Gönderen Konu: 40 bin 50 bin 60 bin 90 bin bu Trigerin standartı yokmu her kafadan ayrı ses  (Okunma sayısı 9257 defa)

Çevrimdışı M.emin

  • İleti: 86
    • Profili Görüntüle
bügün ustaya dedim 150 binde değişti şuanda 190 binde 50 bin km daha gider diyor kimide  50 bin veya 60 binde değişmeli diyor

Logged

Çevrimdışı KAAN60

  • İleti: 652
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 2000 polo 1.6 a.c
  • Şehir: Tokat
bence kendi ustanız kendiniz olmalısınız kullanım stilinize göre km belirleyin, agresif sürüş stiliniz varsa 10 bin km sonra değiştirin yani 50binde bir değiştirin, normal sürüyorsanız 60 binde değiştirin. (ancak bu dediğim km ler orjinal parçalar kullanılırsa geçerlidir yan sanayi parçalar zaten 10 bin de bile bozulabilir)
_-OĞLUM ve POLOM-_

Çevrimdışı azap5555

  • İleti: 557
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 1.2 tsi referance ibiza 2015
  • Şehir: İstanbul
bizim araçlarda 90 000 veya 5 yıl diye biliyorum, hangisi önce dolarsa, doğrusu kılavuzda yazmalı

Çevrimdışı emirdede

  • İleti: 379
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 99 GOLF MK IV AUT.
  • Şehir: Mersin
Triger kayışı değişimi ve gergi rulmanı kontrolü, gerekirse değişimi (Binek araçlar ve Transporter için her dört yılda bir ya da 90.000 km’de değişir...VW servis kitapçığında yazan

Çevrimdışı KAAN60

  • İleti: 652
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 2000 polo 1.6 a.c
  • Şehir: Tokat
haklısınız arkadaşlar 4 yıl yada 90 bin yazan bu ancak ülke farklılakları arazi-iklim şartları yani aracı zorlayıcı şartları göz önüne alırsak tabi birde sürüş farklılıkları ile bence okdar beklmemek lazım tabi bu sadece benim fikrim.
_-OĞLUM ve POLOM-_

Çevrimdışı uygaraga

  • İleti: 813
    • Profili Görüntüle
stadart 90 000 km   veya 4 yıl hangisi önce dolarsa

ben hiç bir zaman 90 000 beklemedim veya 4 yıl olarak imkanım param varsa daha önceden değiştirip kafam rahat eder

Çevrimdışı Bushido

  • İleti: 121
    • Profili Görüntüle
stadart 90 000 km   veya 4 yıl hangisi önce dolarsa

ben hiç bir zaman 90 000 beklemedim veya 4 yıl olarak imkanım param varsa daha önceden değiştirip kafam rahat eder
:tamamdir

Çevrimdışı metinmb407

  • İleti: 1924
    • Profili Görüntüle
4 yıl 90 bin km en ağır trafik şartlarında belirlenen standartlardır. Benim aracın trigeri ilk defa bende değişmişti o da ilk alındığından 7 yıl sonra.

Çevrimdışı edincol

  • İleti: 1807
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Polo 6N2 - AKK - Comfortline
  • Şehir: Kocaeli
Benim arabanın kataloğunda 40bin kilometre veya 4 yıl olarak belirtilmiş.

Güncel bakım aralıklarına bu linkten bakabilirsiniz => http://binekarac.vw.com.tr/pdf/bakim_araliklari.pdf
« Son Düzenleme: 01 Mayıs 2014, 00:13:15 Gönderen: edincol »
Akıl yaşta değil baştadır.

Çevrimdışı ksaltanfb

  • İleti: 68
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 2001 Trendline
  • Şehir: İstanbul
Golf 4 için 4 yıl 90.000 km kesin bilgidir arkadaşlar . Geçen ay serviste değiştirtirken sordum .  Benim 5 yıl 35 bin km de idi. Her gün korkarak biniyodum  680 liraya patladı ama artık kafam rahat :)  (triger + devirdaim pompası)

Çevrimdışı umut_mk4

  • İleti: 869
    • Profili Görüntüle
5yil 90 bin  km
2015 1.4 125ps highline

Çevrimdışı emrullaht

  • İleti: 25
    • Profili Görüntüle
Ynt:
« Yanıtla #11 : 05 Eylül 2014, 12:33:54 »
4 yıl yada 90k km
 Ben 6 yıl 70k km de değiştirdim daha yeni yeni birkaç çatlak vardı

Çevrimdışı mustklc

  • İleti: 1623
    • Profili Görüntüle
mesele ne zaman değişeceği değil;

mesele bu parça koptuğu  zaman aracı yolda bırakacağı ve daha büyük masraflar açacağı.

Araba binmek içindir..

Çevrimdışı M.emin

  • İleti: 86
    • Profili Görüntüle
bende bügün değiştirdim

ına rulman Contitech kayış  triger seti,gk su pompası, remsa ön balatalar fişli, meyle ön disk ler, işcilik  hepsi 590 tl tuttu
« Son Düzenleme: 06 Eylül 2014, 12:25:54 Gönderen: M.emin »