Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: HK360 MK1 GOLF SATILIK SATIŞA HAZIR  (Okunma sayısı 70344 defa)

Çevrimdışı 35dsn47

  • _written by golf mk1 Lovers_
Ynt: HK360 MK1 GOLF
« Yanıtla #70 : 23 Aralık 2011, 02:24:54 »
 :tavazn:
golf mk1 forever

Çevrimdışı Atay

  • Otomobil
    T3 Luki / Jetta Mk2 / Passat 32b / Jeep Cj8
Ynt: HK360 MK1 GOLF
« Yanıtla #71 : 25 Aralık 2011, 13:15:46 »
Kolay gelsin güzel bir renk seçimi. Önceki entrylerinizde torpidoda çatlak oldugunu ve tamir olacağını yazmıssınız nasıl bir uygulamada bulunacaksınız ?
Food's life! Learn it.

Ynt: HK360 MK1 GOLF
« Yanıtla #72 : 25 Aralık 2011, 15:05:09 »
Proje güzel ilerliyor elinize sağlık .
Üstündeki makine nedir?

Ynt: HK360 MK1 GOLF
« Yanıtla #73 : 25 Aralık 2011, 21:09:10 »
@atay : Torpidocular var o çatlak yeri orginalmiş gibi birbirine kaynatıyor zaten komplede boyancak o yuzden görüntüsel bi sıkıntısıda olmayacak

@cyber34 : motor olarak üzerinde normal karadüzen 1.6dizel var. GLD arac.


Dun gece aracı dükkandan alıp motorcumuza göturduk çekiçi ile. bugunde motorcumuzda güzel temizlikler ile birlikte motoru yerıne koyma işleri yaptık ama marşa basmak için daha 2gun falan gerekiyor bi kaç eksık parçamız var

güncel fotograflarımız ;)





Motor temizliğimiz önce mazot ile ardından benzınle ve sonra hava tutup kurutma kısmı








Coiloverlarımız


alt taraf ;









Motorda bi kaç parçanında arac rengine uyumu olsun dedik aldık elimize boyayı artık sıcağa ne kadar dayanırsa (gönül isterdi yurtdışındakı gibi bir kaput altı ama imkanlar bu yönde :( )









Yurtdışında yapılınca ŞAKŞAK ŞAK .........
Yurtiçinde Yapınca olmamış :)

Ynt: HK360 MK1 GOLF
« Yanıtla #74 : 25 Aralık 2011, 21:56:25 »
masallah diyelim yolllarda görmek isteriz.
« Son Düzenleme: 26 Aralık 2011, 09:50:35 Gönderen: arda_86xxx »

Çevrimdışı panik

  • DÜŞ GÖRDÜM
Ynt: HK360 MK1 GOLF
« Yanıtla #75 : 25 Aralık 2011, 22:03:29 »
renk seçimi çok başarlıl, kaporta boya güzel görünüyor ama gördüğüm tüm mk1lerdeki birşeyi sormak istiyorum: ön panelin bağlantı yerleri neden birleştiriliyor?

Ynt: HK360 MK1 GOLF
« Yanıtla #76 : 25 Aralık 2011, 22:09:42 »
teşekkürler kısmetse carsamba gunu bi yeşilköy turu atıcaz bu halde :D:D:D

panel derken panjurun farın geldığı yermi bugun bende biraz oraya takıldım sorucam kaportacıya silikon ile kaplanmış sağı ve solu.
 bide ön camurlukların ust kısımlarıda silikon ile birleştirildi orasının birleştirilme nedeni aşağı su inip cürütmesin diye ama önleri bilmiyorum bende.
Yurtdışında yapılınca ŞAKŞAK ŞAK .........
Yurtiçinde Yapınca olmamış :)

Çevrimdışı panik

  • DÜŞ GÖRDÜM
Ynt: HK360 MK1 GOLF
« Yanıtla #77 : 25 Aralık 2011, 22:21:34 »



güzel çizgile bir mk1de... o sebepten soruyorum, yanlış anlamayın.

Ynt: HK360 MK1 GOLF
« Yanıtla #78 : 25 Aralık 2011, 22:55:24 »
bence de es geçilmemesi gereken bir detay.hatta detay değil en önemli durumlardan biri

Ynt: HK360 MK1 GOLF
« Yanıtla #79 : 26 Aralık 2011, 01:51:03 »
emre yeni resimleri bekliyoruz

Ynt: HK360 MK1 GOLF
« Yanıtla #80 : 26 Aralık 2011, 09:19:02 »
kaportacıya gittiğimizde sorucam bakalım. aldıgımızdada öle idi vardır bi bildikleri...

taner abi en guncel fotograflar bunlar :D dun çekildiler :D
Yurtdışında yapılınca ŞAKŞAK ŞAK .........
Yurtiçinde Yapınca olmamış :)

Çevrimdışı Han

  • Her Şey Golf Mk1 ve Dostluk İçin.
Ynt: HK360 MK1 GOLF
« Yanıtla #81 : 27 Aralık 2011, 00:25:34 »
kaportacıya gittiğimizde sorucam bakalım. aldıgımızdada öle idi vardır bi bildikleri...

taner abi en guncel fotograflar bunlar :D dun çekildiler :D
O birleşim konusunda en bilindik mevzu kolaya kaçmaktır :D bence o hattı geri getirin :)
işin içinde erci var ise gerisi teferruattır :D
http://GolfMk1Ciyiz.Biz Her Şey Golf Mk1 İçin

Çevrimdışı mami6848

  • Sen Yetkili bi Abiye benziyosun :)
Ynt: HK360 MK1 GOLF
« Yanıtla #82 : 29 Aralık 2011, 17:14:11 »
O birleşim konusunda en bilindik mevzu kolaya kaçmaktır :D bence o hattı geri getirin :)
Kesinlikle içten kaynak yapmak zor geliyor kaportacılar..

Çevrimdışı Han

  • Her Şey Golf Mk1 ve Dostluk İçin.
Ynt: HK360 MK1 GOLF
« Yanıtla #83 : 29 Aralık 2011, 19:14:03 »
Kesinlikle içten kaynak yapmak zor geliyor kaportacılar..
Ön çamurlukların kaynaklık bir işi yok o çizgiye sadece mastik çekiliyor benim bildiğim :tamamdir
işin içinde erci var ise gerisi teferruattır :D
http://GolfMk1Ciyiz.Biz Her Şey Golf Mk1 İçin