Gönderen Konu: Golf III motor modifiyesi yardım!!!  (Okunma sayısı 16866 defa)

Çevrimdışı cavanozz

  • İleti: 1666
  • Can
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: MK III Sportline, MK I GTI, MK IV Pasific, Passat SW 1.4 TSI Comfortline, Sharan 1.9 TDI Highline
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Golf III motor modifiyesi yardım!!!
« Yanıtla #14 : 22 Haziran 2012, 20:57:45 »
bu araç abf mi,  aft mi ?  ben henüz bunu anlayamadım  :)
yeni yine yeniden..!! 8)

Çevrimdışı 5ani5 mk2

  • İleti: 3105
  • 5anı5 MK'II GTI
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Golf III motor modifiyesi yardım!!!
« Yanıtla #15 : 22 Haziran 2012, 21:00:36 »
Aha yitik ABF'ci Fatih geldi  8)
hehe getir senin aft yi  abi bi el atıyım gör bak neler oluyo :=) bütün aft lere saplıyallım :=) ABF Yi yürüttük  kendimizi kanıtladık:=)
Exclusive Garage

Çevrimdışı ArudA

  • İleti: 171
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf III motor modifiyesi yardım!!!
« Yanıtla #16 : 22 Haziran 2012, 21:01:34 »
Aslında Biraz daha kibar beygir yüklemesi olsa ABF motora, orjinal ekipmanları ile bile dayanır ama, Bizimkiler oldumu 250-300 bg olsun diyor ,aşağısı kesmediği için randıman vermiyo.. 8)
Aslında Biraz daha kibar beygir yüklemesi olsa ABF motora, orjinal ekipmanları ile bile dayanır ama, Bizimkiler oldumu 250-300 bg olsun diyor ,aşağısı kesmediği için randıman vermiyo.. 8)

aynen 4 silindir 100-150 hp arabalardan 250-300 hp almak akıl işi değil illa biyerlerden patlak veriyo
bu işler bukadar kolay olsa süper sport makinalar 5000 hp olurdu
8-10 silindir makinalardan 400-600 hp alıyolar
bu adamlar aptal ozaman
DRİLL

Çevrimdışı 5ani5 mk2

  • İleti: 3105
  • 5anı5 MK'II GTI
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Golf III motor modifiyesi yardım!!!
« Yanıtla #17 : 22 Haziran 2012, 21:02:41 »
bu araç abf mi,  aft mi ?  ben henüz bunu anlayamadım  :)

AFT diiye biliyorum :=)   
Exclusive Garage

Çevrimdışı htmetin

  • İleti: 5486
  • Hasan Tekin METİN
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Mk4
Ynt: Golf III motor modifiyesi yardım!!!
« Yanıtla #18 : 22 Haziran 2012, 21:03:48 »
hehe getir senin aft yi  abi bi el atıyım gör bak neler oluyo :=) bütün aft lere saplıyallım :=) ABF Yi yürüttük  kendimizi kanıtladık:=)

Arabam gözüm kapalı senindir.. Çünkü ben gözüm kapalı araba kullanamıyorum  :D :D :D

Şaka biryanada AFT'ye olacağı nedir ki zaten? Egzoz, Düz boru vs.. Spor filitre, headars falan  :D :D Supercharger takacak halimiz yok Daha Klima kompresörünü çeviremiyoruz :)
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı 5ani5 mk2

  • İleti: 3105
  • 5anı5 MK'II GTI
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Golf III motor modifiyesi yardım!!!
« Yanıtla #19 : 22 Haziran 2012, 21:07:12 »
aynen 4 silindir 100-150 hp arabalardan 250-300 hp almak akıl işi değil illa biyerlerden patlak veriyo
bu işler bukadar kolay olsa süper sport makinalar 5000 hp olurdu
8-10 silindir makinalardan 400-600 hp alıyolar
bu adamlar aptal ozaman

speclere göre degişiir  4 silindir evo 600 hp de yürüyenler var :=)
150 hp bi ABF piston kol K04 turbbo iyi bi eksantrik ile 350 hp gezenler var ingiltere almanyada....
Exclusive Garage

Çevrimdışı 5ani5 mk2

  • İleti: 3105
  • 5anı5 MK'II GTI
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Golf III motor modifiyesi yardım!!!
« Yanıtla #20 : 22 Haziran 2012, 21:08:50 »
Arabam gözüm kapalı senindir.. Çünkü ben gözüm kapalı araba kullanamıyorum  :D :D :D

Şaka biryanada AFT'ye olacağı nedir ki zaten? Egzoz, Düz boru vs.. Spor filitre, headars falan  :D :D Supercharger takacak halimiz yok Daha Klima kompresörünü çeviremiyoruz :)

aft ye yapılıcak işlemlerden en incesi custom emme manifoldu kapak port polsih olur :=) digerleri zaten yapılıcak :=) bir detayda egsoz düz boru olmucak :=u

sıralarsak AFT için yapılacaklar..

kapak işlemee..
custom Emme manifoldu
 4-2-1 hedars
custom egsoz.
gaz kelebek degişimi veya işleme
cai tip flitre kiti
benzin basınç regületörü.
chip tuning :)
iridium buji.
gerekirse  iyi bir ateşleme bobini.


