Gönderen Konu: su eksiltme sorunu  (Okunma sayısı 12955 defa)

Çevrimdışı barut

  • İleti: 3003
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İzmir
Ynt: su eksiltme sorunu
« Yanıtla #14 : 23 Aralık 2011, 09:19:42 »
Arabanın iç kısmında ıslaklık hissediyorsan petekden kaynaklanabilir

Logged

Çevrimdışı zaykoo

  • İleti: 390
    • Profili Görüntüle
Ynt: su eksiltme sorunu
« Yanıtla #15 : 24 Aralık 2011, 01:32:55 »
iç kısımda ıslaklık falan yok.ama nedendir araştırıyorum.bu forum siteside sanayi gibi oldu :)

Çevrimdışı 10-UR

  • İleti: 394
    • Profili Görüntüle
Ynt: su eksiltme sorunu
« Yanıtla #16 : 30 Aralık 2011, 12:33:03 »
arabayı 2 3 gun kadar surme oldugu yerde ıslaklıklar oluyomu..olmuyosa buyuk bır ıhtımal tuple ılgılı bır sorundur kanımca
Sayfa düzenini bozan büyüklükte imza.

Çevrimdışı zaykoo

  • İleti: 390
    • Profili Görüntüle
Ynt: su eksiltme sorunu
« Yanıtla #17 : 30 Aralık 2011, 19:09:08 »
ya ıslaklık falan yok hiç bir şey yok,tüpün neyine baktırayım sizce

Çevrimdışı ogzmdn

  • İleti: 12
    • Profili Görüntüle
Ynt: su eksiltme sorunu
« Yanıtla #18 : 17 Ocak 2012, 17:52:58 »
aynı sorunu 96 model golf de bende yasadım. sana tavsiyem sabah aracı ilk çalıştırdırğında motor üst kapağından radyotöre bağlanan altı kare şeklinde olan vanağı kontrol etmen. 3 hafta boyunca söktürmediğim parça kalmadı. tesadüf kendim tesbit ettim sızıntı seklinde motoro doğru inen bi kaçaktı ne yazıkkı motor sıcak ike buharlaşmadan dolayı fark edilemeiyo. çok can sıkcı bi durum. kolay gelsin.syg.

Çevrimdışı mehmetk

  • İleti: 445
  • MK3 Gti konya 42 he 297
    • Profili Görüntüle
Ynt: su eksiltme sorunu
« Yanıtla #19 : 17 Ocak 2012, 21:37:00 »
sol taraf torpidonun altında bi delik var oraya bi parmak at sonra ıslak gelirse bilki k. peteğinden sonra devir daim borusu var 3 lü orayı kontrol et..
it ürür kervan yürür...

