Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: [i]Volkswagen[/i] grubu fiyat politikası kurnazlığı  (Okunma sayısı 2728 defa)

Çevrimdışı battal gazi

  • 1.4 tsı 140 hp dsg(6 ileri) çok güçlü ve ekonomik
[i]Volkswagen[/i] grubu fiyat politikası kurnazlığı
« : 03 Ağustos 2015, 12:40:36 »
Arkadaşlar yeni kasa 1.4-1.6 dizel ve benzinli passat seçeneklerinde  bildiğiniz gibi son 50 gün içinde 5-10 bin tl civarında satış fiyatı zamlı olarak değiştirildi,bunu bu hafta satışına başlanan super b'nin fiyatlarına bakar iseniz Volkswagen grubu bir diğer markasına yönlendirme olarak politikalar belirlediğini anlayabilirsiniz,super b halefi passatla aynı çizgileri taşıyan bir pozisyona gelmiş bir de elektronik park freni araça monte edildikten sonra passata neden 20 lira fazla ödeyeyim fikri bendede bir hayli ağırlık kazanan bir fikir oluşturdu,Volkswagen iyi bir takipçi toplumun düşünceleri hakkında iyi sentez çıkarıyorlar neyse elektronik park freni 11 yıldır passat da kullanılıyor,i 30 da bile bu teknoloji sabitken inşallah şu jetta ya da şu teknolojiyi, caravellayla birlikte sunarlar transporter caravelle da her şey düşünülmüş ama elektronik el freni yok jetta gibi  caravellanın el freni pejonun j 9 servislerinin el freni gibi :) 

fiyatların biraz geri seyretmesi için kurdan öte firmaların rekabet ortamında kar marjlarını revize edebilmesi için insignia 1.6 dizel otomatik seçeneği ve astra'nın bu tip motorları piyasayı dengeleyecektir,honda şu accorda inadından vaz  geçip 1.6 dizel otomatik seçeneğini sunsa volsvagenin şımarıklığı bir nebze hafiler,adamlar uçak bile üretiyor istese honda 1.6 dizelin kralını accorda otomatik vitesle sunar bakalım hayırlısı.
« Son Düzenleme: 03 Ağustos 2015, 12:55:33 Gönderen: battal gazi »
Jettamı 2013'te sattım,güzel bir araçtı dsg ile ilgili kronik arıza ve sorunlar yaşamış olmamıza  rağmen

Çevrimdışı TEYOLOGY

    Otomobil
    (fırsatı bulur bulmaz tekrar Vag'dayım)
    Şehir
    Manisa
Ynt: [i]Volkswagen[/i] grubu fiyat politikası kurnazlığı
« Yanıtla #1 : 04 Ağustos 2015, 01:29:07 »
vw ve skoda her ne kadar vag grubu araçlar olsa da Türkiye distribütörleri farklı firmalar. vw malum doğuş. ama skoda yüce auto. dolayısıyla fiyatlandırmanın vwden skodaya kaydırmak için yapıldığı fikri bence doğru olamaz. olsa olsa doğuşun "ulan öyle de satıyorum böyle de... bari kazığı kalın geçireyim." mantığından kaynaklanabileceğini düşünüyorum.
Kamış ses verince ney oldum sanır, İplik gerilince yay oldum sanır.
Sarayda oturmakla padişah olmaz kişi,
Abdal ata binince bey oldum sanır.

Çevrimdışı battal gazi

  • 1.4 tsı 140 hp dsg(6 ileri) çok güçlü ve ekonomik
Ynt: [i]Volkswagen[/i] grubu fiyat politikası kurnazlığı
« Yanıtla #2 : 04 Ağustos 2015, 22:43:46 »
vw ve skoda her ne kadar vag grubu araçlar olsa da Türkiye distribütörleri farklı firmalar. vw malum doğuş. ama skoda yüce auto. dolayısıyla fiyatlandırmanın vwden skodaya kaydırmak için yapıldığı fikri bence doğru olamaz. olsa olsa doğuşun "ulan öyle de satıyorum böyle de... bari kazığı kalın geçireyim." mantığından kaynaklanabileceğini düşünüyorum.

Belki sizin düşünceniz doğru olabilir ama sonuçta aracı üreten doğuş otomotiv olmadığı için bir üst akıl olarak Volkswagen grubunun politikaları böyle bir yönlendirme yapabilir diye düşünüyorum,çünkü bakarsanız dsg'den 120 hp dizel motora aracın yan bakışlarından bir çok teknolojisine kadar aynı gibi volksvagene 6 ay sıra skoda kısa zamanda elinizde çoğu teknoloji aynısı arada 15-20 bin lira fark var bence bu doğal bir yaklaşım değil gibi belkide yanılıyorumdur,fakat Volkswagen grubunu bir takım teknik direktörünüde şirket ceosu olarak düşünürsek takımdaki porche skoda seat audi bugatti Volkswagen gibi oyuncuları ve dizilimlerini ayarlayacak bir heyetin olabileceğini düşünmekteyim.
Jettamı 2013'te sattım,güzel bir araçtı dsg ile ilgili kronik arıza ve sorunlar yaşamış olmamıza  rağmen