Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: Golf 2 1.8 20v-Turbo, 4x4, 6 ileri .......( awesomegti )....  (Okunma sayısı 12141 defa)









« Son Düzenleme: 28 Aralık 2005, 16:54:32 Gönderen: VWci »

Ynt: Golf 2 1.8T 4x4.......awesomegti....
« Yanıtla #1 : 28 Aralık 2005, 16:45:22 »





Ynt: Golf 2 1.8 20v-T 4x4.......awesomegti....
« Yanıtla #2 : 28 Aralık 2005, 16:47:13 »





Ynt: Golf 2 1.8 20v-T 4x4.......awesomegti....
« Yanıtla #3 : 28 Aralık 2005, 16:49:26 »





Ynt: Golf 2 1.8 20v-T 4x4.......awesomegti....
« Yanıtla #4 : 28 Aralık 2005, 16:50:31 »







Ynt: Golf 2 1.8 20v-T 4x4.......awesomegti....
« Yanıtla #5 : 28 Aralık 2005, 16:52:12 »







Ynt: Golf 2 1.8 20v-T 4x4.......awesomegti....
« Yanıtla #6 : 28 Aralık 2005, 16:53:43 »
Bodywork:
Mk2 3 door shell
Golf Rallye floor plan
Golf Rallye doors with internal door bars
All steel parts zinc plated
No fuel filler cap
No 'C' pillar swage lines
Steel extended arches front & rear
Tailgate de-badged, de-wipered, de-locked, reduced size no. plate recess and solenoid operated opening
Rear bumper tow eye cover removed, exhaust recess shortened for single tailpipe & de-textured, all colour coded
Front bumper indicators replaced with mk3 indicators and long fogs
Number plate recess removed, de-textured & colour coded, repositioned no. plate
Front Kamei lower spoiler with vents cut out
Rallye front end with de-badged grille & grille spoiler
Filled bonnet vents
Audi door handles

Engine & Transmission:
Audi A3 1.8 Turbo 1999 engine
AMD 200bhp chip
Full Rallye 4 wheel drive system
VW Motorsport 6 speed matched ratio gearbox (49mph 1st gear, 165mph 6th gear)
Fully polybushed throughout with Powerflex bushes
Koni coilover front shox
AVO coilover rear shox
D&W alloy lower strut brace
Eibach upper strut brace
Power steering
Anti lock brakes
280mm front brakes Zimmerman cross drilled discs & Pagid fast road pads all round
Braided hoses all round
Milltek stainless steel rallye exhaust system c/w custom donwpipe
Jetex cone filter
Bailey dump valve
Golf Rallye intercooler
Vibratechnic engine & gearbox mounts

Exterior Fitments:
Awesome opening rear ¼ windows
Awesome rear hatch spoiler c/w brake light
Top tint front screen, Golf Driver rear screen, side and rear windows tinted
Porsche style wipers
Chrome sunroof deflector & arms
Alloy short roof antenna mast
7.5 x 16 BBS RS wheels c/w 205x40x16 Yokohama A520's on the front
9 x 16 BBS RS wheels c/w 205x40x16 Yokohama A520's on the rear
Volkswagen pollen filter
Bonrath bonnet lifts
Bonrath boot sruts
½ clear ½ smoke rear lights
Rear 20mm D&W wheel spacers & bolts
Pace- car strobes (for show use only)

Interior Fitments:
Black chrome aero fuel filler cap fitted in boot (to be boxed in side panel)
Mk2 Recaro electric front seats & Corrado rear seats
Full interior re-trim in plain & perforated leather
Corrado centre console & Snappy Gaitors leather handbrake cover
Polo 4 full dash with Audi A3 1.8T clock pod
Mk3 Golf GTI indicator/wiper stalks with MFA
300mm D&W Momo steering wheel & Momo race centre (carbon fibre style)
Momo gear knob (alloy & leather)
Electric windows & mirrors
Alpine CDA 7939R single disc head unit with 6 channel Denon amp
5" Rockford Audiofile mid bass door speakers, Rockford Audiofile dash mount tweeters, 8" boxed sub in boot
Stainless boot protectors

--------------------------------------------


Bu Golfun en cok sevdigim yonu Polo Dashboard'u ve tabiki teknik ozellikleri....

Çevrimdışı corrado_g60

  • Volkswagen Türkiye
Ynt: Golf 2 1.8 20v-Turbo, 4x4, 6 ileri .......( awesomegti )....
« Yanıtla #7 : 28 Aralık 2005, 22:29:18 »
valla adamlar yapıyor ne dıyelım?
paylasım ıcın saol abı ;)

Çevrimdışı Suti

  • VW Tech
Ynt: Golf 2 1.8 20v-Turbo, 4x4, 6 ileri .......( awesomegti )....
« Yanıtla #8 : 30 Aralık 2005, 13:27:32 »
akşama bende tum zamanlarını yazarım 0 400 falan

Çevrimdışı corrado

  • amca
Ynt: Golf 2 1.8 20v-Turbo, 4x4, 6 ileri .......( awesomegti )....
« Yanıtla #9 : 30 Aralık 2005, 18:17:59 »
mükemmel bi otomobil ama yine bişey beğenmedim
ben ön farlar yuvarlak olsa daha iyi bi görüntüsü olur diye düşünüyorum.bu farlara hiç ısınamadım özellikle farın altındanda ızgara geçmesi pek hoşuma gitmiyor.
bi dikkatimi çekende  1.8 t swaplarda daha çok audi motoru kullanılıyo.audi kullananlar daha  hızlı ve agresif herhalde.
hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır

Ynt: Golf 2 1.8 20v-Turbo, 4x4, 6 ileri .......( awesomegti )....
« Yanıtla #10 : 30 Aralık 2005, 18:30:31 »
benim sevmedigim yani tampondaki sinyallerin genisletilmesi...yani Golf 3 grubu....ben rallye farlarini begeniyorum....

en sevidigim yani...ici ozellikle dashboardu cok hosuma gitti...

Audi motorunun sebebi Golf GTi az ondan dir herhalde...cunku yanlamasina 1.8 T ler A3 ler daha yaygindi...

Çevrimdışı Suti

  • VW Tech
Ynt: Golf 2 1.8 20v-Turbo, 4x4, 6 ileri .......( awesomegti )....
« Yanıtla #11 : 31 Aralık 2005, 20:20:04 »
bu tip swap larda EPC den ziyade gaz telli olmasına dikkat ediliyo boğaz kelebeğinin

97 2000 arasında daha cok audi satıldığını varsayarsak GTI a gore durum normal

alibaba bi tuyo daha sana (90 ustu Mk2 VR6 dan sora) :)

Ynt: Golf 2 1.8 20v-Turbo, 4x4, 6 ileri .......( awesomegti )....
« Yanıtla #12 : 31 Aralık 2005, 20:57:48 »
evallah...suticim...;)

Çevrimdışı neco_ua

  • Golf mk II
Ynt: Golf 2 1.8 20v-Turbo, 4x4, 6 ileri .......( awesomegti )....
« Yanıtla #13 : 06 Kasım 2006, 01:06:27 »
Mükemmel..
Ancak aracın içi orjinal daha güzel. ;)
II'den ötesi yalan.