Gönderen Konu: vw golf mk3 2.0 16v  (Okunma sayısı 14154 defa)

Çevrimdışı edincol

  • İleti: 1807
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Polo 6N2 - AKK - Comfortline
  • Şehir: Kocaeli
Ynt: vw golf mk3 2.0 16v
« Yanıtla #28 : 17 Mayıs 2015, 20:00:34 »
Polisaj işlemi boya üzerindeki vernik tabakası aşındırılarak çiziklerin alınması ve sonucunda parlak bir yüzey elde edilmesidir. Cila ise boyanın üzerinde bir katman oluşturarak dış etkenlerden koruma sağlama amacıyla uygulanır, parlaklığı artırma etkisi de vardır.
Akıl yaşta değil baştadır.

Logged

Çevrimdışı spymaan

Ynt: vw golf mk3 2.0 16v
« Yanıtla #29 : 03 Haziran 2015, 09:04:44 »

Çevrimdışı spymaan

Ynt: vw golf mk3 2.0 16v
« Yanıtla #30 : 03 Haziran 2015, 09:05:50 »

Çevrimdışı spymaan

Ynt: vw golf mk3 2.0 16v
« Yanıtla #31 : 03 Haziran 2015, 09:07:34 »

Çevrimdışı spymaan

Ynt: vw golf mk3 2.0 16v
« Yanıtla #32 : 03 Haziran 2015, 09:24:06 »
Aracım VW GOLF GTİ MK3 2.0 16V -150hp ABF motor - 4 kapılı (1996 model)
Yapılan işlemler :
-Ön takım yenilendi
-Farlar yenilendi
-Stop lambaları yenilendi
-Jantlar yenilendi
-Lastikler yenilendi
-Liplere led sis takıldı
-Debriyaj - baskı balata yenilendi
-Hava - Benzin - Yağ filtreleri yenilendi
-Kaporta - boya yenilendi
-Bakalitler yenilendi
-Ağır motor bakımı yapıldı
-Motor üstü ön kule gergisi takıldı
-Cam filtreleri yenilendi
-Cam otomatik mekanizları yapıldı
-Benzin kapağı yapıldı
-Taban altı ses izolasyonu yapıldı
-KN kutu içi hava filtresi takıldı
-Işıklı arka spoiler takıldı

Sıradaki işlemler
Süspansiyonlar değiştirilecek (coilover vogtland arıyorum)
Triger kayışı değiştirilecek
Chip tuning yapılacak
Headers egzost sistemi yapılacak
Ön tampondaki sis+sinyaller (krom v3) takılacak (siparişi verildi)
Cam filmleri yenilecek

Arkadaşlar VW golf mk3 hakkında her türlü fikirleriniz can kulağı ile dinlerim. Tecrübeli arkadaşlar lütfen yardımlarını esirgemesinler. Teşekkürler

 devam ediyor. Her türlü fikirlerinizi can kulağı ile dinlerim.

Çevrimdışı cavanozz

  • İleti: 1666
  • Can
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: MK III Sportline, MK I GTI, MK IV Pasific, Passat SW 1.4 TSI Comfortline, Sharan 1.9 TDI Highline
  • Şehir: İstanbul
Ynt: vw golf mk3 2.0 16v
« Yanıtla #33 : 03 Haziran 2015, 17:13:42 »
güzel emek vermişsin tebrikler,  istanbuldasın sanırım,  haftaya buluşma var eğer gelebilirsen fikir alabileceğin arkadaş çok olur  :tamamdir
http://www.vwtr.net/forum/fikirler-ve-oneriler/vag-turkiye-2015-istanbul-bulusmasi-t36919.0.html
yeni yine yeniden..!! 8)

Çevrimdışı aircool

  • İleti: 8
  • Volkswagen Türkiye
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf Mk |||
  • Şehir: İstanbul
Ynt: vw golf mk3 2.0 16v
« Yanıtla #34 : 04 Haziran 2015, 17:51:17 »
Merhaba kolay gelsin

Size tavsiye olarak şahsi fikrimi söylemek istedim.

Aracınız zaten GTI olduğu için stock performansı yeterince tatmin edicidir.Öncelikli olarak aracın fabrika standardını muhafaza ederek gerekli parçalarını yeniler iseniz orijinallik açısından arabanızı daha değerli kılar.
Fakat nispeten daha hızlı yürüyen bir aksamla kullanımı tercih ederseniz; araca birebir uyumlu yani imalatı tamamen mk3 Golf'lere göre yapılmış kitleri alın.
Motor modifikasyonu görsel yenilemeler den farklı olarak çok daha zahmetli ve para=kalite=performans doğru orantısındadır.

Gerçek anlamda Atmosferik güçlendirmenin en kolay yolu air intake,Headers dahil catback egzost sistemi,dereceli kam mili ve profesyonel yazılımlardır.

Turbo sistemleri zaten kendi kitinden hariç bir çok önemli ve yan ekipmana ihtiyaç duyar.Aracın yüklenmesi beraberinde sürati,süratte standart frenlerde zaafiyet getirir.Frenler falan derken liste uzar.

Yapacağınız en temiz işlemler motorda atmosferik modifiyeler ve yol tutuşu adına coilover,kule gergisidir

Herkese iyi çalışmalar