Gönderen Konu: çözüm isteyen bir konu, mk1e özel değil herkes ilgilenirse sevinirim  (Okunma sayısı 4833 defa)

Çevrimdışı panik

  • İleti: 1555
  • DÜŞ GÖRDÜM
    • Profili Görüntüle
şimdi şöyle ki dostlar, hidrolik direksiyona ait bir power var, bunu elim bir kaza sonucu(arabananın altını vurarak) motor bloğunun üzerindeki yerinden civatalarını kesmek suretiyle ayırmayı becerdim.  :'(ben yaptım ben yaptım :-[. kafayı yiycem, blok hiçbir şekilde kaynağı tutamıyor, çünkü kırılan yere uygulanan kaynak olan yer çok küçük bir yermiş. powerı yerine tekrar sağlıklı bir şekilde tutturmak için ne tarz bir kaynak olmalı, ankarada bu işi yapabilecek bir babayiğit var mıdır?

Logged

Çevrimdışı lostys

  • İleti: 4225
  • T-Dawg!
    • Profili Görüntüle
kanka göz var sende ...  :(

Çevrimdışı panik

  • İleti: 1555
  • DÜŞ GÖRDÜM
    • Profili Görüntüle
ya abi valla anlamıyom cédricin rengi nazarlık rengi, üzerinde ayrı ayrı yerlerde 5 tane nazarlık var, logoyu çıkarıp yerine nazarlık koyacam o olacak.
çok korkarım nazardan, forumdaki fotoları filan silmayi planlıyorum, froum yöneticileri çok kızacak ama... :t

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Hidrolik power ı dediğin hidrolik pompasımı... Pompa ise Aliminyum alaşımlıdır ama ana blok a kanak tumasıda çok zor... Blok döküm pompa aliminyum tam zıt kutuplar kaynak için...

 Blok TIG kaynağı tutar ama pompa tutmaz o yüzden genelde blok a kaynaklı olarak tuttrulması yanlış gibi geliyor bana Aynı şarj dinamosu gibi bağlantı parçaları ile vidalanması gerekir... Tabi bahsettiğin parça pompa ise...
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı panik

  • İleti: 1555
  • DÜŞ GÖRDÜM
    • Profili Görüntüle
abicim power diyolar ama sanırım bu pompadır, bana da öyle geliyor... kaynak tutmama sebebi alan darlığı, bugün nihayetinde silindri kapağı işlemler bitti, 3-4 çeşit kaynak denendi, her seferinde kaynak yerlerinden koptu çıktı...
sonuç olarak, komple motor indirmek fikri doğdu, o da parasızlıktan kaldı gibi görünüyor, eğer başka bir çözüm bulamazsak artık hidrolik direksiyonum yok... çok moralim bozuk çoook....

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Zaten Mk1 GTI ne gerek var Hidrolik direksiyona bırak orjinal kalsın... Yüksek süratte elimin altında ben hafif direksiyon istemem vazla... Gerçi standartta yeteri kadar yumuşak.. :)
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı nakres

  • İleti: 1751
  • http://www.vwpasa.com/
    • Profili Görüntüle
1996 dan beri bu işi yapıyorum 13 yıl olmuş ben direksiyon pompasına power diyen birini duymamıştım demek powerda deniyomuşşş ??? öğrenmiş oldum ;)
    neyse  !
   
 anladığım kadarıyla direksiyon pompasını motor bloğuna bağlayan braketin (ara parçanın)
   civatalarını kestirdin   ........
     blokta kalan tarafta  civata yada civataların çıkmıyor......
   
   braketi oraya kaynatarak problemini gidermeye çalışıyorsun...
  kaynatılsa bile sağlıklı olmaz ....az birsey ileri geri kaynatılsa bu seferde kayışı yiyebilir....söktiür bence
 motoru sadece dışarıya almak fazla para tutmaz...
!!!!MECNUN  BİLSEYDİ VW SEVGİSİNİ SEVERMİYDİ LEYLA ZİLLİSİNİ...?????...!!!!
    http://www.vwpasa.com/   
    http://www.andcarotomotiv.com]Andcar Otomotiv Hizmetleri[/fon

