Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: D segmenti tam dolu bir araç alacağım,tavsiyeleriniz  (Okunma sayısı 5699 defa)

Çevrimdışı battal gazi

  • 1.4 tsı 140 hp dsg(6 ileri) çok güçlü ve ekonomik
Arkadaşlar D Segmentinde tam dolu bir araç almayı düşünüyorum sedan,otomatik şanzuman(geri kaçırmayacak"hil holder"),Elektrikli açılır cam tavan(sunrof veyahut açılabilen panoramik cam tavan"açılmayan cam tavanlar var istemiyorum",esp,hız sabitleyici,performans,ekonomi,şanzuman ve motoru az problem çıkaracak yol sesini içerisine az alacak,alt takımı sağlam ve süspansiyon ile helezon  sistemi darbeleri iyi emecek, ya biraz sıkıcı olacak ama aslında tok ve konforlu bir araç istiyorum.

Ayırabileceğim maksimum bütçe: 75.000.oo T.L.
Dizel veyahut lpg'ye tam uyumlu bir motor.
Maksimum 2.0 hacimli bir motor vergide ödeyebileceğim miktar gözönünde bulundurulduğunda.

Yaş aralığı: Minimum 2009-maksimum: 2014, Dsg'den dolayı özellikle dsg kullanılan araçlara mesafeliyim ben ve çevremdekilerin daha önce yaşadığı kötü olaylardan dolayı.

Audilerde ya multitronic var yada dsg isim değişikliği zaten Volkswagen üretiyor audiyi de fakat amcamda ikinci a6 2008 şanzumanında problem çıkmadı arkadaşım oto kiralamacı passata özensiz a6'ya dayanıklı ve daha sağlam diyor iki araçtanda 2.0 tdi seçeneği var ellerinde,bir de bu sınıfta honda accord ilgimi çekiyor tsi kadar seri bir motor olmasa da şanzumanı 5 ileri eski tip olsada arızası az olduğunu düşünürsek ve motor şanzuman sorunu azlığını düşünürsek bir de lpg uyumunu hesaba katınca mantıklı geliyor vergisi derseniz sorun çıkarmasında ben vergisine razıyım çok sorun oldukça arabadan soğuyor insan,insignia 2.0 dizellerin cosmosu dikkatimi çekmiyor değil ama yeni bir seri sayılır yorumlar biraz mesafeli durulması yönünde araştırmalarımda,2.0 motora kadar jip sınıfıda olabilir mesela antara 2.0 cosmo dizeller var 45-50 binde onlarda dikkatimi çekiyor,ambleminden ötürü captivaya sıcak bakmıyorum kapatsanda belli,honda crv 2013'te kasa değiştirene kadar eski kasalardaki crv lerde yokuş kalkış desteği sunmadı yeni kasaya da gücüm yetmiyor o da olmaz,ne bileyim işte 2015 ocak-mart arasında alacağım aracı katkılarınızı bekliyorum(bu kadar zaman beklenir mi demeyin dizel fiestamız var zaten daha önce forumda tanıtmıştım,o da duracak,satmayacağız) bu konuyu aynen opelim nete de açacağım,kullanıp bilen ve bilgisi olan yorumcuların değerli görüşlerini bekliyorum marka fobisi olupta kullanmadığı ve binmediği bir aracı anlatacak bir yorumcuya lütfen laf olsun diye yorum yapmayınız önerisinde bulunuyorum.
« Son Düzenleme: 31 Mayıs 2014, 22:15:51 Gönderen: battal gazi »
Jettamı 2013'te sattım,güzel bir araçtı dsg ile ilgili kronik arıza ve sorunlar yaşamış olmamıza  rağmen

Ynt:
« Yanıtla #1 : 01 Haziran 2014, 12:56:51 »
Multittonic ve dsg konusunda yanlışınız var. Vw nin Audi de urettiği DSG stronic tir. İkisininde çalışma mantığı farklıdır. Dsg ve stronic çift kavramalı fakat multitronic toyotanın yeni şanzımanı gibi nasıl anlatayım iki veya üç kasnak var devire göre hareket edip dişlilerin aralığını daraltıyor veya genişletiyor. Benim tercihim A4 b8 olur. 1.8 tfsi tam uyumlu kit varmış. 4-5 bin lira civarında. Misal 60 bin araba olsa 5 bin lirada kit. Dizeli nin en az 75 ve ayrıca vergiden de dezavantaj olduğunu duşunurseniz cebinize bayağı para kalacaktır. Ayrıca cebimde bir miktar daha para kalsın derseniz 2008 B7 A4 1.8T bilinen motor 1600-2000 liraya uyumlu lpg kit ile en fazla 55 liraya maledersiniz.

Çevrimdışı battal gazi

  • 1.4 tsı 140 hp dsg(6 ileri) çok güçlü ve ekonomik
Ynt: D segmenti tam dolu bir araç alacağım,tavsiyeleriniz
« Yanıtla #2 : 01 Haziran 2014, 13:14:36 »
Multittonic ve dsg konusunda yanlışınız var. Vw nin Audi de urettiği DSG stronic tir. İkisininde çalışma mantığı farklıdır. Dsg ve stronic çift kavramalı fakat multitronic toyotanın yeni şanzımanı gibi nasıl anlatayım iki veya üç kasnak var devire göre hareket edip dişlilerin aralığını daraltıyor veya genişletiyor. Benim tercihim A4 b8 olur. 1.8 tfsi tam uyumlu kit varmış. 4-5 bin lira civarında. Misal 60 bin araba olsa 5 bin lirada kit. Dizeli nin en az 75 ve ayrıca vergiden de dezavantaj olduğunu duşunurseniz cebinize bayağı para kalacaktır. Ayrıca cebimde bir miktar daha para kalsın derseniz 2008 B7 A4 1.8T bilinen motor 1600-2000 liraya uyumlu lpg kit ile en fazla 55 liraya maledersiniz.
b7'ler demode oldu bence,b 8 ler 2009 da başladı onlar gayet güzel dizel almak bu fiyatlarda bana hayal alabileceklerim çok kilometre benzinlileri 70'e düzgün bir şey alınabilir de lpg olayını iyi araştırmak lazım o konuda 06 onurdanda destek bekliyorum,sitede satılıklardan b8 lpg lisini göremedim en azından ben göremedim,güzel bir araba lpg olayı netleştirilip gündeme almak lazım bir araştıralım.
Jettamı 2013'te sattım,güzel bir araçtı dsg ile ilgili kronik arıza ve sorunlar yaşamış olmamıza  rağmen