Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: bakın da ilker'e aldıralım bunu...  (Okunma sayısı 3764 defa)

bakın da ilker'e aldıralım bunu...
« : 17 Temmuz 2008, 16:50:17 »
bulup bulabileceği en iyi mk1 GTİ bence...  (msn de sunroofu orjinal değil diyor yaf)  :t


http://www.aracmarket.com/Detay/21538297.html

ELEŞTİRİ, GİZLİ HAYRANLIKTIR....

Çevrimdışı nizam

  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
Ynt: bakın da ilker'e aldıralım bunu...
« Yanıtla #1 : 17 Temmuz 2008, 16:52:23 »
bulup bulabileceği en iyi mk1 GTİ bence...  (msn de sunroofu orjinal değil diyor yaf)  :t


http://www.aracmarket.com/Detay/21538297.html



 ::)
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı lostys

  • T-Dawg!
Ynt: bakın da ilker'e aldıralım bunu...
« Yanıtla #2 : 17 Temmuz 2008, 16:57:03 »
heeey yarabbim yaaa :)  :saskin:

Ynt: bakın da ilker'e aldıralım bunu...
« Yanıtla #3 : 17 Temmuz 2008, 17:23:47 »
Al işte ilker abi  :)

Ynt: bakın da ilker'e aldıralım bunu...
« Yanıtla #4 : 17 Temmuz 2008, 22:44:52 »
175 beygir 100 de benden :D

Çevrimdışı PoloGTI

  • Otomobil
    Vw Polo 6N2
  • Ersan
Ynt: bakın da ilker'e aldıralım bunu...
« Yanıtla #5 : 17 Temmuz 2008, 22:49:55 »
Vw Polo 6N

Çevrimdışı lostys

  • T-Dawg!
Ynt: bakın da ilker'e aldıralım bunu...
« Yanıtla #6 : 18 Temmuz 2008, 09:31:13 »
ya umit abi de bana araba aldırmak için yapmadıgını bırakmadı sagolsun :) ama buldukları da hep oynanmıs arabalar :) ben sade istiom, orası burası kurcalanmamıs, gti veya duz farketmez, mk1-2 olabilir, ama sade ve temiz olacak :) dizel olmıcak bi de :P

Ynt: bakın da ilker'e aldıralım bunu...
« Yanıtla #7 : 18 Temmuz 2008, 09:48:43 »
ya umit abi de bana araba aldırmak için yapmadıgını bırakmadı sagolsun :) ama buldukları da hep oynanmıs arabalar :) ben sade istiom, orası burası kurcalanmamıs, gti veya duz farketmez, mk1-2 olabilir, ama sade ve temiz olacak :) dizel olmıcak bi de :P

kör'ün attığı taş, kelin başına denk gelirse sen de golf sahibi olursun anca  :t
ELEŞTİRİ, GİZLİ HAYRANLIKTIR....

Ynt: bakın da ilker'e aldıralım bunu...
« Yanıtla #8 : 18 Temmuz 2008, 10:00:30 »
tavan tabiki orjinal değil cam zaten gördüğünüz gibi mk1 ve mk2 lerde cam sunroof yok arkadaşlar.

Çevrimdışı mcsahan

  • onsekiz at, onaltı valvit
Ynt: bakın da ilker'e aldıralım bunu...
« Yanıtla #9 : 18 Temmuz 2008, 10:37:19 »
yandaki alevler beni bende aldı :D
birde neon demiş, evlere şenlik bu araba