haadii size kolay gelsinn  ;D ;D ;D ;D ;D :D :D :D :D :D :D :D
« Son Düzenleme: 22 Haziran 2012, 21:15:27 Gönderen: 5ani5 mk2 »
Exclusive Garage

Çevrimdışı ArudA

  • İleti: 171
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf III motor modifiyesi yardım!!!
« Yanıtla #21 : 22 Haziran 2012, 21:19:34 »
speclere göre degişiir  4 silindir evo 600 hp de yürüyenler var :=)
150 hp bi ABF piston kol K04 turbbo iyi bi eksantrik ile 350 hp gezenler var ingiltere almanyada....

8 silindir 4000cc ferrari ortalama 500 hp 20000 km de motor istiyo 200bin euroluk araç
4 silindir 600 hp nin ömrü nekadardır acaba

ben budurumda süpersportcuları dünyanın en aptal adamı olarak görüyorum
DRİLL

Çevrimdışı 5ani5 mk2

  • İleti: 3105
  • 5anı5 MK'II GTI
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Golf III motor modifiyesi yardım!!!
« Yanıtla #22 : 22 Haziran 2012, 21:25:35 »
8 silindir 4000cc ferrari ortalama 500 hp 20000 km de motor istiyo 200bin euroluk araç
4 silindir 600 hp nin ömrü nekadardır acaba

ben budurumda süpersportcuları dünyanın en aptal adamı olarak görüyorum

600 hp lik evom olsun varsın 20 bin gitsin :=) sonuçta alt yapılyı saglam yaparsan patlak vermeden yürürsün. süpersportcu dedigin adamlar emisyon ile uzun ömür ile ve en başta markasını korumaya çalışıyor. bizim öle bi gereksinimimiz yok modifiyeden bahsediyoruz :=)  1.4 180 hp fabrikasyon çıkan arabalar 220de sorunsuz yürüyoo buda alt yapı teknoloji ile alakalı..
« Son Düzenleme: 22 Haziran 2012, 21:27:07 Gönderen: 5ani5 mk2 »
Exclusive Garage

Çevrimdışı ArudA

  • İleti: 171
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf III motor modifiyesi yardım!!!
« Yanıtla #23 : 22 Haziran 2012, 21:29:39 »
600 hp lik evom olsun varsın 20 bin gitsin :=) sonuçta alt yapılyı saglam yaparsan patlak vermeden yürürsün. süpersportcu dedigin adamlar emisyon ile uzun ömür ile ve en başta markasını korumaya çalışıyor. bizim öle bi gereksinimimiz yok modifiyeden bahsediyoruz :=)  1.4 180 hp fabrikasyon çıkan arabalar 220de sorunsuz yürüyoo buda alt yapı teknoloji ile alakalı..

aynı dili konuşuyoruz
altyapısı 150 hp olan araç 300 hp olursa altı üstü kalmaz çekicinin mumarası hızlı aramalarda olur
DRİLL

Çevrimdışı 5ani5 mk2

  • İleti: 3105
  • 5anı5 MK'II GTI
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Golf III motor modifiyesi yardım!!!
« Yanıtla #24 : 22 Haziran 2012, 21:33:58 »
 4 silindir 100-150 hp arabalardan 250-300 hp almak akıl işi değil demisisn bende olmaz dedin anladım yapınca olur :)
Exclusive Garage

Çevrimdışı fanatic06

  • İleti: 344
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf III motor modifiyesi yardım!!!
« Yanıtla #25 : 22 Haziran 2012, 22:10:04 »
ince conta ile de +1,5 - 2 bg. alınabilir  :tamamdir
ELEŞTİRİ, GİZLİ HAYRANLIKTIR....

Çevrimdışı 5ani5 mk2

  • İleti: 3105
  • 5anı5 MK'II GTI
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Golf III motor modifiyesi yardım!!!
« Yanıtla #26 : 22 Haziran 2012, 22:28:11 »
ince conta ile de +1,5 - 2 bg. alınabilir  :tamamdir

sıkıştırmayı arttırmak mutlaka etkili olurr aft için ince conta bulunurmu bilinmez :=)  hp konuşmk istemymorum çünkü hp almak kolay diiil :=)
Exclusive Garage

Çevrimdışı ArudA

  • İleti: 171
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf III motor modifiyesi yardım!!!
« Yanıtla #27 : 22 Haziran 2012, 22:37:53 »
150 hp altyapısı olan bir araçda 300 hp neden sağlıklı olmaz
altyapı derken piston yatak vs vs değil
150 hp için yağlama ve soğutma sistemi ne 300+hp yi çakarsan
bu damarları bukadar yüksek hp ye uygun halde yapmassan
pistonun ağa babasını koy traşa bağlar ve bağlıyoda

aktarım ve yürür organların bu güce dayanamaması cabası
kısacası
piston kol yatak egzantrik le modifiye olmuyo
olsada yalan oluyo
rüya misali uyanınca bitiyo
demek istediğim bu

saygılar


DRİLL