Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: Motor içi Karbratör baglantıları Yardım!!!  (Okunma sayısı 3759 defa)

Motor içi Karbratör baglantıları Yardım!!!
« : 24 Haziran 2014, 21:00:56 »
 Hepimizin bildiği gibi ülkemizdeki Kasap (çoğunluğu) ustalardan dolayı bizim araçları karadüzen şekilde delme takma işlerinden, yürüyemez hale getirmekteler benim araçtada bu delme takma diye tabir ettiğim işler bol şekilde mevcuttu Aldıgımdan beri bunları temizleyip orjinalıne kavuşturmayı düşünüyordum, karbratör baglantıları (kimi giriş çıkış körleniş), su girişleri körlenmiş ve üzerine lpg takılmış  zaten araç tüpün dışında çalışmıyordu karbratörü (pierburg)temizleyip taktım tüpü iptal ettim şimdi öncelik aracı benzinde randımanlı olarak çalıştırmak bazı şeyleri yeniledim (bobin  platin meksefe vs)  sanayide elektrikçiye çektim motor içini bi elden geçir diye adam    karbratörün elektrik baglantılarını  bana soruyor,   araba getirdim eve  kendi kendime  toparlama çalışıyorum  şimdi bi  kaç takıldıgım yer var resimlerle sormaya çalışacagım 1.karbratore takılan  hortumların nereye baglanacagı 2. bobinden disdibitöre gelen kabloların neşekilde baglandıgı ? teşekkürler.. :saygılar

Ynt: Motor içi Karbratör baglantıları Yardım!!!
« Yanıtla #1 : 24 Haziran 2014, 21:07:30 »
« Son Düzenleme: 24 Haziran 2014, 21:14:43 Gönderen: mustafayns »

Ynt: Motor içi Karbratör baglantıları Yardım!!!
« Yanıtla #2 : 25 Haziran 2014, 15:32:02 »
Nerde bu forumdaşlar,Forum tatile girdi herhalde :saskin:

Ynt: Motor içi Karbratör baglantıları Yardım!!!
« Yanıtla #3 : 27 Haziran 2014, 11:16:36 »
karbratör hortumların yerleri dogru olarak gösterecek yok mu ???? :-[

Ynt: Motor içi Karbratör baglantıları Yardım!!!
« Yanıtla #4 : 02 Temmuz 2014, 03:07:51 »
Merhaba
Bildiğim kadarıyla anlatayım Karbürator hortumlarının bağlantılarından emin deilim. muhtemelen ince boru olduğundan karburatörün yada emişin bir yerine bağlanıyor. yinede araştır. 2. sorunda belirttiğin 2 yer e birine 12v diğerine platin ucu takılıyor . ama sen bobinden distribitöre gelen ateşleme kablo bağlantılarını sormuşsun. bu motor sente ayarıdır biri volan üzerinde diğeri üst ekzantrikte aarka kısmında yarık var. onları işaretli yerlere getir . distribütör içindeki tevzi makarasının ateşlemesine denk gelen çıkış 1. silindire gidecek . dönüş yönüne göre 1-3-4-2 olarak kabloları tak. 3 nolu çıkış sıcak su çıkışı olduğu için muhtemelen gaz kafasına gidiyordur