Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: Sorun!!  (Okunma sayısı 7750 defa)

Çevrimdışı lostys

  • T-Dawg!
Sorun!!
« : 28 Ekim 2009, 17:47:22 »
arkadaşlar, uzun süredir, yaklaşık iki-üç ay oluyor bu süre, aracımda bir türlü çözemediğim, bilimum "tamirci!" sayılan kitlenin de çözemediği sorunlar var. gitmediğim, görmediğim, danışmadığım kimse kalmadı. yok. sorunu tam çözdük desekte, ertesi gün, iki gün sonra, tekrar sorunlu haline geri dönüyor aracım. sorunumsa şu : araç keyfe keder tekleme, 3 silindire düşme, rolantide durmama, dursada ani fren, yada yavaşlama esnasında devirden düşme, stop etme olaylarını gerçekleştiriyor. bazen canı isterse tıkır tıkır saat gibi çalışıyor, bazen de yolda giderken po po po 3 silindire düşme, yada tekleme yapıyor. araçta tüp takılı. tüpçü ve "kankası" tamirci arkadaş sorunun dizzy den kaynaklandığını, elektrik problemi olduğunu söylüyor. hala da iddialarında ısrarcılar. bir kısım tamirci de sorunun tüp beyninde, aracın sorununun tüpten kaynaklandığını söylemekte. diğer bi kısım tamirciler de karbüratörden, manifoldlardan bi yerden hava aldığını, o yüzden bunları yaptığını söylüyor. gelgelelim, tüpten kaynaklansa bu dediklerim, benzinde bu dediklerimi yapmaz, ama benzinde de aynı hataları göstermekte. özellikle bugün benzin aldım ve gittim, kimse anlamıyor. kafayı yemek üzereyim. ha, bugün çok methettikleri biga sanayisine de gittim, orda da gösterdim, ordaki adamda benzinde aracın bu şekilde çalışmasının nedenini çözemedi, ve sorunun sübaplardan birinin yanmış olabileceğini söyledi...

lütfen bi akıl verin.

yardımlarınıza ihtiyacım var. artık önümüzdeki hafta istanbula gidip orda bi baktırayım diyorum. ne dersiniz?

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • My Life Golf GTI :)
Ynt: Sorun!!
« Yanıtla #1 : 28 Ekim 2009, 18:00:53 »
Bujilerinden biri arızalı desek arada bi silindirden düşüyor diyosun buji kablolarında kaçak olabilir stop etme devirden düşme gibi nedenide avans ayarıyla ilgili olması lazım  ;)
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Ynt: Sorun!!
« Yanıtla #2 : 28 Ekim 2009, 18:35:27 »
karbüratör ve ateşleme sistemi ni elden geçir

Çevrimdışı lostys

  • T-Dawg!
Ynt: Sorun!!
« Yanıtla #3 : 28 Ekim 2009, 18:39:01 »
karbüratör ve ateşleme sistemi ni elden geçir
karbüratör temizlendi, güzelce toplandı. ateşleme bobini, platin mekzefe değişti... buji ve kablolar da yeni sayılır, haziran ayında değişmişlerdi.  :(  :-\

Ynt: Sorun!!
« Yanıtla #4 : 28 Ekim 2009, 18:41:48 »
wd 40 sık bujilere ve dist. e karbüratör iyi temizlenmemişte olabilir çok çok iyi temizlemek lazım

Ynt: Sorun!!
« Yanıtla #5 : 28 Ekim 2009, 18:54:27 »
            Sanırım o dertlerden tüp kullandığın sürece hiç kurtulamayacaksın. Aynı sorunları  ben de yaşamıştım. Çok yerlere gösterdim ama geçici çözümler oldu hep.Aracım 1.3 tüplü Golf'tü.Sorunlar gittikçe arttı , çok msaraf yapmaya başladım ve sattım.Yaptığım masrafın karşılığını alabilsem tamam eyvallah diyecem ama yok ki.Doğru konuşmak gerekirse Golf I ve II 'lerde tüp bizim araçları mahvediyor.Ve bu da geriye dönüşü olmayan bir mahvediş.Sorunların daha da artacaktır tüp kullandığın sürece.Başka arızalarla da karşılaşacaksın.Bu kötü tecrübeyi paylaşmak istedim.

Ynt: Sorun!!
« Yanıtla #6 : 28 Ekim 2009, 18:55:38 »
   Aracım 1980 , 1.3 Golf I di.

Çevrimdışı lostys

  • T-Dawg!
Ynt: Sorun!!
« Yanıtla #7 : 28 Ekim 2009, 19:03:25 »
wd 40 sık bujilere ve dist. e karbüratör iyi temizlenmemişte olabilir çok çok iyi temizlemek lazım

wd 40 nedir ?

Ynt: Sorun!!
« Yanıtla #8 : 28 Ekim 2009, 19:06:39 »
    WD 40, temizleyici bir sprey.Pası felan çözen spreyler gibi bişey.

Çevrimdışı lostys

  • T-Dawg!
Ynt: Sorun!!
« Yanıtla #9 : 28 Ekim 2009, 19:13:35 »
            Sanırım o dertlerden tüp kullandığın sürece hiç kurtulamayacaksın. Aynı sorunları  ben de yaşamıştım. Çok yerlere gösterdim ama geçici çözümler oldu hep.Aracım 1.3 tüplü Golf'tü.Sorunlar gittikçe arttı , çok msaraf yapmaya başladım ve sattım.Yaptığım masrafın karşılığını alabilsem tamam eyvallah diyecem ama yok ki.Doğru konuşmak gerekirse Golf I ve II 'lerde tüp bizim araçları mahvediyor.Ve bu da geriye dönüşü olmayan bir mahvediş.Sorunların daha da artacaktır tüp kullandığın sürece.Başka arızalarla da karşılaşacaksın.Bu kötü tecrübeyi paylaşmak istedim.
ya arabam 4 vites olmasa, hiç istemiyorum tabiki ben de lpg kullanmak. ama şu an için 4. viteste 3250 devirde 90 la gitmek için benzinle kullanırsam, arabaya benzin dayandıramam...

Ynt: Sorun!!
« Yanıtla #10 : 28 Ekim 2009, 19:35:36 »
şanzıman alsan 5 ileri

Çevrimdışı lostys

  • T-Dawg!
Ynt: Sorun!!
« Yanıtla #11 : 28 Ekim 2009, 19:39:49 »
işte maddi
şanzıman alsan 5 ileri

işte öncelikle şu sorunumu çözüp, şanzıman işini gerçekleştirmeyi düşünüyorum.

Ynt: Sorun!!
« Yanıtla #12 : 28 Ekim 2009, 22:38:49 »
             Bence sat ve  hiç lpg takılmamış bi 5 ileri  Golf ya da dizel bir Golf al.Söylediğin belirtilerden sonra randıman tutturamazsın.Bi ton da para akıtırsın o araca.

Çevrimdışı mecamir

  • Doğuştan VW'ci...
Ynt: Sorun!!
« Yanıtla #13 : 28 Ekim 2009, 22:46:35 »
İlker bana da karbüratör (gazda kullandığın için lpg beyni ile alakalı da olabilir) ve ateşleme sisteminin ortak eseri gibi geldi bu sorun(lar) :) Cihan yazmış zaten. Bazı 'usta'lar sorunun sebebini bildiği halde başka yollara başvurarak müşteriyi daha fazla yolmaya çalışırlar. Aracını hangi ustaya götürüyorsun bilmiyorum, tanımam etmem ama ara sıra farklı 'usta'ların bakmasında yarar var. Belki dürüst olan 1/5'lik kesimden biriyle karşılaşırsın ;)