Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: bir proje var biraz bilgi verebilirmisiniz.........  (Okunma sayısı 5629 defa)

bir proje var biraz bilgi verebilirmisiniz.........
« : 14 Kasım 2009, 16:18:42 »
öncelikle merhabalar arkadaşlar 5 senedir bg de öğrenci idim orada sık sık vw golf gti mk2 göre göre ayrı bi sempatim oluştş bu araçlara............şimdi sorularıma geçeyim....

Motor: Öncelikle kaç binde motora sahip araç alınmalı...yada kaç binde motor yenilenmeli......yada en son çare olarak bi mk3 gti motoru sokabilirmiyim acaba mk2 gti nin kalbine.........

Sunroof:bütün tavan panaromik camlı bi sunroof la nasıl olur imkanı varmıdır bunu yapabilirsem eğer içine çelik bar gerekirmi..........

Kaporta: Çürüksüz çarıksız bir kaporta aldık diyelim koruduk baktık diyelim kaç sene gidecek bu kaporta kimi prograamlarda görüyoruz 60 model arabalar hala yaşatılabiliyor ama gelişen teknoloji ile gün geçtikçe arabalar azyıflatılıyor..........acaba 92 ye kadar olan mk2 ler kapoorta ömrü ne kadardır .......yamalarız gerekirse.....

Direksiyon: Son olarakta hidrolik takılır mı takılırsada çok mu nazik ve şekilsiz olurmu..........

Çevrimdışı golf-line2

  • golf GTD
Ynt: bir proje var biraz bilgi verebilirmisiniz.........
« Yanıtla #1 : 14 Kasım 2009, 16:31:29 »
hoşgeldin  her sorunun cewabı site icerisinde mewcut keşke biraz araştırsaydın ama özetlemek gerekirse ucundan özetliyim

gtı'ların atası olduğu icin ilgi coktur ama günümüzdeki yeni gtı'lardan cok daha sağlam we başarılıdır mk2 16w gtılar güzel makinalar bitane bulabilirsen cok iyi nerde yaşadığınıda bilmiyorum nasıl aracların olduğunuda tabi..

hidrolik direksiyon neden şekil bozsunki zaten 88 üstü gtı'larda  hidrolik mewcut

kaporta aksamı ise tabi yılların yorgunluğu olduğu icin paslanmalar we cürümeler olabilir ama temiz bakılmış bir mk2 de bunları asla göremezsn kapalı bir garajda saklarsan nemden uzak bi ömür binebilirsin.. alman aracların kolay kolay cürüdüğünü görmedim zaten..

Sunroof ise orj. olanlarıda var sonradan acılanlarıda cam olanlar büyük ihtimalle sonradan acılanlar tabikide destek gerekli sonradan acılanlara ama orjlerine uygun cam tawanda bulunabilir orjinaline takarsan destek felan gerekmez orjinali ona göre yapılmış önceden düşünülmüş yani su kanalları olsun vs.

Ynt: bir proje var biraz bilgi verebilirmisiniz.........
« Yanıtla #2 : 14 Kasım 2009, 16:37:05 »
orjinal hidrolikli varsa alınır o zamanda orjinal olmayınca ne bileyim korkuyorum...........saolasın yorumların ve cevabın için........

Çevrimdışı Mete35MkII

  • arabam yok hocam sormayın :)
Ynt: bir proje var biraz bilgi verebilirmisiniz.........
« Yanıtla #3 : 14 Kasım 2009, 16:52:18 »
85 85 model alıp sonradan hidrolık direksiyon ile ugrasıcagına 88 ve ustu alırsın orjinalınde olur uraşmazsın...
,...,,,

Çevrimdışı golf-line2

  • golf GTD
Ynt: bir proje var biraz bilgi verebilirmisiniz.........
« Yanıtla #4 : 14 Kasım 2009, 16:53:33 »
takmakta problem deyil komple set satılıyor cuk die takıyosun

Ynt: bir proje var biraz bilgi verebilirmisiniz.........
« Yanıtla #5 : 14 Kasım 2009, 16:56:51 »
motor konusunda ne diyorsunuz mk2 lere 3 gti motoru takılsa nasıl hidrolik gibi cuk oturumu oturmassada daha temiz mk2 motoru takılsa nasıl olur......

