Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: mk1 farlar..  (Okunma sayısı 9028 defa)

Çevrimdışı escocem

  • street racer
mk1 farlar..
« : 15 Aralık 2006, 19:21:45 »
arkadaşlar sis farları lazım bana hatta sadece camları dahi olabilir ayna kısımları mevcut bende 3-4 tane..birde gtı karlık lazım...elinde olan yada biryerde hurdacıda vb gören varsa yardımcı olursa sevinirim...

Çevrimdışı corrado

  • amca
Ynt: mk1 farlar..
« Yanıtla #1 : 15 Aralık 2006, 19:40:07 »
şimdi tam olarak hangi tampon var aracın üzerinde onu söyleyebilirsen hatta bir foto eklersen yardımcı olmaya çalişiriz.
sis farı golf 1 tamponlarda yok bildiğim kadarıyla.
yalnış biliyorda olabilirim tabi.

karlik ta ben golf 2  tampona. leski kasa lagunaların yanlardan hava girişli moedeli var.ondan taktım çokda güzel oldu
hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır

Çevrimdışı escocem

  • street racer
Ynt: mk1 farlar..
« Yanıtla #2 : 16 Aralık 2006, 14:19:33 »
aracım avatardaki araç...mk1 ve 2lerde panjurda iç tarfta takılı olan ufak farlar sis farı olarak geçer...ufak bi kazada farın camı catladı sinirle diğerinide ben kırdım..sonra orj mk1 tek farlı panjurunu taktım aynı panjurun çift farlısıda var elimde onu takmak istiyorum...


Çevrimdışı corrado

  • amca
Ynt: mk1 farlar..
« Yanıtla #3 : 16 Aralık 2006, 17:06:04 »
maşallh diri duruyor hala.
o zaman hilal oto var ankarada 0 312 354 62 85
ben burdan aldım  tanesi 45 ytl ye ama büyük olanı.
sis farı diyorsunda
uzun ,kısa, park hepsi dıştakinemi bağlı sende..
« Son Düzenleme: 16 Aralık 2006, 18:24:48 Gönderen: corrado »
hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır

Çevrimdışı G60

  • Otomobil
    Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
    Şehir
    Ankara
Ynt: mk1 farlar..
« Yanıtla #4 : 16 Aralık 2006, 18:14:20 »
Uzunlar için değil mii küçük olan?
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Çevrimdışı corrado

  • amca
Ynt: mk1 farlar..
« Yanıtla #5 : 16 Aralık 2006, 18:26:52 »
bende öyle biliyorum ama..
farklı olabilir.
hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır

Çevrimdışı escocem

  • street racer
Ynt: mk1 farlar..
« Yanıtla #6 : 16 Aralık 2006, 19:20:30 »
hyr arkadaşlar içerdeki ufak farlarımız yani mk1 ve mk2 için tabi sis farı olarak geçer bizim kullandığımız araçlarda nedense uzunları yaktığındada yanıyor yurt dışındaki bir çok araçta ayrı bir düğmesi oluyor bu ufak farların..bende hellanın panjuru var her panjurun farının ayakları aynı olmuyor...yani ya hella far bulmam yada camını bulmam lazım...bende suan tek ana far var ve 3 ışıkta ona bağlı normal olarak...yorumun ve bilgi için sağol corrado...aldığın far hella değilde farba veya susfar ise biraz tuzlu almışsın malesef...

Çevrimdışı corrado

  • amca
Ynt: mk1 farlar..
« Yanıtla #7 : 16 Aralık 2006, 19:57:22 »



merak ettiğimden ve öğrenmek için soruyorum.
şimdi resimdeki gibi bir araçta sis farı hangisi.
senin araçta içtekiler kırıldığı için haliyle hepsi dıştakine bağlı.
ama orjinalde nasıl.
uzunlarda dıştakine bağlı.içtekiler sis farı gibimi.
yoksa uzunlar içtekindemi.
hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır

Çevrimdışı escocem

  • street racer
Ynt: mk1 farlar..
« Yanıtla #8 : 16 Aralık 2006, 20:37:20 »
şimdi dıştakilere bağlı park kısa ve uzun selektörde tabi başka farım olmadığı için:)içtekileri kırmadan evvelde uzunlar içtekilere ve dıştakine birlikte bağlıydı fakat yurt dışında böle değilmiş...kısa uzun ve parklar dıştakine bağlı oluyormuş yine içerdekilerde başka bir düğme ile sis olarak kullanılıyormuş...yani sis farı içteki ufaklar..açıklama yapmana gerek yok hepimiz paylaşım için burdayız...

Çevrimdışı spy

Ynt: mk1 farlar..
« Yanıtla #9 : 16 Aralık 2006, 21:40:00 »
bende atıf abi gibi biliyorum ve bu konuda polisle aramda gecen bi olay yuzunden bu durumu bayagı arastırmıs bir kisi olarak golf 2lerde icte bulunan farla uzun suzmeli farlardır.. hella panjurlarda panjur uzerinde gelir.. kendi soketleri ile dıstaki ana farlara kolaylıkla baglanabilir.. ve selektor ve uzun durumunda yanar..

sis farları ise tamponun alt tarafında kalan sinyallerin tam altındaki klasik sislerdir.. opsiyonel oldugu bazı araclarda burası plastik ile kapalıdır..

ama golf 1'lerde de boyle mi ondan emin degilim ;)

Çevrimdışı escocem

  • street racer
Ynt: mk1 farlar..
« Yanıtla #10 : 17 Aralık 2006, 04:05:52 »
mk 1lerde dediğim gibi mk2lerdede bağlantı şekli farklı olabilir belki yada kullanılan farda farklı olabilir...yurt dışı sitelere bakarsanız sis farı adıyla satılır birçoğunda zaten...

Çevrimdışı corrado

  • amca
Ynt: mk1 farlar..
« Yanıtla #11 : 17 Aralık 2006, 17:34:11 »
arada söylemeyi daha doğrusu yazmayı unutmuşum.
aldiğim farlar hella.
arka saç montaj plakası ile birlikte.
hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır

Ynt: mk1 farlar..
« Yanıtla #12 : 17 Aralık 2006, 17:50:00 »
oto hilal :) alışverişim olmuştu ordan.

Çevrimdışı escocem

  • street racer
Ynt: mk1 farlar..
« Yanıtla #13 : 17 Aralık 2006, 18:02:38 »
hıım hella ise normal..yanlış anlama burda mesela oto emin var şu antalyalı meşhur supranın sahibi ibonun dükkanı adamlarda farbanın farı ayağıyla birlikte 30-35 gibi bir rakamdı ben aksaray esinden 2adedini o paraya aldım ki ibo arkadaşım yani bana olur fiyatı o fiyat...kimin neyi ne kadara sattığı belli değil araçlarda eski olunca sanıyorlarki onlara muhtacız bi onlarda var parça oysaki bilmiyorlarki belki 20den fazla rahatca parça bulunan firma var...