Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: 4 vites 5 vites çevrimi  (Okunma sayısı 8357 defa)

Ynt: 4 vites 5 vites çevrimi
« Yanıtla #14 : 16 Haziran 2014, 00:37:13 »
Dizel araçta durum nasıl bilmiyorum ama kısa olmalı triger kısmı kayış ve korumalar komple sökülcek en güzeli başka bir dizel golf ile karşılaştırmak

Ynt: 4 vites 5 vites çevrimi
« Yanıtla #15 : 03 Temmuz 2014, 23:13:56 »
Tekrar merhaba
Geçenlerde bir balatayı dağıttğım için şanzımanı indirmiştim. montajı sırasında akslardan kısa olanını rahatça montaj ettim fakat uzun olanını şanzıman tarafına uzun geldiği için geçmedi. Ancak uzun taraftaki tekerleğin amortisör bağlantılarını sökerek taktım. montaj yaptığımda da tekerleğin ayarlı cıvatasını en ucunda zar zor takabildim . içeri doğru itilmiyor.  Bu konuda fikri olan varmı . birde motor un şaseye bağlandı yerde şaseye bağlı yer bende aşağı doğru eğik bunlar benzinli dizel çevriminde kopartılıp ters çevrilmesi gerekiyormu?

Ynt: 4 vites 5 vites çevrimi
« Yanıtla #16 : 04 Temmuz 2014, 08:28:13 »
kardeş benim aracım 34 senedir bizde. Türkiyeye girdiğinde 1,5 Benzinli ve 4 vites idi.  1990 yılında benzinliden dizele çevrildi. ayrıca 5 vites şanzıman takıldı.
Bu anlattığın olayların hiç biri ile uğraşılmadı.
Direk Dizel Motor + 5 vites şanzıman + şanzıman nın vites arayıcıları değiştirildi. 24 senedir de başıma bir iş gelmedi çok şükür. Ben anlamadım yani. ya aracınızda daha önceden kaza falan var. biyerler birşeyler eğilmiş bükülmüş ölçüler tutmuyor. Yada bir yerde hata var. Benim aracımda hiç bir yerinde hiç bir kulak kesilip ters çevrilmedi yani.

Ynt: 4 vites 5 vites çevrimi
« Yanıtla #17 : 04 Temmuz 2014, 15:00:03 »
Merhaba
Araç önceden bende deildi. araç epey hor kullanılmış belli.Şanzıman üst kulağını takarken epey zorlanıyorum . takıldığı yerde yaklaşık 2cm kayma mesafesi olmasına ragmen iyice kenara geliyor. lastık takozu esneterek yerine takıyorum. Daha önceden kazalı yada alt kısmında sürtmede olabilir ama belirgin kaza izi yok açıkçası. Birde mesela sizlerde de oluyormu bilmiyorum ama sağ ön tekerleği kaldırdığımda uzun aks salıncağın ön kısmının bağlı olduğu yere çarpıyor. (araç jetta) Tabi benimki bir teori ama motor ve şanzıman sola 1 cm kaysa tüm olay düzelecek. Kulak olayını da aksın salıncağın bağlandığı yere sürtmesini önlemek için düşünmüştüm. Birde örneğin çukurlara girdiğimde sağ teker sanki akstan motora doğru vuruyor

Ynt: 4 vites 5 vites çevrimi
« Yanıtla #18 : 04 Temmuz 2014, 16:53:33 »
bende de jetta var ama tekeri kaldırdığımda aks öyle salıncağın bağlandığı yer falan sürtmüyor. sen motordan taraftaki kulağı kontrol ettin mi hiç. takozu yanlış falan çakmış olabilirler. belki farklı bi takoz çakıldı motor aşaya falan indi bişey oldu.