Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: GOLF I-II (Angel Eye)  (Okunma sayısı 6942 defa)

GOLF I-II (Angel Eye)
« : 17 Nisan 2007, 18:16:23 »
Özellikle I ve II'ye çok yakışacagına eminim.

Bu arada arkadaşlar BB Tuning'de Mk II Angel Farları getirtiyormuş.Sanırım fiyatı da 110 €.


GittiGidiyor - İkinci el ve sıfır elektronikler, bilgisayarlar, koleksiyonlar & fazlası en ucuz fiyatlarla burada
« Son Düzenleme: 26 Mayıs 2007, 10:25:01 Gönderen: Firestarter »

Çevrimdışı escocem

  • street racer
Ynt: GOLF I-II (Angel Eye)
« Yanıtla #1 : 17 Nisan 2007, 23:14:41 »
bu bildiğimiz sonradan cakma angel bb bizim canların aractaki farın orjinalden angellısını 180 dolar gibi bi paraya getiriyordu en son...fk dı hatta sanırsam..

Çevrimdışı spy

Ynt: GOLF I-II (Angel Eye)
« Yanıtla #2 : 18 Nisan 2007, 02:14:43 »
bana da oyle geldi..

Çevrimdışı corrado

  • amca
Ynt: GOLF I-II (Angel Eye)
« Yanıtla #3 : 18 Nisan 2007, 08:02:37 »
bunlar piyasada satılan yuvarlak halkalar.
komple angel değil.
hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır

Ynt: GOLF I-II (Angel Eye)
« Yanıtla #4 : 18 Nisan 2007, 17:44:53 »
Bunlar sadece Angel gibi görünüyor.Yinede hoş bir aparat.maddi durumu fazla iyi olmayanlar için işlerini görür nitelikte. Evet fk' nın ürünü dedigim farlarda cem :)

Çevrimdışı G60

  • Otomobil
    Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
    Şehir
    Ankara
Ynt: GOLF I-II (Angel Eye)
« Yanıtla #5 : 18 Nisan 2007, 22:23:07 »
Bence Angel eye işi tamamen saçmalık. BMW'm yoksa BMW'yi anlamsız bir şekilde taklit etmeye çalışmam. Ama yakışıyor diyen olursa da, bence hiç yakışmıyor. Angel benim için sadece BMW'de güzel.
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Ynt: GOLF I-II (Angel Eye)
« Yanıtla #6 : 19 Nisan 2007, 11:16:00 »
BMW'nin ayrı bir havası var ama  ;)

Ynt: GOLF I-II (Angel Eye)
« Yanıtla #7 : 20 Nisan 2007, 21:18:40 »
bunlar piyasada satılan yuvarlak halkalar.
komple angel değil.

bunlar halka bile değil  :)

Çevrimdışı vw6n

  • Otomobil
    Toyota auris
    Şehir
    İstanbul
  • vw6n
Ynt: GOLF I-II (Angel Eye)
« Yanıtla #8 : 20 Nisan 2007, 21:26:48 »
Bunlar halka deyil fil ;D


Çevrimdışı spy

Ynt: GOLF I-II (Angel Eye)
« Yanıtla #10 : 21 Nisan 2007, 03:40:55 »
Bunlar halka deyil fil ;D

çok ii ya..  ;D
ilahi sortie34


Ynt: GOLF I-II (Angel Eye)
« Yanıtla #12 : 22 Nisan 2007, 14:31:24 »
buradaki linke bir tıklayın komple sistem olarak satılıyor pagalı ama ben alıcam :)

Onarım Modu
VW GOLF R 32

Çevrimdışı Dr_EmrE

  • Pre-tuned in Deutschland :)
Ynt: GOLF I-II (Angel Eye)
« Yanıtla #13 : 20 Mayıs 2007, 00:36:37 »
ya bu adam aynen gönderdiğim videodaki parçayı gönderiyor.. O video.da adam 1.5 dolara angel eye yapio buda 110 € diyo :)

Aynısı işte ben usta buldum bitane elektrikçi o yaparım dedi eğer uygularsam sizlede paylaşırım arkadaşlar :)