Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: havalı süspansiyon ( air ride )  (Okunma sayısı 59007 defa)

Çevrimdışı OffLineR

  • Otomobil
    Golf IV Highline, SLK200 Kompressor Grand Edition
  • İtinayla, sabırla, keyifle modifiye edeceksin ! :)
Ynt: havalı süspansiyon ( air ride )
« Yanıtla #28 : 17 Nisan 2012, 16:07:01 »
Aynen odur.  :tamamdir
Air Ride \ Havalı Süspansiyon ;)

Ynt: havalı süspansiyon ( air ride )
« Yanıtla #29 : 17 Nisan 2012, 16:36:16 »
teşekkürler bilğilerin için Koray abi...gerci daha sormak istediğim çok şey var ama sıkmayım seni ilk günden artık gerisini ilerleyen zamanlarda veya Sistemi takarken görerek ögrenecez :D
golftug.blogspot.com.tr

Çevrimdışı OffLineR

  • Otomobil
    Golf IV Highline, SLK200 Kompressor Grand Edition
  • İtinayla, sabırla, keyifle modifiye edeceksin ! :)
Ynt: havalı süspansiyon ( air ride )
« Yanıtla #30 : 17 Nisan 2012, 17:06:16 »
Hallederiz her türlü  ;)
Air Ride \ Havalı Süspansiyon ;)

Ynt: havalı süspansiyon ( air ride )
« Yanıtla #31 : 18 Nisan 2012, 01:03:08 »
Koray eğerki yaptırmak istesem bana tam anlamıyla bir fiyat cıkarabilirmisin birde ben giresundayım yani montajı filan herşeyi senin gösterdiğin yerlerde yapılacak
Her Honda 'GTI' tarafından avlanmaya muhtaçtır I LOVE MY POLO

Ynt: havalı süspansiyon ( air ride )
« Yanıtla #32 : 02 Ağustos 2012, 04:48:29 »
acaba büyüklerimiz banada yardımcı olabilirmi?Balıkesirliyim ve enkaz durumdaki baba yadigarnı, komple aracımı kupoluna kadar parçalayarak 8 ayda yürür vaziyete getireli 3 ay olan polo 6kv sahibi ve gerçekten bu aracın hastasıyım, bi aracın orjinal hali her zaman benim için çekici. Ama azıcık bile abartmadan aracımda değişiklik yapmak istiyorum sonuçta farklılık için. Ve bana yardımcı olabilirmisiniz bireysel veya firma bazında yöndirici olabilirmisiniz, özelikle bilgi sahibi koray abimiz...

Ynt: havalı süspansiyon ( air ride )
« Yanıtla #33 : 14 Ekim 2012, 01:26:45 »
koray abi seninle iletişime geçebileceğim msn veya face adresi verebilirimsin?

nail.demirci@karenmuhendislik.com.tr
https://www.facebook.com/naildemirci
twc_228@hotmail.com

Çevrimdışı gültekin77

  • Otomobil
    2003 BORA TDİ 130 HP OTM.
    Şehir
    Bursa
  • Hayat sürprizlerle dolu...
Ynt: havalı süspansiyon ( air ride )
« Yanıtla #34 : 14 Ekim 2012, 10:55:33 »
Koray bi el at şu işe. :D
Karakter alışverişte ortaya çıkar.

Çevrimdışı OffLineR

  • Otomobil
    Golf IV Highline, SLK200 Kompressor Grand Edition
  • İtinayla, sabırla, keyifle modifiye edeceksin ! :)
Ynt: havalı süspansiyon ( air ride )
« Yanıtla #35 : 23 Ekim 2012, 11:57:42 »
attım abi.

www.airmadz.com  ;)
Air Ride \ Havalı Süspansiyon ;)


Ynt: havalı süspansiyon ( air ride )
« Yanıtla #37 : 08 Haziran 2014, 01:56:27 »
2800 yuro ortalama 2.83x2800:  7925  tl sadece malzeme

Çevrimdışı OffLineR

  • Otomobil
    Golf IV Highline, SLK200 Kompressor Grand Edition
  • İtinayla, sabırla, keyifle modifiye edeceksin ! :)
Ynt: havalı süspansiyon ( air ride )
« Yanıtla #38 : 20 Haziran 2014, 17:26:23 »
Bunun bir de kargo + gümrük + montaj masrafları var.

Daha iyisini, daha uyguna yapıyoruz: http://shop.airmadz.com :)
Air Ride \ Havalı Süspansiyon ;)

Çevrimdışı TEYOLOGY

    Otomobil
    (fırsatı bulur bulmaz tekrar Vag'dayım)
    Şehir
    Manisa
Ynt: havalı süspansiyon ( air ride )
« Yanıtla #39 : 29 Eylül 2016, 23:08:05 »
2,5 sene sonra bir hort çekeyim yukarılara gelsin. canımız çektiğinde bakalım. sayısal loto çıktığında takılalım. bir daha aramak zorunda kalmayalım falan.  :D :D :D :D :D
Kamış ses verince ney oldum sanır, İplik gerilince yay oldum sanır.
Sarayda oturmakla padişah olmaz kişi,
Abdal ata binince bey oldum sanır.