Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: Golf I Teknik Veriler.  (Okunma sayısı 118527 defa)

Çevrimdışı Mk1GTI

    Otomobil
    VW Golf mk1 GL
    Şehir
    Çanakkale
Ynt: Golf I Teknik Veriler.
« Yanıtla #84 : 26 Temmuz 2011, 17:33:59 »
benim motor koduna bi bakarmısınız .. yada nerden bakıyosanız ben bakıyım..
ez893 diye başlıyor . motor no ..

 1600cc 75ps 125nm tork lu mk2 nin motoru seninkisi.. Karburatör beslemeli..

 
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı panik

  • DÜŞ GÖRDÜM
Ynt: Golf I Teknik Veriler.
« Yanıtla #85 : 26 Temmuz 2011, 17:36:18 »
EZ 075 1,6 08 / 83 - 08 / 91 Golf , Jetta
EZ 075 1,6 04 / 88 - 08 / 91 Passat

Çevrimdışı nizam

  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
Ynt: Golf I Teknik Veriler.
« Yanıtla #86 : 26 Temmuz 2011, 17:37:33 »
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı Mk1GTI

    Otomobil
    VW Golf mk1 GL
    Şehir
    Çanakkale
Ynt: Golf I Teknik Veriler.
« Yanıtla #87 : 26 Temmuz 2011, 17:42:37 »
amerikan versiyon hocam üzerindeki motor orijinal, k-jetli 95 hplik bir motor, oldukça güçlü olsa gerek. ama "eg" 11o iken bu nasıl ya da niye 95 hp onu çözebilmiş değilim, neyse doktor az sonra müdahil olur, öğreniriz

 Ben bunu kaçırmışım :) :) Olay sıkıştırma çağlar.. JH 1800cc motorda sıkıştırma odası üst kapakta pistonlar düz bu yüzden 8,5 bar. EG de kapak düz ve sıkıştırma odaları piston üstünde bu hali ile 9,5 bar compresör değeri var buda hemen PS e yansıyor.. DX tede 1800cc ve JH ile aynı mekanik var ama sıkışırma değeri 10 bar ama mekanik aynı olduğu için 2 PS fark oluyor EG den.
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı dameqe

  • hastasıyız CazZ yapma..
Ynt: Golf I Teknik Veriler.
« Yanıtla #88 : 26 Temmuz 2011, 17:46:33 »
1600cc 75ps 125nm tork lu mk2 nin motoru seninkisi.. Karburatör beslemeli..

 
kaç beygir oluyo şimdi bu iyimi kötümü ..ben anlamıyorumda motordan , motora bir parça lazım olunca ne deyip isteyim ben ..
vw golf cabrıo gtı 1800 motors
etikete gerek yok eskiler bizi iyi tanır..

Çevrimdışı Mk1GTI

    Otomobil
    VW Golf mk1 GL
    Şehir
    Çanakkale
Ynt: Golf I Teknik Veriler.
« Yanıtla #89 : 26 Temmuz 2011, 17:51:29 »
kaç beygir oluyo şimdi bu iyimi kötümü ..ben anlamıyorumda motordan , motora bir parça lazım olunca ne deyip isteyim ben ..

 75 Beygir oluyor. Parça isterkende EZ kodlu golf 2 nin 1600cc motoru için diyeceksin.
« Son Düzenleme: 26 Temmuz 2011, 17:51:44 Gönderen: Mk1GTI »
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı dameqe

  • hastasıyız CazZ yapma..
Ynt: Golf I Teknik Veriler.
« Yanıtla #90 : 26 Temmuz 2011, 17:54:59 »
tmm teşekkürler .yardımların için bir kere devirdaim pompası istedim adama anlatana canım cıkmıştıı ..
vw golf cabrıo gtı 1800 motors
etikete gerek yok eskiler bizi iyi tanır..

Çevrimdışı dameqe

  • hastasıyız CazZ yapma..
Ynt: Golf I Teknik Veriler.
« Yanıtla #91 : 26 Temmuz 2011, 17:56:24 »
75 Beygir oluyor. Parça isterkende EZ kodlu golf 2 nin 1600cc motoru için diyeceksin.
bana bir yardım daha etseniz . ben bu motorun egsoz manifoldunu nerden ve ne kadar a getirtebilirim ...
vw golf cabrıo gtı 1800 motors
etikete gerek yok eskiler bizi iyi tanır..

Çevrimdışı Mk1GTI

    Otomobil
    VW Golf mk1 GL
    Şehir
    Çanakkale
Ynt: Golf I Teknik Veriler.
« Yanıtla #92 : 26 Temmuz 2011, 18:01:42 »
 Bulunması kolay bir parça. Hemen hemen bütün vw ve audi gurubu motorların emme manifoldu aynıdır sadece egzost borusu birleşimlerinde farklılık çıkar o yüzden manifoldun üzerindeki part numarası ile çıkmacılara gidersen mutlaka bulursun. Alperdede mutlaka vardır ona özel mesaj at..
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı nizam

  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
Ynt: Golf I Teknik Veriler.
« Yanıtla #93 : 26 Temmuz 2011, 18:04:07 »
telefonunu verdim alperin aramadın mı
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı dameqe

  • hastasıyız CazZ yapma..
Ynt: Golf I Teknik Veriler.
« Yanıtla #94 : 26 Temmuz 2011, 18:12:32 »
telefonunu verdim alperin aramadın mı
aradım cevap yok telde.
benim araçtaki egsoz manifoldundamı numara yazıyor .
vw golf cabrıo gtı 1800 motors
etikete gerek yok eskiler bizi iyi tanır..

Çevrimdışı nizam

  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
Ynt: Golf I Teknik Veriler.
« Yanıtla #95 : 26 Temmuz 2011, 18:23:35 »
aradım cevap yok telde.
benim araçtaki egsoz manifoldundamı numara yazıyor .

evet
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı dameqe

  • hastasıyız CazZ yapma..
Ynt: Golf I Teknik Veriler.
« Yanıtla #96 : 26 Temmuz 2011, 18:49:45 »
evet
tmm cok teşekkürler yarın motorcuya gidip lifte kaldırıp bakıcam numarısına..
vw golf cabrıo gtı 1800 motors
etikete gerek yok eskiler bizi iyi tanır..

Çevrimdışı SNCKTR

  • Nekmiye Babo Jiv...
Ynt: Golf I Teknik Veriler.
« Yanıtla #97 : 26 Temmuz 2011, 22:44:06 »
bnmkı cr kodlu banada bı acıklama yaparsanız ıyı olur tork ne kadar  :)
http://i44.tinypic.com/akescz.gif
       http://golfmk1ciyiz.biz/Smileys/default/tapinin.gif  
http://50.tinypic.com/15f33o.gif