Hoşgeldiniz, Ziyaretçi.Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.
Temmuz 30, 2014, 07:03:01 ÖS


460363 Mesaj 23651 Konu Gönderen: 21673 Üye
Son Üye: masmynak
Ana Sayfa Ara Takvim Giriş Yap Kayıt

Duyurular
Google Özel Arama
Özel Arama

Volkswagen Türkiye - VW  |  Volkswagen  |  Golf  |  Golf IV  |  Bagaj lambası sorunu 0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Sayfa: [1] Aşağı git Yazdır
Gönderen Konu: Bagaj lambası sorunu (Okunma Sayısı 4874 defa)
meteor72
 

Avatar Yok




Çevrimdışı
Bagaj lambası sorunu
: Ocak 17, 2009, 03:53:52 ÖS

    Bagaj lambası bazen yanıyor bazende günlerce yanmıyor. Tahminen müşürden kaynaklanıyor.
Lambanın bulunduğu bölümü söktüm arıza kesinlike lamba veya kablosunda değil. Lamba müşürü
nerede yerini bilen varmı? nasıl sökerim
Kayıtlı

musti 16
Mustafa


Şehir
Bursa
Otomobil
golf comfortline

Site

Çevrimdışı
Ynt: Bagaj lambası sorunu
Yanıtla #1 : Ocak 17, 2009, 03:58:30 ÖS

Bagaj lamba anahtarına bak olmassa uzman bir elk. göster.
Kayıtlı

Golf kullanmak ayrıcalıktır...
R-Line
Birol


Şehir
İzmir
Otomobil
GOLF 1J CL



Çevrimdışı
Ynt: Bagaj lambası sorunu
Yanıtla #2 : Ocak 17, 2009, 04:32:21 ÖS

bagaj lambasının switchi, bagaj kilidinin içinde.
bagaj kapağının arkasındaki plastik çıkacak, ondan sonra kilit sökülecek.
switch ile kilit bir bütün.
Son Düzenleme: Mart 02, 2009, 09:08:21 ÖS Gönderen: MK-IV 35 Kayıtlı

as5338
zafer

Avatar Yok

Şehir
İstanbul



Çevrimdışı
Ynt: Bagaj lambası sorunu
Yanıtla #3 : Ocak 17, 2009, 05:29:48 ÖS

arkdaşlarbenim swich te soküldü yerine yenisi takıldı ön sol kapının yai demem o ki değişiyor yalnız swich bulmak soru
Kayıtlı

salman

Avatar Yok

Şehir
Balıkesir
Otomobil
polo 1,6 Aut



Çevrimdışı
Ynt: Bagaj lambası sorunu
Yanıtla #4 : Ocak 17, 2009, 07:07:04 ÖS




bu vidaların anahtarı yoktu, 6 alyanla zorladım şimdi yalama oldu.. şimdi karanlıkta bagajıma çakmakla bakıyorum..
Kayıtlı

nereye dönersen dön, ..çın hep arkada kalır..
g_vg


Şehir
-
Otomobil
MK IV Golden Golf



Çevrimdışı
Ynt: Bagaj lambası sorunu
Yanıtla #5 : Ocak 18, 2009, 08:32:08 ÖÖ

arkadaşlar arac içersinde bi çok yerde o vidalardan var bunları alyan ile açmaya çalışmayın
bu vidalar tork anahtarı ile açılır
artık bi çok nalbur veya büyük alışveriş merkezlerinde satılıyor farklı takma uçlarıyla boy boy
bizim burda hersey 1 ytl cilerde bile var
bence bi takım alın aracta dursun

tornavida şeklinde olanlarıda vardır
Kayıtlı

R-Line
Birol


Şehir
İzmir
Otomobil
GOLF 1J CL



Çevrimdışı
Ynt: Bagaj lambası sorunu
Yanıtla #6 : Ocak 18, 2009, 11:23:55 ÖÖ

bencede golfü olan arkadaşlarda bir takım tork bulunması gerekir.
tornavida şeklinde olanıda var, L şeklinde alyan gibi olanlarıda var.
Kayıtlı

g_vg


Şehir
-
Otomobil
MK IV Golden Golf



Çevrimdışı
Ynt: Bagaj lambası sorunu
Yanıtla #7 : Mart 02, 2009, 07:59:36 ÖS

benimde bagaj lambası iptal oluverdi
lamba sağlam
swiçten gibi görünüyo
aslında kilitle hiç uğraşmasam direk arka stop parklarına bağlasam nasıl olur acaba
parklar acık oldugu sürece yanar
Kayıtlı

revelation
.::YaVuZ::.