Çevrimdışı xxxcrown

  • İleti: 1
    • Profili Görüntüle
Ynt: su eksiltme sorunu
« Yanıtla #20 : 15 Eylül 2012, 22:18:43 »
 MERHABA ARKADAŞLAR BEN YILLARINI SANAYİDE OTO ELEKTRİK  İŞİNE VERMİŞ GÖYA TECRÜBELİ BİR USTAYIM KENDİ FİKRİME GÖRE .MALESEF :melek:BENİMDE SİZLER GİBİ ÖĞRENMEYE ÇOK İHTİYACIM VAR .Kİ NEDEN BAŞIMA GELDİ SİZİN BAŞINIZA GELMESİN . GENLEŞME DEPONUZA SÜREKLİ SU İLAVE EDİYORSANIZ MUHTEMEL SONUÇLARI AÇIKLAYIM
SU HARTUMLARI ESKİMİŞ KAÇIRMA YAPIYOR
GİRİŞ BORULARI ESKİMİŞ KAÇIRMA YAPIYOR
LPG Lİ ARAÇLARDA TAKILAN ÇATALLAR ÇÜRÜMÜŞ KAÇIRMA YAPIYOR
KALORİFER PETEĞİNDEN KAÇIRMA YAPIYOR
RADYATÖR ÇATLAK KAÇIRMA YAPIYOR
GENLEŞME DEPONUZ ÇATLAK KAÇIRMA YAPIYOR
GENLEŞME DEPONUZUN KAPAĞI HASAR LI KAÇIRMA YAPIYOR
BUNLARIN HEPSİNİ KONTROL ETTİRDİNİZ AMA GENE SU İLAVE EDİYORSUNUZ .ŞİMDİ LÜTFEN DİKKATLİCE TAKİP EDİN...!
SU FLANŞI VEYA RADYATÖR DAHA EVVEL ÇATLAMIŞTI YAPTIRDINIZ VEYA İLK DEFA BU SORUNLA KARŞILAŞTINIZ KESİNLİKLE  AMA KESİNLİKLE BASINÇ VE KARBON TESTİNE GİRİNİZ .BU UYGULAMA ÖN TESPİT İÇİN MASRAFI 20 İLE 50 TL ARASI .MOTOR SİLİNDİR ÜST KAPAK CONTA YANMA İHTİMALİ GÖZÜKÜYOR OLABİLİR BU İŞİN MALİYETİ,UYGUN BİR FİYATA 300 İLE 400  TL ARASI .
MOTOR SİLİNDİR KAPAK CONTASI YANMIŞ İSE GENLEŞME DEPONUZA BASINÇ SAĞLAM ARAÇLARA GÖRE DAHA FAZLADIR.EKSOZDAN ÇIKAN GAZ SİLİNDİR KAPAK CONTASI KAÇIRDIĞI İÇİN SUYA KARIŞIYOR  VE BASINÇ ARTIYOR AMA HARARET 90 DERECEYİ GEÇMİYOR  :tamamdir BUNA KANMAYIN VW ARAÇLARINDA SİLİNDİR KAPAK CONTASI ÇELİK OLDUĞUNDAN BELLİ ETMEZ . MALESEF BUNLARIN TAMAMI BENİM BAŞIMDAN GEÇTİ SU FLANŞI 3 DEFA PATLADI  1 SEFER USTAYA 2 SEFER BEN DEĞİŞTİM.ARAÇ BENDE HİÇ HARARET YAPMADI AMA ÖNCEKİ ARKADAŞTA YAPMIŞ AMA KENDİSİ DE YAPTIĞINI FARKETMEDİ SANIRIM VE BUGÜN 2500 İLE 3000 TL ARASI BİR MASRAFIM VAR ARACIM ŞUAN YAPILIYOR .BEN ARACIMA BİNİP NORMAL BİR ŞEKİLDE DEVAM EDERKEN GÖTÜRDÜM  SADECE SU EKSİLTME SORUNUM VARDI VE ARACIM 90 DERECEYİ GEÇMİYORDU .BENİM BAŞIMA GELDİ SİZİNKİNE GELMESİN. :sevgi:SONUÇ KOMPLE MOTOR YENİLEME
« Son Düzenleme: 15 Eylül 2012, 22:22:28 Gönderen: xxxcrown »

Çevrimdışı PassatMk2m

  • İleti: 303
    • Profili Görüntüle
Ynt: su eksiltme sorunu
« Yanıtla #21 : 17 Eylül 2012, 09:38:36 »
MERHABA ARKADAŞLAR BEN YILLARINI SANAYİDE OTO ELEKTRİK  İŞİNE VERMİŞ GÖYA TECRÜBELİ BİR USTAYIM KENDİ FİKRİME GÖRE .MALESEF :melek:BENİMDE SİZLER GİBİ ÖĞRENMEYE ÇOK İHTİYACIM VAR .Kİ NEDEN BAŞIMA GELDİ SİZİN BAŞINIZA GELMESİN . GENLEŞME DEPONUZA SÜREKLİ SU İLAVE EDİYORSANIZ MUHTEMEL SONUÇLARI AÇIKLAYIM
SU HARTUMLARI ESKİMİŞ KAÇIRMA YAPIYOR
GİRİŞ BORULARI ESKİMİŞ KAÇIRMA YAPIYOR
LPG Lİ ARAÇLARDA TAKILAN ÇATALLAR ÇÜRÜMÜŞ KAÇIRMA YAPIYOR
KALORİFER PETEĞİNDEN KAÇIRMA YAPIYOR
RADYATÖR ÇATLAK KAÇIRMA YAPIYOR
GENLEŞME DEPONUZ ÇATLAK KAÇIRMA YAPIYOR
GENLEŞME DEPONUZUN KAPAĞI HASAR LI KAÇIRMA YAPIYOR
BUNLARIN HEPSİNİ KONTROL ETTİRDİNİZ AMA GENE SU İLAVE EDİYORSUNUZ .ŞİMDİ LÜTFEN DİKKATLİCE TAKİP EDİN...!
SU FLANŞI VEYA RADYATÖR DAHA EVVEL ÇATLAMIŞTI YAPTIRDINIZ VEYA İLK DEFA BU SORUNLA KARŞILAŞTINIZ KESİNLİKLE  AMA KESİNLİKLE BASINÇ VE KARBON TESTİNE GİRİNİZ .BU UYGULAMA ÖN TESPİT İÇİN MASRAFI 20 İLE 50 TL ARASI .MOTOR SİLİNDİR ÜST KAPAK CONTA YANMA İHTİMALİ GÖZÜKÜYOR OLABİLİR BU İŞİN MALİYETİ,UYGUN BİR FİYATA 300 İLE 400  TL ARASI .
MOTOR SİLİNDİR KAPAK CONTASI YANMIŞ İSE GENLEŞME DEPONUZA BASINÇ SAĞLAM ARAÇLARA GÖRE DAHA FAZLADIR.EKSOZDAN ÇIKAN GAZ SİLİNDİR KAPAK CONTASI KAÇIRDIĞI İÇİN SUYA KARIŞIYOR  VE BASINÇ ARTIYOR AMA HARARET 90 DERECEYİ GEÇMİYOR  :tamamdir BUNA KANMAYIN VW ARAÇLARINDA SİLİNDİR KAPAK CONTASI ÇELİK OLDUĞUNDAN BELLİ ETMEZ . MALESEF BUNLARIN TAMAMI BENİM BAŞIMDAN GEÇTİ SU FLANŞI 3 DEFA PATLADI  1 SEFER USTAYA 2 SEFER BEN DEĞİŞTİM.ARAÇ BENDE HİÇ HARARET YAPMADI AMA ÖNCEKİ ARKADAŞTA YAPMIŞ AMA KENDİSİ DE YAPTIĞINI FARKETMEDİ SANIRIM VE BUGÜN 2500 İLE 3000 TL ARASI BİR MASRAFIM VAR ARACIM ŞUAN YAPILIYOR .BEN ARACIMA BİNİP NORMAL BİR ŞEKİLDE DEVAM EDERKEN GÖTÜRDÜM  SADECE SU EKSİLTME SORUNUM VARDI VE ARACIM 90 DERECEYİ GEÇMİYORDU .BENİM BAŞIMA GELDİ SİZİNKİNE GELMESİN. :sevgi:SONUÇ KOMPLE MOTOR YENİLEME
Arkadaşımız iyi anlatmış. Bütün sebepler bunlar. Başka bir sebep bırakmamış arkadaşımız yazacak. Bunları dikkate alarak en küçüğünden büyüğüne doğru baktırmanı tavsiye ederim.

