Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: talihsiz kaza  (Okunma sayısı 10295 defa)

Çevrimdışı suskun

  • Şehir
    İstanbul
  • Hamit GÜLSOY
talihsiz kaza
« : 13 Mart 2010, 12:46:30 »
arkadaşlar yolun sağ  kenarında park halinde iken solumdan gelen ford connect tamponu ve çamurluğu götürdü :'(
tutanakları tuttuk bakalım pazartesi işlemlere başlıycaz..

« Son Düzenleme: 20 Mart 2010, 21:26:24 Gönderen: suskun81 »
H.G WORKS

Ynt: talihsiz kaza
« Yanıtla #1 : 13 Mart 2010, 12:47:51 »
geçmiş olsun abi :(
My Cars Audi & Vw Germany Style

Çevrimdışı suskun

  • Şehir
    İstanbul
  • Hamit GÜLSOY
Ynt: talihsiz kaza
« Yanıtla #2 : 13 Mart 2010, 12:48:33 »
sağol sedatım çok canım sıkıldı ama bunada şükür
H.G WORKS

Ynt: talihsiz kaza
« Yanıtla #3 : 13 Mart 2010, 12:49:50 »
sağol sedatım çok canım sıkıldı ama bunada şükür

büyük kaza değil abi buda bunun nazarlığı olsun yapcak birşey yok
My Cars Audi & Vw Germany Style

Çevrimdışı suskun

  • Şehir
    İstanbul
  • Hamit GÜLSOY
Ynt: talihsiz kaza
« Yanıtla #4 : 13 Mart 2010, 12:50:46 »
haklısın eyvallah
H.G WORKS

Ynt: talihsiz kaza
« Yanıtla #5 : 13 Mart 2010, 12:52:39 »
birşeydenmi kaçıyorduki direksiyonu kırdı da sana vurdu acaba ???
My Cars Audi & Vw Germany Style

Çevrimdışı Han

  • Her Şey Golf Mk1 ve Dostluk İçin.
Ynt: talihsiz kaza
« Yanıtla #6 : 13 Mart 2010, 12:54:43 »
Gitsin kaldırıma bodozlama çarpsın bole şöförler :t
cevherleri buluyor çarpacak.
işin içinde erci var ise gerisi teferruattır :D
http://GolfMk1Ciyiz.Biz Her Şey Golf Mk1 İçin

Ynt: talihsiz kaza
« Yanıtla #7 : 13 Mart 2010, 16:30:27 »
 :t büyük geçmiş olsun buna şükür diyorum verilmiş sadakan varmış abi...tekrar büyük geçmiş olsun  :-[

Ynt: talihsiz kaza
« Yanıtla #8 : 13 Mart 2010, 17:19:39 »
gecmis olsun hamit sen park halinde oldugun icin karsi taraf suclu ...onun trafik sigortasi nasil olsa karsilar en iyi sekilde yaptir bence

Ynt: talihsiz kaza
« Yanıtla #9 : 13 Mart 2010, 18:57:45 »
hatta balon tampon taktır :)

Çevrimdışı ismailtunca81

  • 1903 B.J.K
Ynt: talihsiz kaza
« Yanıtla #10 : 13 Mart 2010, 19:34:41 »
geçmiş olsun  olur  ağbi  canına  gelmemiş  ya  çok şükür  de 
TÜRKİYEMİZ  TEK BİR ÜLKEDİR BÖLÜNEMEZ PARÇALANAMAZ

Ynt: talihsiz kaza
« Yanıtla #11 : 13 Mart 2010, 20:31:19 »
Çok Çok Geçmiş olsun abi Mala gelen cana gelmesin. :'(
Kılıçoğlu Garage.

Çevrimdışı mecamir

  • Doğuştan VW'ci...
Ynt: talihsiz kaza
« Yanıtla #12 : 13 Mart 2010, 20:49:33 »
geçmiş olsun. aracı boyatırken renk uyumuna dikkat, sakın aracın üzerindeki renk koduyla boyatmayın tonu tutmaz  ;)

Ynt: talihsiz kaza
« Yanıtla #13 : 13 Mart 2010, 22:21:18 »
geçmiş olsun kardeşim küçük kazalar büyük kazaları engeller