Gönderen Konu: GOLF 3 LERDE YAKIT  (Okunma sayısı 44412 defa)

Çevrimdışı infinity3455

  • İleti: 580
    • Profili Görüntüle
Ynt: GOLF 3 LERDE YAKIT
« Yanıtla #56 : 23 Mart 2010, 00:41:31 »
bir karara  warmışsındır   inşallah  biz  tş  ederiz  bizimle  paylaştıgın için 





biz  bş  yazıyozzz       maksat  yazmak  olsun  ......yntm

Çevrimdışı dgncn_1907

  • İleti: 272
    • Profili Görüntüle
Ynt: GOLF 3 LERDE YAKIT
« Yanıtla #57 : 23 Mart 2010, 00:46:46 »
Uzun yol. 100 liralık benzin 300 gitti daha kırmızı çizgiye gelmedi  :) Daha ne olsun.

Çevrimdışı infinity3455

  • İleti: 580
    • Profili Görüntüle
Ynt: GOLF 3 LERDE YAKIT
« Yanıtla #58 : 23 Mart 2010, 03:56:27 »
:)   sewiyorum  gti  ları

Çevrimdışı al_pacino

  • İleti: 559
    • Profili Görüntüle
Ynt: GOLF 3 LERDE YAKIT
« Yanıtla #59 : 24 Mart 2010, 13:56:54 »
artık benzinli aracı dizele cevirme işi cok zormus hatta yapılmıyormus diye duydum. Aracın benzinliyse yine benzinli olarak değiştirebiliyorsun. Kaldı ki 1.6 benzinli motorla 1.8 arasında hiçbir fark olacagını sanmıyorum. 1.6 ile aynı süratı yapmak için basarsan daha fazla bile yakarsın.

Çevrimdışı infinity3455

  • İleti: 580
    • Profili Görüntüle
Ynt: GOLF 3 LERDE YAKIT
« Yanıtla #60 : 25 Mart 2010, 08:10:13 »
dedik  yakrsın  1.8  karbiratörlü  ile  yakarsın sancar  yakarsın  :D

Çevrimdışı sancar

  •  
  • İleti: 14
  • yaprak dalından koptumu rüzgarın oyuncagı olur
    • Profili Görüntüle
Ynt: GOLF 3 LERDE YAKIT
« Yanıtla #61 : 01 Nisan 2010, 23:22:52 »
herkese slm
beyler sorunu cözdük lpgnın regülatörden kaynaklanıyormuş bide sunu söylemeden gecmeyeyim
devamlı gitiginız fakat sonuc alamadıgınız ustalara gitmeyınız işin daha ehlini bilen kişiler arayınız
boşuna hava filitresı (yeni deyiştirdiyseniz)  yok bujive kablosu deyıştirmeyin
saygılar!!!!!!!!!!!!!!

Çevrimdışı yellow_driver

  • İleti: 1186
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 6 1.6 TDİ
  • Şehir: Mersin
Ynt: GOLF 3 LERDE YAKIT
« Yanıtla #62 : 03 Nisan 2010, 22:35:48 »
http://img691.imageshack.us/img691/5418/grnt0169.jpg
http://img444.imageshack.us/img444/2866/grnt0167.jpg
http://img202.imageshack.us/img202/3646/grnt0179.jpg
http://img404.imageshack.us/img404/4909/grnt0172.jpg
satmayı enson care diye düsünüyorom simdilik altarnatif cözümler arıyorum
kasası okadar düzgün ve bakımlı
o yuzden satmayı düsünmüyorum simdilik




Imageshack - grnt0171.jpg  - Uploaded by orhansani
Imageshack - grnt0173.jpg  - Uploaded by orhansani
Imageshack - grnt0176.jpg  - Uploaded by orhansani
bu arada olmuyor programını indirdik kurduk ondan sonra resimleri yükledik
imageshcks sitesinde sağda alt alta yazılar var orada ki bölümlerden forum link yazan kısımın altında bulunan kısımın içini komple kopyalayıp, buraya yapıştırırsanız resimler çıkar

Çevrimdışı sancar

  •  
  • İleti: 14
  • yaprak dalından koptumu rüzgarın oyuncagı olur
    • Profili Görüntüle
Ynt: GOLF 3 LERDE YAKIT
« Yanıtla #63 : 05 Nisan 2010, 21:12:09 »
slm herkese arabam artık 0.22 tl yakıyor km de heralım bu normaldır artık

Çevrimdışı htmetin

  • İleti: 5486
  • Hasan Tekin METİN
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Mk4
Ynt: GOLF 3 LERDE YAKIT
« Yanıtla #64 : 06 Nisan 2010, 09:09:25 »
slm herkese arabam artık 0.22 tl yakıyor km de heralım bu normaldır artık


ee artık normal yani..
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı infinity3455

  • İleti: 580
    • Profili Görüntüle
Ynt: GOLF 3 LERDE YAKIT
« Yanıtla #65 : 15 Nisan 2010, 23:25:04 »
tb  ederim  sonuç  güzelll

