Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: Golf3 TDI Problemi  (Okunma sayısı 5837 defa)

Golf3 TDI Problemi
« : 11 Şubat 2008, 18:58:16 »
Slm arkadaslar, bir hafta once 2 el 95md golf3 tdi aldim. Arabamin manevra ve hiz kazanma kabiliyetine bayildim dogrusu. Problem iki gun sonra basladi, Dezel arabalari calistirmadan once bujileri isitirken bir lamba yanar, sondukten sonra calistiririz. Neyse, o lamba devamli yanip sonmeye basladi, 140 i gectikten sonra da tekliyor. Sorunumun ne oldugu hakkinda fikri olan arkadaslar varsa bana yazsinlar, sevinirim. Saygilarimla....

Çevrimdışı ramcho®

  • Mangal Sonu
Ynt: Golf3 TDI Problemi
« Yanıtla #1 : 11 Şubat 2008, 19:08:52 »
ısıtma bujilerinde sorun vardır bir de işik yanıp söndükten 5 sn sonra tık die bi ses duyunca marşa basarsan daha iyi olur.140 ve üzeri süratlerde aracını fazla kullanmaktan kaçin sonuçta 13 yaşinda bi araç olduğu için zorlanması doğaldır tekleme olayına gelince pompa ve enjektör temizliği yaptırman gerekir aracın duman atıyor mu yüksek devirlerde?

Ynt: Golf3 TDI Problemi
« Yanıtla #2 : 11 Şubat 2008, 20:30:36 »
Cevabina tesekkurler arkadasim, siyah duman yok ama motorumdan yuksek sesle calisiyor.

Çevrimdışı Bugia35

  • İYİLER MUTLAKA KAZANIR..!
Ynt: Golf3 TDI Problemi
« Yanıtla #3 : 11 Şubat 2008, 21:31:58 »
Hayırlı olsun kazasız ve belasız kullanmanı dılerım.inş.sorunlarınıda en kısa surede cozersın resımlerını beklıyoruz..

Çevrimdışı emirhan

  • Turboo İntercooler
Ynt: Golf3 TDI Problemi
« Yanıtla #4 : 15 Şubat 2008, 15:24:44 »
hayrlı olsn aynı araba bizdede wardı 95 model tdı bizim ki beyazdı ama turbo daıtmıştı sonradan yaptırdık sattık

Ynt: Golf3 TDI Problemi
« Yanıtla #5 : 21 Şubat 2008, 15:51:01 »
slm arkadaslar...
hayırlı olsun arkadasım araban.......

bendede 96 model tdi rabbit var
arkadasımızın sorunu gıbı bısı deıl ama bendede bı sorun vardı
turbomda bı sorun vardı ve yolda bırakmıstı zaten  :sevgi:
ama ben yınede arabamdan memnunum  :tavazn:
surat ıcın 140 dan sorası bıraz sorun yaratabılır demıs arkadasım ama ben arabamla 200 ve uzerı hıza rahacta ulasabılıorum..
sorun belkı turbonun westgate bolumunden olabılır
aracı makıneye baglatıp turbo basıncına bı baktırsan ıyı olur eger sorun ordansa kolay bı ayarla sorunu halledebılırsın......
umarım hallolur sorunun :) :)

Ynt: Golf3 TDI Problemi
« Yanıtla #6 : 21 Şubat 2008, 19:16:50 »

Arkadaşlar Doomrule benim kardeşim,Onda MK3 GOLF Rabbit var,bende  Mk2 var.Ondaki arabayı iyi tanıdığım için dediklerine katılıyorum.Kardeşimdeki Rabbit 3 TDI gerçekten çok torklu ve  sürüş zevki olan bir araba.Bir ara  arabasında turbo sorunu oldu ama sorunu çözdüler.Belki de Yuliyanov arkadaşın turbosunun ömrü bitmiş olablir.Biraderimin de dediği gibi turbonun ne durumda olduğunu göstersen iyi olur Sergey.

Ynt: Golf3 TDI Problemi
« Yanıtla #7 : 11 Mart 2008, 01:56:00 »
selam ayni problem bendede vardi sorunu buldugumda cok sasirdi arka stop lambalarinin birinde temassizlik vardi onun icin yapiyormustamir ettim simdi yanmiyor.140km den sonraki hizlanmaya gelince sanirim bu turbo ve enjektorden kaynaklaniyor gunumudeki dizel mazotlar asiri pis bunda enjektore ve turboya zarar veriyo..yapman gereken ilanclar satiliyo enjekterleri ve turboyu temizlemesi ve tikanikliklari acmasi onu o ilaclari dene faydasini goreceksin