Çevrimdışı golf-line2

  • golf GTD
Ynt: bir proje var biraz bilgi verebilirmisiniz.........
« Yanıtla #6 : 14 Kasım 2009, 17:04:39 »
motor konusunda ne diyorsunuz mk2 lere 3 gti motoru takılsa nasıl hidrolik gibi cuk oturumu oturmassada daha temiz mk2 motoru takılsa nasıl olur......

vr6 tak imkan warsa

Çevrimdışı Mete35MkII

  • arabam yok hocam sormayın :)
Ynt: bir proje var biraz bilgi verebilirmisiniz.........
« Yanıtla #7 : 14 Kasım 2009, 17:38:55 »
bu dediklerını bg da yapıcaksan imkanlarının daha bi yuksek oldugunu dusunuyorum ama türkiyede bu dediğin motor projesını yapmaya kalkarsan biraz  degıl bayaaa bir ugraşırsın...
,...,,,

Ynt: bir proje var biraz bilgi verebilirmisiniz.........
« Yanıtla #8 : 20 Kasım 2009, 15:20:34 »
aracın km sine aldanma pek o hiç öenmli değil istenilen km yapılıyor çünkü.orj.  hidrolik direksiyonu 500 TL gibi bir masrafa yapılıyor , mk2 lerin çürümesi ilk olarak arka bagaj kapağındna başlar hastalıktır bu  alırken tabana baktır , toplanmış araba ne kadar gider demişsin o tamamen çoğunlukla  toplamaya kalmış birşey tabi bakmakta önemli ve motor ise mk3 ün motorunu mk2 ye taka bilirsin tabi bunu yaparkende frenini güçlendirmen gerekir daha sağlıklı bir araç olur ozaman ;)  umarım bilgi vere bilmişimdir :saygılar
My Cars Audi & Vw Germany Style

Ynt: bir proje var biraz bilgi verebilirmisiniz.........
« Yanıtla #9 : 23 Kasım 2009, 00:05:49 »
cok saolun arkadaşlar çok aydınlatıcı oldu bilgileriniz km korkusu yaşıyordum ......japonlar kadar olmaz diye tahmin ediyordum ......sadece haftasonları binmeyi düşündüğüm özel bir araba olacağı için o kadar problem olmaz sanırsam........ama yinede aklıma takılan bir soru var kaç km de motor sıfırlatmam gerekir
« Son Düzenleme: 23 Kasım 2009, 00:07:08 Gönderen: ilprincipe »

Ynt: bir proje var biraz bilgi verebilirmisiniz.........
« Yanıtla #10 : 23 Kasım 2009, 00:12:11 »
ama yinede aklıma takılan bir soru var kaç km de motor sıfırlatmam gerekir

kullanıma göre değişir 10.000 km de ola bilir 300.000 km de ola bilir yeterki düzgün kullan bakımını iyice yap orj. malzeme kullan ( bulabildiğini ) . bu arada  bence spor arabada yüksek devir çeviriyor 10.000 km yi beklemeden periyodik bakımı yapılmalı en ideali 5.000 km
« Son Düzenleme: 23 Kasım 2009, 00:13:22 Gönderen: car wolf »
My Cars Audi & Vw Germany Style

Ynt: bir proje var biraz bilgi verebilirmisiniz.........
« Yanıtla #11 : 02 Aralık 2009, 00:17:30 »
valla arkadasim almanyada benim calistigim  firmamda 88 model golf 2 var tek kapi inen binen belli degil bakimsiz gecen gün sürdüm asagi yukari 300km yol gidip geldim kmsi 450 000küsürdü halada yolda kafa kaldiriyodu gerisini sen düsün motorun saglamligini kaportada kolay kolay cürümez benim kendiminde golf2 var 1300motor orijinal 118000de cok memnunum 5 senedir sürüyorum degistirmeyide simdilik düsünmüyorum tas gibi araba