Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: görüşleriniz  (Okunma sayısı 9811 defa)

Ynt: görüşleriniz
« Yanıtla #14 : 16 Haziran 2010, 14:50:53 »
30 derece cok abartı olur ya. Yaylanınca aracın içide yuklu olursa kopar bile o kadar acıyla

Ynt: görüşleriniz
« Yanıtla #15 : 18 Haziran 2010, 08:57:36 »
Onur abi sen Gani abiyi dinle bak nabıosun 18 ya  :D en fazla 16 tak şahsen benim Mk3'üm olsa ya 16 BBS RS1 yada 16 Borbet takarım  ;) Ful yere basar German Style takılırdım  :)
sen bana 16  5*100  bbs bul bn dedıgını yapıyım:D
Sayfa düzenini bozan büyüklükte imza.

Ynt: görüşleriniz
« Yanıtla #16 : 18 Haziran 2010, 08:58:54 »
ne diyon Onur 18 jant ve mk3... Arka çamurluğa 18 jant sığmaz,17 jantlada arabayı basamazsın Golf'ün SUV versiyonu gibi olur. Vur 15 ofsetli jantı bas 60 mm yere havan olsun  :D
18 takmam zaten yanlıs anlasıldım galıba ofsetlı jantın kendını gostermesı ıcın 18 takmak geerek,yoksa obur turlu cok ufak duruyo arabada
Sayfa düzenini bozan büyüklükte imza.

Ynt: görüşleriniz
« Yanıtla #17 : 18 Haziran 2010, 22:39:14 »
30 derece zaten yapamazsın. birkaç dereceden fazla oynamalarda  lastik çabuk aşınır,tümsek yada çukurlarda jant çabuk eğilir kırılır, frende dengesizlik yapar, arka denge kollarını kopartırsın, yakıtın artar, şasede eğrilmeye neden olur :melek:
« Son Düzenleme: 18 Haziran 2010, 22:41:31 Gönderen: G.T.I »

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • My Life Golf GTI :)
Ynt: görüşleriniz
« Yanıtla #18 : 19 Haziran 2010, 20:57:09 »
30 derece zaten yapamazsın. birkaç dereceden fazla oynamalarda  lastik çabuk aşınır,tümsek yada çukurlarda jant çabuk eğilir kırılır, frende dengesizlik yapar, arka denge kollarını kopartırsın, yakıtın artar, şasede eğrilmeye neden olur :melek:
Neden bilmiyorum ama ben bu kamber işinden soğudum gibi geldi bana  :D
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Ynt: görüşleriniz
« Yanıtla #19 : 21 Haziran 2010, 11:35:39 »
Bu kamber olayı Türkiye yollarında cok daha sakat arkadaslar. Memleketimin yollarında en iyisi şahin doğan gibi ters kamber \\  //  Bu şekil yani :) Çünkü bizim yolların ortası tümsek kenarlar alçak yağmur suyu aksın hesabı. Bu sebeple ters kamber de teker yola daha iyi oturur. He virajda yamulurmu yamulur ama lastık omru kesinlikle daha cok olur kanısındayım. Kamber vermek zaten tumsek olan yola daha da dar acıyla tekerleği bastırmaya ve temas eden yuzeyi cok aza indirmeye sebep olur. hep içten yer lastik.

Çevrimdışı Mk1GTI

    Otomobil
    VW Golf mk1 GL
    Şehir
    Çanakkale
Ynt: görüşleriniz
« Yanıtla #20 : 21 Haziran 2010, 11:58:53 »
 Gider gider sorun olmaz ama ters kamberde bizim araçlar gitmez orası kesin..  Bizim burlarda tek şerit balık sırtı yol kalmadı nerdeyse anca köy yolları geri kalan yerlerde hep çift şerit ve düz yol sadece çukurları meşhur o yüzden ters kamber en dandik virajda bizim vw leri kapak eder tarlaya...
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Ynt: görüşleriniz
« Yanıtla #21 : 21 Haziran 2010, 18:50:37 »
kamber yol tutusu arttırır aslında -1 verdıgındede bı zarar gormeyız dıe dusunuyorum.....
Sayfa düzenini bozan büyüklükte imza.

Çevrimdışı Mk1GTI

    Otomobil
    VW Golf mk1 GL
    Şehir
    Çanakkale
Ynt: görüşleriniz
« Yanıtla #22 : 21 Haziran 2010, 22:16:29 »
Bende -0,75 kamber var önlerde viraj kabiliyeti çok güzel (öyleki bırak virajı ben kendim alırım diyor sanki :D ) ama düz yolda direksiyonum hissisleşti çok boşluk hissi veriyor ve çok fazla hafif, hidrolik direksiyon halt etsin yanında :D
« Son Düzenleme: 21 Haziran 2010, 22:17:03 Gönderen: Mk1GTI »
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Ynt: görüşleriniz
« Yanıtla #23 : 22 Haziran 2010, 19:54:09 »
onlerde varsa oyle olur...ılerkı gunlerde yaptırıcam sakatlık cıkarsa sıze soylerım:D:D
Sayfa düzenini bozan büyüklükte imza.