yaptırmıştım
gerisini siz düşünün...
Kayıtlı

quattro
summons_text
 


Şehir
Ankara
Otomobil
1999 BASİC



Çevrimdışı
Ynt: benzin pompası
Yanıtla #8 : Ocak 01, 2011, 07:26:12 ÖS

luk yada sachs marka baskı balatalar 170 tl civarında fiyatlara satılıyor...
işçilik olarak 230 tl gibi fiyat çıkıyor.
ben 80 lira işçilikle toplamda 250 tl yaptırmıştım
gerisini siz düşünün...

işte ilk arabam olduğu için servis aradık tanıdıklara sorduk soruşturduk bu fiyat bile iyi felan dediler.ama işte sizin gibi örneklerde var.tam herşeyi başlı başına öğrenmiş değilim.biraz bilgilerim bu tarz arabalarda yetersiz kalıyor.Ne nasıldır bilemiyorum.peki bu sıkıntı için ne yapmamız gerekiyor?
Kayıtlı

thebad

Avatar Yok

Şehir
Konya



Çevrimdışı
Ynt: benzin pompası
Yanıtla #9 : Ocak 01, 2011, 07:42:44 ÖS

şimdi şunu öğrenmek lazım sadece baskı mı değişti.belki başka parçalarıda değiştirmiş olabilirler hemen karamsar olma.
Kayıtlı

white quattro
Hakan // 28


Şehir
Ankara
Otomobil
'99 Golf Mk IV (sold) '98 A4 1.8T quattro (sold) '05 BMW 120d



Çevrimdışı
Ynt: benzin pompası
Yanıtla #10 : Ocak 01, 2011, 07:57:47 ÖS

Arkadaşın dediği gibi bunlara ek olarak baska parcalarda degısmıs olabılır...  Huh?
Kayıtlı

quattro
izzet bekmez

Avatar Yok




Çevrimdışı
Ynt: benzin pompası
Yanıtla #11 : Ocak 01, 2011, 11:40:26 ÖS

kardesım bende senınle aynı kaderı paylasıyorum aracın kac model aracı almadan ıyı bı ustaya gostermekte fayda var ama benzın pompasına sartlandırma kendını bende buna benzer bı sorun yasadım 3 tane benzın pompası aldıom orjınalı 200 ıle 250 arasında amayıne olmadı megerse arıza elektonıkmıs benzın rolene bı baktır lektrıkcıye gıt once benzın pompasına elektrık gelıp gelmıdıgını kontrol ettır bosuna masraf etme ben ettım o kadar ama 20 tl ye sorun cozuldu
Kayıtlı

summons_text
 


Şehir
Ankara
Otomobil
1999 BASİC



Çevrimdışı
Ynt: benzin pompası
Yanıtla #12 : Ocak 02, 2011, 12:14:31 ÖÖ

kardesım bende senınle aynı kaderı paylasıyorum aracın kac model aracı almadan ıyı bı ustaya gostermekte fayda var ama benzın pompasına sartlandırma kendını bende buna benzer bı sorun yasadım 3 tane benzın pompası aldıom orjınalı 200 ıle 250 arasında amayıne olmadı megerse arıza elektonıkmıs benzın rolene bı baktır lektrıkcıye gıt once benzın pompasına elektrık gelıp gelmıdıgını kontrol ettır bosuna masraf etme ben ettım o kadar ama 20 tl ye sorun cozuldu
yani abicim işte bu geçen gün arkadaşım geldi soğukda beklemesin die akşam arabayı çalıştırdım çok ısınmasını beklemedim kalkış yaptım. bi 10 km gittim gitmedim evlerinin önünde durdum.biraz sohbet ettik sonra tekrar eve dnmek istediğide çalışmadı.Araba sanki böle benzin yokmuş gibi ses vererek marş ediyordu.sonra gaza geçirttim bi şekilde çalıştırdım.evime geldim ve ertesi gün çalıştrıp bi 5 dk bekledikden sonra kalkış yaptım bi sıkıntı vermedi.gazım azdı ve bi yokuş çıkarken bitti gaz orda stop etti benzine geçmedi.neyse itekleyerek benzinliğe gidip gaz aldım evime geldim sabah çalıştırmak istediğimde çalışmadı.
araba 99 model basic..
Kayıtlı

summons_text
 


Şehir
Ankara
Otomobil
1999 BASİC



Çevrimdışı
Ynt: benzin pompası
Yanıtla #13 : Ocak 02, 2011, 12:21:12 ÖÖ

Arkadaşın dediği gibi bunlara ek olarak baska parcalarda degısmıs olabılır...  Huh?
ne biliyim anlamaıdm ki. arabaya ilk bindim aldığımda yanımda kuzenim vardı bu arabanın baskı balata bitik dedim 1 ay sonra balata bitti.baskı balata bitti yine debriyaj yukardan kavrıo.ayrıca üstüne bide bilyede tam oturmamış herhalde araba vitesteyken üfleme sesi gibi bi uğuldama sesi var debriyaja bastığımda bu ses geçiyo.
Kayıtlı

Sayfa: [1] 2 Yukarı git Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: