Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: lastiğe kamber verme.....yeni fotolar 4 de.....  (Okunma sayısı 119077 defa)

Çevrimdışı lostys

  • T-Dawg!
Ynt: lastiğe kamber verme
« Yanıtla #28 : 18 Mayıs 2010, 22:44:43 »
benimkiler ön amortisörlerden dolayı mecburen kamberli. ama bi sıkıntısı yok giderken ?

Çevrimdışı braveheart53

  • Otomobil
    GOLF 1.4 TSİ 160 HİGLİNE
Ynt: lastiğe kamber verme
« Yanıtla #29 : 18 Mayıs 2010, 22:57:30 »
valla ilkerim benim araçta sol rot kolu ve salıncağı değiştim biraz uzun geldi rot kolu tam sıkmadım kamber ayarı ile lastiği düzeltiriz sıkıntı olmaz dedim.  direksiyon bir hafifledi durduğu yerde anlatamam. köye çıkıyom araba ile keyifli keyifli gaza yükleniyorum direksiyonu sabit tutsam bile sanki araç sağ sol yapıyor. çıktım köye hemen söktüm düzelttim şimdi lastiğin altı içe bakıyor biraz ama en azından yolda düz gidiyor:) zaten 1,5 aydır da yol yapmadım sadece evin ününde garajdan çıkarıp temizleyip yerine koydum. zaten kamber verince lastik içten hemen yemeye başlıyor bide herkez yol tutuşu artıyor sanıyo fakat latiğin sadece iç tarafları yerle temas halinde o şekilde yol tutsaydı vw öyle yapardı diye düşünüyorum :) :) :)

Çevrimdışı Han

  • Her Şey Golf Mk1 ve Dostluk İçin.
Ynt: lastiğe kamber verme
« Yanıtla #30 : 18 Mayıs 2010, 23:13:50 »
Benim önler sonuna kadar kamberli direksiyon hafifledi yol tutuşu daha iyi oldu yanlarken çok daha tatlı yanlamaya başladı :D
yolda gezme filan da yok maşallah :D :P
işin içinde erci var ise gerisi teferruattır :D
http://GolfMk1Ciyiz.Biz Her Şey Golf Mk1 İçin

Çevrimdışı escocem

  • street racer
Ynt: lastiğe kamber verme
« Yanıtla #31 : 19 Mayıs 2010, 00:40:51 »
arka aksların arasına pul koymak agresif süren arkadaşlar için pek sağlıklı değil başınıza iş almayın derim..iki metal yüzeysel birbirini öpüp kitlenir haldeyken pul koyunca arada birbirine basmıyorlar.oluşan açıdan ötürüde vida başları basması gerektiği gibi basamıyor..nerden bakarsan bak sadece görüntüsü güzel..yukardaki resimdeki flanş konusunu bnm cms ler ile 215 lastikler takılıyken yapmıştık seneler önce sürtmeyi alalım diye kafaları içeriye çekip.fakat çok faydası olmamıştı flanşların altları  0,9 mm üstleride 0.5 mm  idi hatta bodrumda duruyor olmalılar halen..önlerde kamber yol tutuşu artırmaz kişisel sürüş zevkine cevap verebilir belki fakat standart açı ve kamberli şekli ile aynı virajda sınırları zorladığınızda çok net algılanacak farkı görürsünüz.kafadan direk kayan bi araç halini alır aracınız:) yere basan yüzeyin dar olması ile geniş olması arasındaki mantık gayet açık. :)

Çevrimdışı mira

  • OLdsKool...
Ynt: lastiğe kamber verme
« Yanıtla #32 : 19 Mayıs 2010, 09:51:00 »
arka aksların arasına pul koymak agresif süren arkadaşlar için pek sağlıklı değil başınıza iş almayın derim..iki metal yüzeysel birbirini öpüp kitlenir haldeyken pul koyunca arada birbirine basmıyorlar.oluşan açıdan ötürüde vida başları basması gerektiği gibi basamıyor..nerden bakarsan bak sadece görüntüsü güzel..yukardaki resimdeki flanş konusunu bnm cms ler ile 215 lastikler takılıyken yapmıştık seneler önce sürtmeyi alalım diye kafaları içeriye çekip.fakat çok faydası olmamıştı flanşların altları  0,9 mm üstleride 0.5 mm  idi hatta bodrumda duruyor olmalılar halen..önlerde kamber yol tutuşu artırmaz kişisel sürüş zevkine cevap verebilir belki fakat standart açı ve kamberli şekli ile aynı virajda sınırları zorladığınızda çok net algılanacak farkı görürsünüz.kafadan direk kayan bi araç halini alır aracınız:) yere basan yüzeyin dar olması ile geniş olması arasındaki mantık gayet açık. :)
:tamamdir