Çevrimdışı htmetin

  • İleti: 5486
  • Hasan Tekin METİN
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Mk4
Ynt: su eksiltme sorunu
« Yanıtla #22 : 17 Eylül 2012, 13:00:48 »
Bende bundan önceki arabamda ve şimdiki arabamda da motor bloğuna giren flaş çatlamış ve değiştirmiştim. şimdi ise 20.000 km oldu flaş değişeli, korkulacak birşey yoktur umarım?
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı barut

  • İleti: 3003
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İzmir
Ynt: su eksiltme sorunu
« Yanıtla #23 : 17 Eylül 2012, 13:12:01 »
Bende değiştirmiştim ilk aldığımda :( bak tırstım şimdi

Çevrimdışı htmetin

  • İleti: 5486
  • Hasan Tekin METİN
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Mk4
Ynt: su eksiltme sorunu
« Yanıtla #24 : 17 Eylül 2012, 16:29:28 »
Bende değiştirmiştim ilk aldığımda :( bak tırstım şimdi

Ama mütemadiyen olan bir olaysa diyor arkadaş yanlış anlamadıysam.. Bizimki ömrünü doldurduğu içindir muhtemelen, yani inşallah öyledir :)
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı barut

  • İleti: 3003
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İzmir
Ynt: su eksiltme sorunu
« Yanıtla #25 : 17 Eylül 2012, 16:58:55 »
Alıntı
GENLEŞME DEPONUZA SÜREKLİ SU İLAVE EDİYORSANIZ

gün aşırımı, haftada 1mi, ayda 1mi buda önemli bence

Çevrimdışı golfmk53

  • İleti: 5
    • Profili Görüntüle
Ynt: su eksiltme sorunu
« Yanıtla #26 : 18 Eylül 2012, 09:53:05 »
arkadasım sen sorunu hıc bır yerde arama bu araclarda hastalık motor blok tıpaları var bence onlara bı baktır motorda 3 tane bunmaktadır tanesıde 3 tl bence gene sen bılırsın saygılar

Çevrimdışı golfG60

  • İleti: 1
    • Profili Görüntüle
Ynt: su eksiltme sorunu
« Yanıtla #27 : 23 Eylül 2012, 00:18:30 »
arakadaşım motorun sukoyduguntankın kapagında su veya paslı lekelervarmı eger yoksa motor sıcakken kapagı yavaşac ve sıgaranın ucunu kapagın icine dogrutut eger iceri duman alırsa silindir kapak contan cok az yanık suyuda eksozdan dışarı atar anlamassın