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Zaten Mk1 GTI ne gerek var Hidrolik direksiyona bırak orjinal kalsın... Yüksek süratte elimin altında ben hafif direksiyon istemem vazla... Gerçi standartta yeteri kadar yumuşak.. :)
Bende hiç sevmem hidrolik direksiyonu dediğin gibi yüksek hızda hafifliyo ama benimkide hidrolik değil ama hızlı gidince hidrolikten beter oluyo orjinal kalsın isterse 10 ton olsun  ;D Ersan abi nede olsa 15 lastikleri aldım yakında ATS leride alırım bayağı kas yaparım artık seninkiler ne alemde ? ? ?
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı panik

  • İleti: 1555
  • DÜŞ GÖRDÜM
    • Profili Görüntüle
1996 dan beri bu işi yapıyorum 13 yıl olmuş ben direksiyon pompasına power diyen birini duymamıştım demek powerda deniyomuşşş ??? öğrenmiş oldum ;)
    neyse  !
  
 anladığım kadarıyla direksiyon pompasını motor bloğuna bağlayan braketin (ara parçanın)
   civatalarını kestirdin   ........
     blokta kalan tarafta  civata yada civataların çıkmıyor......
  
   braketi oraya kaynatarak problemini gidermeye çalışıyorsun...
  kaynatılsa bile sağlıklı olmaz ....az birsey ileri geri kaynatılsa bu seferde kayışı yiyebilir....söktiür bence
 motoru sadece dışarıya almak fazla para tutmaz...
motoru kaynak için indirmenin maliyetinin en az 350 olacağını söyledi ustam,
sizin de dediğiniz gibi civatalı kısım, kırılan parçanın üzerinde kaldı, ve kaynak tutma ihtimali şu durumda "0"
bir de abiler, şimdi bu direksiyon, pompası olmadan bir zarara ziyana yol açar mı? böyle kullanmaya devam edryim mi?

Çevrimdışı evreka09

  • İleti: 469
    • Profili Görüntüle
NEEE  :o  kaynak için indirmek 350 tl mi?

pes be birader bukadarda olmaz altı üstü 7 tane somun sökecek .

ben aydın da motoru indirttim,üst kapağı elden gecirdi.frenler,helezonlar,körükler değişti. 250 tl .bu fiyat a kapakcını ücreti dahil.

ALLAH sabır versin başka bişey demicem.

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
NEEE  :o  kaynak için indirmek 350 tl mi?

pes be birader bukadarda olmaz altı üstü 7 tane somun sökecek .

ben aydın da motoru indirttim,üst kapağı elden gecirdi.frenler,helezonlar,körükler değişti. 250 tl .bu fiyat a kapakcını ücreti dahil.

ALLAH sabır versin başka bişey demicem.

 Evet erol maalesef durum böyle... Bizim sanayidede eğer tanıdığın falan yoksa sadece motor sök ve tak o fiyatlar...  Hatta ben benim arakdaşlada muhabbet etmiştim bu konuda, neden sadece indirme ve bindirmede bukadar çok paralar istiyorsunuz ayıp demiştim oda ustalık bedavamı demişti indirsin kendisi...  Bende gülmüştüm benden de bukadar para alıcaksan baştan söylede senin gözlerinin önünde ben söküp takayım motoru diye alay konusu bile geçmişti...

 Yani demek istediğim artık insanlar açgözlülükten neyapacaklarını bilemiyorlar... Sanayilerde tanıdığı olmayana allah kolaylık versin yoksa resmen batarsın... Bizim gibi Restorasyon işlerini inan bana 5-6 bin TL den aşağıya yapamassın...
« Son Düzenleme: 05 Mart 2009, 13:17:42 Gönderen: Mk1GTI »
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"