Çevrimdışı mira

  • OLdsKool...
Ynt: lastiğe kamber verme
« Yanıtla #33 : 19 Mayıs 2010, 09:52:37 »
Sürtme yapan BBS'lerin et değeri nedir?
ET30 sanırım

Ynt: lastiğe kamber verme
« Yanıtla #34 : 19 Mayıs 2010, 10:08:48 »
Aracındaki helezon yayları zamanla pısmıştır bende de aynısı oluyordu arkalara kauçuk gibi bir malzeme yapıyorlar 2 cm lik ve sorunun ortadan kalkıyor .
parçacılarda satın alıp herhangi bir yerde aracını life kaldırıp takoz koydurabilirsin.

Çevrimdışı mira

  • OLdsKool...
Ynt: lastiğe kamber verme
« Yanıtla #35 : 19 Mayıs 2010, 10:55:46 »
Aracındaki helezon yayları zamanla pısmıştır bende de aynısı oluyordu arkalara kauçuk gibi bir malzeme yapıyorlar 2 cm lik ve sorunun ortadan kalkıyor .
parçacılarda satın alıp herhangi bir yerde aracını life kaldırıp takoz koydurabilirsin.
şu an sürtme yok.arka yükseltme lastiği diolar ona...aracı dahada kaldırır.bizim maksadımız sürtmeden basmak  :tamamdir
« Son Düzenleme: 19 Mayıs 2010, 10:56:41 Gönderen: mira »

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • My Life Golf GTI :)
Ynt: lastiğe kamber verme
« Yanıtla #36 : 19 Mayıs 2010, 11:03:52 »
şu an sürtme yok.arka yükseltme lastiği diolar ona...aracı dahada kaldırır.bizim maksadımız sürtmeden basmak  :tamamdir
Yükseltme lastiği dediğin lastiğin adı GET diye geçiyo dediğin gibi bizim amacımız sürtmeden basmak GERMAN STYLE  :tamamdir
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı Han

  • Her Şey Golf Mk1 ve Dostluk İçin.
Ynt: lastiğe kamber verme
« Yanıtla #37 : 19 Mayıs 2010, 13:13:02 »
Ya kamber yada çamurlukları açtıracaksın oyleyse :D
işin içinde erci var ise gerisi teferruattır :D
http://GolfMk1Ciyiz.Biz Her Şey Golf Mk1 İçin

Çevrimdışı mcsahan

  • onsekiz at, onaltı valvit
Ynt: lastiğe kamber verme
« Yanıtla #38 : 19 Mayıs 2010, 19:02:19 »
sürtmeden basmak sadece spor amortisör ve yay ile sağlanabilir. geri kalan seçenekler tehlikelidir

Çevrimdışı Han

  • Her Şey Golf Mk1 ve Dostluk İçin.
Ynt: lastiğe kamber verme
« Yanıtla #39 : 19 Mayıs 2010, 19:30:34 »
spor amortisör ve yay olsa bile jantın et değeri düşükse yanı kasadan tasıyorsa istediğin kadar spor olsun sürter . pul yada flans tehlikeli dediler oleyse senin tek çaren çamurlukları genişletmen olacaktır yada bu jantlardan vazgeçip et değeri aracına uygun olan jantlara bakacaksın :D
işin içinde erci var ise gerisi teferruattır :D
http://GolfMk1Ciyiz.Biz Her Şey Golf Mk1 İçin

Ynt: lastiğe kamber verme
« Yanıtla #40 : 20 Mayıs 2010, 14:17:59 »
spor amortisör ve yay olsa bile jantın et değeri düşükse yanı kasadan tasıyorsa istediğin kadar spor olsun sürter . pul yada flans tehlikeli dediler oleyse senin tek çaren çamurlukları genişletmen olacaktır yada bu jantlardan vazgeçip et değeri aracına uygun olan jantlara bakacaksın :D

Golf 2 için en uygun et değeri nedir? (arka lastik -çamurluklara işlem yapmadan- sürtme yapmadan mümkün olduğu kadar dışarıda dursun istiyorum)

Çevrimdışı mira

  • OLdsKool...
Ynt: lastiğe kamber verme
« Yanıtla #41 : 20 Mayıs 2010, 14:26:47 »
Golf 2 için en uygun et değeri nedir? (arka lastik -çamurluklara işlem yapmadan- sürtme yapmadan mümkün olduğu kadar dışarıda dursun istiyorum)
ET değeri ve jant offsetide önemli.sadece ET ile bitmiyor anlayacağın
« Son Düzenleme: 20 Mayıs 2010, 14:28:21 Gönderen: mira »