Çevrimdışı ismailtunca81

  • İleti: 994
  • 1903 B.J.K
    • Profili Görüntüle
Ynt: GOLF 3 LERDE YAKIT
« Yanıtla #66 : 18 Nisan 2010, 14:51:05 »
ben en son iki  kere 50  tl lik  gaz  aldım  tekinde 323 km gitti  tekinde 364  km yol gitti
gerçi ilkinde çok şehir  içi  vardı  ve  yani  ortalama 350 km gidiyor 50 tl  ile

buda  şuna  tekamul ediyor
1 litre  lpg 1.89 TL ise 50.00 TL ye 26 lpg ediyor
26 lt  lpg ile 350 km giderse  1 lt  ile 13,4 km gidiyor
13 km de 1,89 tl  yakıyorsa 1 km de 145,38 YKR yakıyor  anlamına geliyor

bence  gayet  makul  önceleri daha  az  yakıyordu  son 2 denememde  durum böyle

umarım  hep böyle kalır

TÜRKİYEMİZ  TEK BİR ÜLKEDİR BÖLÜNEMEZ PARÇALANAMAZ

Çevrimdışı htmetin

  • İleti: 5486
  • Hasan Tekin METİN
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Mk4
GOLF 3 LERDE YAKIT
« Yanıtla #67 : 22 Nisan 2010, 16:45:40 »
BAŞKA FORUMDAN ALINTIDIR BEYLER

Katalizör Nedir ve Arıza ?
Bu konuyu yakıtla ilgili bölüme açmamın sebebi (motorum deli gibi yakıt yakıyor diyenler için açtım.
yakıtla ilgili sorunları olan arkadaşlar buraya yazsınlar ,Katalizör arızası ve oksijen sensörü arızası bu sorun olan motorlarda zaten egzoz den çok kötü koku gelir ve insanın gözünü yaşartacak kadar kötü..

Katalitik konvertörün tıkanmasının birçok sebebi vardır..

1.Kötü benzin
2.Kötü çalışan yakıt sistemi
3.Yıpranmış motor
4.ayarları bozuk motor.
5.hatalı buji kullanımı
6.gereğinden yüksek hararetle çalışan motor
7.düzgün çalışmayan oksijen sensörü

katalitiğin tıkalı olduğu nasıl anlaşılır?

1.emisyon testinde değerler çok yüksek çıkar veya test başarısız olur.
2.araç çekişten çok düşer.
3.alt devirler çok cansız olur 1500-3000 arası(dikkat edin şehiriçinde en çok kullanılan devir aralığıdır.)
4.yakıt tüketimi artar, rampa çıkmak eziyete dönüşür.
5.egzost sesi çok azalır.
6.rampa yukarı çıkarken gaza yüklendiğinizde araç hızlanamaz ve gaza yüklenince şıkır şıkır ses gelir sanki katalizörün içinde bozuk para varmış gibi
7.araç içerisinde çürük yumurta varmış gibi kokar.

Katalitik konvertör seramik veya benzeri malzemeden yapılmış içerisinde ince delikleri olan bir yapıdır. Bu yapı bir susturucu gövdesi içerisine yerleştirilmiştir.

Aşağıdaki resimde genel yapısı görülebilir.



Araçlarda kullanım süresi ömürboyu olarak geçer.
Sıradışı bir durum olmadıkça (darbe sebebi ile dağılma kırılma) değişimi gerekmez.
İşlevine gelirsek:
Egzos gazının sıcaklığı ile sözkonusu yapı aşırı yüksek ısıya çıkar.
Bir nevi akkor hale gerlir.
Bu sıcak akkor yapı içerisinden geçen CO(karbon monoksit) HO(hidro karbon) ve NOx (nitro karbon türevleri) kendi aralarında sıcaklık sayesinde reaksiyona girerek CO2 (karbondioksit) H2O (su) ve N (azot) olarak egzosdan atılırlar.
Bu sayede emisyon gazlar daha az çevreye zarar verir.
Bu parçanın emisyon faydası yanında egzos sisteminin parçası olması sebebi ile düşük devirlerde motorun ihtiyacı olan egzos ters basıncınıda sağlar.
Bu parçanın bozulması tıkanmadan çok içinın dağılması olarak karşımıza çıkar.
Tıkanma ancak çok uzun süre beter motor ayarı ile kullanım sonucu olabilr.
Bu kadar benzin içip egzosundan simsiyah duman çıkaran aracıda kimse pek uzun kullanmaz.
Aşırı yağ yakan bir motorda da egzosdan çıkan yağın fazlalığı tıkanmaya sebep olabilir.
İçinin dağılması konusu ise ateşleme zaman hatası sebebi ile egzos sıcaklığının aşırı yükselip seramik yapıyı dayanabileceği sıcaklığın üzerine çıkarmak düşünülebilir.
İç dağılmasının en popüler sebebi ise parçanın dışardan darbe almasıdır.
Katalitiğin sağlam bir köşesine yumuşak bir cisim ile vurp titreştirerek çıkan sesi dinlemek içinin dağınık olup olmadığı ile ilgili fikir verir.
« Son Düzenleme: 22 Nisan 2010, 17:11:35 Gönderen: htmetin »
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı infinity3455

  • İleti: 580
    • Profili Görüntüle
Ynt: GOLF 3 LERDE YAKIT
« Yanıtla #68 : 04 Mayıs 2010, 00:23:22 »
tş  ederiz   :)   htmetin

Çevrimdışı htmetin

  • İleti: 5486
  • Hasan Tekin METİN
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Mk4
Ynt: GOLF 3 LERDE YAKIT
« Yanıtla #69 : 04 Mayıs 2010, 22:37:57 »
nedemek herzaman:))
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline