Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: sonunda oldu  (Okunma sayısı 3036 defa)

sonunda oldu
« : 25 Ekim 2009, 10:55:18 »
slm arkadaşlar sonunda olan benim mk 1 de motor istiyo acil olarak dragtı tırmanmaydı derken fazla yüklenmeden yataklardan sesler gelmeye başladı komple yapmayı düşünüyorum ama bi taraftanda bir arkadaştan 1.6 motor buldum şanzımanla beraber 900 tl benimki 1.3 ve 4 ileri sizin fikriniz ne olur kendi motorunu yapsam sadece parça parasına işi bitircem oda 750 civarı diğer motoru taksam 1000 tlyi geçcek siz olsanız ne yaparsınız kararsız kaldım inanın bir taraftan 1.6 ve 5 vites bir tarfta kendi hali fikirleri olan arkadaşlar cvplarınızı bekliyorum slmlar :sevgi:
07BBB14

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • My Life Golf GTI :)
Ynt: sonunda oldu
« Yanıtla #1 : 25 Ekim 2009, 10:58:19 »
Ben olsam 1.6 5 vites yapardım ama 1.3 motoruna yabana atmamak lazım  :tamamdir
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı Mk1GTI

    Otomobil
    VW Golf mk1 GL
    Şehir
    Çanakkale
Ynt: sonunda oldu
« Yanıtla #2 : 25 Ekim 2009, 12:19:29 »
motor istiyo acil olarak dragtı tırmanmaydı derken fazla yüklenmeden yataklardan sesler gelmeye başladı

 Şu verdiğin cevap ile 1.3 motoru unut 1.6 olanı al ama tabi takmadan önce bakımını yaptır...
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı mecamir

  • Doğuştan VW'ci...
Ynt: sonunda oldu
« Yanıtla #3 : 25 Ekim 2009, 13:27:46 »
Ben mi yanlış anladım yoksa 1.3 motorla drag-tırmanma mı yaptın? Drag hadi neyse de tırmanma anca ufak çaplı tepeye olur heralde yahu :) sanırım yokuş tırmanmaktan bahsettin, ben yanlış anladım. Tırmanma yarışı gibi uzun soluklu yarışlarda 1.6'dan aşağı motor şişer kalır zaten yarışı bitiremez  :)

1.3'den rektifiye ile 1.6'ya çevrilir mi bilmiyorum, 1.3'ün bloktaki et kalınlığına hiç dikkat etmedim ama eğer motor değiştirme durumu olursa yapmışken bi kere yap ve 1.8 mk2 motor ve şanzımanını falan koy. Ama eğer blokla oynayıp 1.6 piston-gömlek-segman ve krank koyarsan o zaman şanzımanını değiştirme, 1.3 şanzımanını kullan hem de 4 vites ooohhhh hem seri olur hem uzar da uzar :)  :tamamdir

Ynt: sonunda oldu
« Yanıtla #4 : 26 Ekim 2009, 14:13:34 »
tırmanma derken sizin bildikleriniz gibi deilbizim antalyada kepez dediğimiz bir yer var ortalama 4 km lik rampa
motoru komple değiştirmek baya mantıklı ama ruhsata işletme felan ne tutar bileniniz varmı?
07BBB14

Ynt: sonunda oldu
« Yanıtla #5 : 26 Ekim 2009, 18:08:53 »
yeniden muayeneye girersin + proje masrafı verirsin (tabi tanıdık varsa  100 liraya belkide aşasına çizdirebilirsin projeyi) okadar

Çevrimdışı mecamir

  • Doğuştan VW'ci...
Ynt: sonunda oldu
« Yanıtla #6 : 26 Ekim 2009, 18:18:09 »
tırmanma derken sizin bildikleriniz gibi deilbizim antalyada kepez dediğimiz bir yer var ortalama 4 km lik rampa
motoru komple değiştirmek baya mantıklı ama ruhsata işletme felan ne tutar bileniniz varmı?


arkadaşım bende antalya'da yaşıyorum dikkatini çekerim :) Kepez'i ben geceleri yarışmak için ya da drift yapan arkadaşları seyretmek için çıkıyorum zaten :) Sen motoru değiştirirsen ruhsata işletme ücretini hissetmezsin bile ;) proje çizdireceksin o sanırım 200 falan tutar, diğerleri aşağı yukarı normal devir işlemiyle aynı tutar.