Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: Simdiye kadar deneme surusu yaptiginiz otomobiller....  (Okunma sayısı 8520 defa)

Aklima gelenleri yazayim....

ALFA ROMEO
------------------
1. 145 1.4 TS
2. 146 1.4 TS
3. 156 2.0 TS Selespeed
4. 147 1.6 TS

AUDI
-------------------
1. AUDI A3 1.6 (eski kasanin makyajlisi)
2. AUDI A3 1.6 8V (yeni kasa - beyaz)
3. AUDI A3 1.6 8V (yeni kasa - gri)
4. AUDI A4 2.0 16V TDI

BMW
--------------------
1. BMW 320 (E90)

FIAT
---------------------
1. FIAT PALIO HL 1.6 16V' 98
2. FIAT BRAVO 1.6 16V '98

FORD
---------------------
1. FORD MONDEO 2.0 16V (eski kasa)
2. FORD MONDEO 2.0 16V (yeni kasa)
3. FORD FOCUS 1.6 16V (eski kasa)

HONDA
----------------------
1. HONDA CIVIC 1.6 16V OTOMATIK (su ankinden bir onceki kasanin makyajlisi)

VOLKSWAGEN
------------------------
1. POLO 1.4 16V  6N2
2. POLO 1.4 16V 9N
2. BORA 1.6 8V
3. PASSAT 1.8 T
4. JETTA 1.6 FSI

SUBARU
------------------------
1. IMPREZA GT

PEUGEOT
------------------------
1. 206 GTI

aklima gelenler bunlar atladigim vardir arada aklima gelen...en cok keyif aldigim otomobiller 1.PASSAT 1.8T ile 2.BRAVO 1.6 SX ti....en keyifsizide BMW 320 idi....
« Son Düzenleme: 30 Eylül 2006, 21:57:37 Gönderen: VWci »

Çevrimdışı corrado

  • amca
Ynt: Simdiye kadar deneme surusu yaptiginiz otomobiller....
« Yanıtla #1 : 30 Eylül 2006, 21:51:30 »
deneme sürüşü derken oto bayilerden alınıp yapılanmı..
yoksa eş dost aracımı.
ben bayiden araç alıp hiç denemedim.
ama daha dün bi arkadaş lada vega aldı.
kalite kontrol ve deneme sürüşü tarafımdan yapıldı...
tadı hala damağimda :)
hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır

Ynt: Simdiye kadar deneme surusu yaptiginiz otomobiller....
« Yanıtla #2 : 30 Eylül 2006, 21:55:53 »
deneme sürüşü derken oto bayilerden alınıp yapılanmı..
yoksa eş dost aracımı.
ben bayiden araç alıp hiç denemedim.
ama daha dün bi arkadaş lada vega aldı.
kalite kontrol ve deneme sürüşü tarafımdan yapıldı...
tadı hala damağimda :)

evet ikiside ben yukarida ki liste de sadece jettayi arkadasim idi....YEN ekledim bir 206 GTI.,,,
« Son Düzenleme: 30 Eylül 2006, 21:58:08 Gönderen: VWci »

Çevrimdışı corrado

  • amca
Ynt: Simdiye kadar deneme surusu yaptiginiz otomobiller....
« Yanıtla #3 : 30 Eylül 2006, 22:19:31 »
listeyi oluşturmak için biraz düşünmem lazım.
ben kısa yoldan yazayım.
bi arkadaşin superchip li 206 gti nin gidişi.
benim yeğenin eski aracı 380 sec in herşeyi hoşuma gittiydi.

corrado hariç tabi :)
hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır

Çevrimdışı G60

  • Otomobil
    Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
    Şehir
    Ankara
Ynt: Simdiye kadar deneme surusu yaptiginiz otomobiller....
« Yanıtla #4 : 30 Eylül 2006, 22:55:50 »
Hahah Alihan abiye bak hele ;D .Senin yüzünden test sürüşlerini kaldıracaklar ;D
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Ynt: Simdiye kadar deneme surusu yaptiginiz otomobiller....
« Yanıtla #5 : 30 Eylül 2006, 23:06:52 »
Test sürüşü yapmadım ama sanayide olsun, akrabanın olsun bi çok araba kullandım çoğunu hatırlamıyorum bile en çok aklımda kalan modifiyeli bir impreza gt idi...

Çevrimdışı G60

  • Otomobil
    Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
    Şehir
    Ankara
Ynt: Simdiye kadar deneme surusu yaptiginiz otomobiller....
« Yanıtla #6 : 30 Eylül 2006, 23:07:18 »
2003 Peugeot 206 1.4 HDI
2005 Peugeot 206 1.4 HDI
1999 Peugeot Partner 1.9D
2006 Peugeot Partner 1.9D
2005 Peugeot Boxer 2.2HDI

2004 Renault Clio 1.5dci

1991 Volkswagen Golf 1.6TD
2000 Volkswagen Golf 1.9TDI

1999 Fiat Palio Weekend 1.2
2000 Fiat Palio Weekend 1.4T (9200)
2006 Fiat Doblo 1.3Multijet

1994 Opel Astra GSI
1994 Opel Astra 1.6
1998 Opel Combo

Paso ticari gitmişim yahu ;D .
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Ynt: Simdiye kadar deneme surusu yaptiginiz otomobiller....
« Yanıtla #7 : 30 Eylül 2006, 23:12:26 »
eskiden cok merakliydim...gider test surusu yapardim.....en son A4 2.0 16V TDI surdum...bu kisti herhalde....aslinda cok var ama useniyorum....aklimda yakinindan gecersem yeni honda civic test edecem.....

Çevrimdışı corrado

  • amca
Ynt: Simdiye kadar deneme surusu yaptiginiz otomobiller....
« Yanıtla #8 : 01 Ekim 2006, 11:50:50 »
2003 Peugeot 206 1.4 HDI
2005 Peugeot 206 1.4 HDI
1999 Peugeot Partner 1.9D
2006 Peugeot Partner 1.9D
2005 Peugeot Boxer 2.2HDI

Paso ticari gitmişim yahu ;D .

hem ticari hemde sırf pug.

partneri anladımda boxer la ne işin var :)
hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır

Çevrimdışı G60

  • Otomobil
    Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
    Şehir
    Ankara
Ynt: Simdiye kadar deneme surusu yaptiginiz otomobiller....
« Yanıtla #9 : 01 Ekim 2006, 12:39:18 »
Mal taşımak için abi.T5 alıp ağzına kadar yüklemek yemez.Ama alıyosun PUG'ı dayıyosun arkaya malı.Tampon yere değsede gidiyosun ;D .Yerli parça ucuz.Daha ne olsun :)
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Çevrimdışı corrado_g60

  • Volkswagen Türkiye
Ynt: Simdiye kadar deneme surusu yaptiginiz otomobiller....
« Yanıtla #10 : 01 Ekim 2006, 16:41:54 »
valla bırcok araba var test ettıgım.sımdı hepsını hatırlayıp yazabılecegımı sanmıorum.
Alıhan abı ımpreza ızlenımını soylermısın?
karsılastırma yapalım

Ynt: Simdiye kadar deneme surusu yaptiginiz otomobiller....
« Yanıtla #11 : 01 Ekim 2006, 16:49:05 »
valla guzel gidiyordu...ama direksiyon vs. agirdi...zamaninda surdugumuzun plakasi 34 SVL ?? kusurdu....

Çevrimdışı corrado_g60

  • Volkswagen Türkiye
Ynt: Simdiye kadar deneme surusu yaptiginiz otomobiller....
« Yanıtla #12 : 01 Ekim 2006, 16:51:39 »
valla abı arabada bole bı cılızlık vardı.
yanı motorunun hakkını vermıodu bana gore. ve abıme gore.
zaten abım oldu olası sevmıo ımprezayı :)

Ynt: Simdiye kadar deneme surusu yaptiginiz otomobiller....
« Yanıtla #13 : 01 Ekim 2006, 19:25:36 »
...bizim bindigimiz prodrive beyinli eksozu vs.l idi...hizli idi zaten 20 dakka felan kullandim...gidiyordu sesi de iyidi amasi var tabi....direksiyon kucuk capli bir sey takmislardi......

yeni kasalar daha iyi ic mekan olarak....yenileri daha guzel gtler guzel degil....