Avatar Yok

Şehir
Afyon
Otomobil
Golf IV 1.6 Comfortline



Çevrimdışı
Ynt: Bagaj lambası sorunu
Yanıtla #8 : Mart 02, 2009, 08:56:15 ÖS

vallahi benim arka bagaj lambası da iptal. switch ten olduğu kesin. o yüzden ben onu haftasonu park lambasına bağlayacam böylece hiçbir sorun kalmayacak.
Kayıtlı

nakres
nakres


Şehir
İstanbul
Otomobil
leon -jetta

Site

Çevrimdışı
Ynt: Bagaj lambası sorunu
Yanıtla #9 : Mart 03, 2009, 12:03:31 ÖÖ

arkadaşlar arac içersinde bi çok yerde o vidalardan var bunları alyan ile açmaya çalışmayın
bu vidalar tork anahtarı ile açılır
artık bi çok nalbur veya büyük alışveriş merkezlerinde satılıyor farklı takma uçlarıyla boy boy
bizim burda hersey 1 ytl cilerde bile var
bence bi takım alın aracta dursun

tornavida şeklinde olanlarıda vardır
bu anahtarların adı torks bu anahtarlar ona olmazzzzz
special yani piyasa adı ile farediş
   6 veya 8 gömme alyen lokma veya alyen  olacak ...
Kayıtlı

!!!!MECNUN  BİLSEYDİ VW SEVGİSİNİ SEVERMİYDİ LEYLA ZİLLİSİNİ...Huh???...!!!!
    http://www.vwpasa.com/   
    http://www.andcarotomotiv.com]Andcar Otomotiv Hizmetleri[/fon
g_vg


Şehir
-
Otomobil
MK IV Golden Golf



Çevrimdışı
Ynt: Bagaj lambası sorunu
Yanıtla #10 : Mart 03, 2009, 07:03:14 ÖS

bu anahtarların adı torks bu anahtarlar ona olmazzzzz
special yani piyasa adı ile farediş
   6 veya 8 gömme alyen lokma veya alyen  olacak ...

nedense işyerinde kullandığım tork ve tork plus anahtarlar oluyor
hatta aracın birçok yerinde T15 nolu anahtarı kullanıyorum
Kayıtlı

nakres
nakres


Şehir
İstanbul
Otomobil
leon -jetta

Site

Çevrimdışı
Ynt: Bagaj lambası sorunu
Yanıtla #11 : Mart 03, 2009, 09:34:10 ÖS

nedense işyerinde kullandığım tork ve tork plus anahtarlar oluyor
hatta aracın birçok yerinde T15 nolu anahtarı kullanıyorum
  genelde bizim araclarda t20 kullanılır dikkat et t15 sıyırmasın.....
  ben yukarıdaki fotodaki bagaj kilit civatalarının torx olmadığını söyledim istersen fotoda say KAÇ KÖŞELİ
Kayıtlı

!!!!MECNUN  BİLSEYDİ VW SEVGİSİNİ SEVERMİYDİ LEYLA ZİLLİSİNİ...Huh???...!!!!
    http://www.vwpasa.com/   
    http://www.andcarotomotiv.com]Andcar Otomotiv Hizmetleri[/fon
g_vg


Şehir
-
Otomobil
MK IV Golden Golf



Çevrimdışı
Ynt: Bagaj lambası sorunu
Yanıtla #12 : Mart 03, 2009, 09:52:02 ÖS

peki dediğin gibi olsun...
Kayıtlı

Sayfa: [1] Yukarı git Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: