Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: Bluemotıon start&stop özelliği; turbo,marş,şarj dinamoları ve akü ömrü?  (Okunma sayısı 1607 defa)

Çevrimdışı battal gazi

  • 1.4 tsı 140 hp dsg(6 ileri) çok güçlü ve ekonomik
Bluemotıon start&stop özelliği bilindiği üzere yeni nesil    Volkswagen araçlarının bir çoğunda standart olarak sunulmaya başlandı bu özelliğin artısı olarak yakıt tüketimi düşüşü,çevreye katkı ve trafikte beklemelerde gürültüden kurtulunması  gibi gözüküyor.

Motorun rölantide otomatik olarak kapanıp harekete geçileceği anda otomatik olarak çalışması hususunda  aklımda soru işareti oluşturan konular var;
Turbonun dinlendirilmesi olayı olmayacağı için turbo intercooler eğer konulmadıysa turbo ömrü kısalmazmı?
Akü,marş ve şarj dinamoları ile klima motoru ömrü kısalır mı?

Belkide bu konularda Volkswagen mühendisleri önlem almışlardır,bu konularda özellikle kullanan arkadaşlar deneyim ve çekinceleri varsa paylaşırlarsa ileride alacak olursak en azından bilgi sahibi oluruz.
« Son Düzenleme: 05 Kasım 2012, 14:01:11 Gönderen: battal gazi »
Jettamı 2013'te sattım,güzel bir araçtı dsg ile ilgili kronik arıza ve sorunlar yaşamış olmamıza  rağmen

Çevrimdışı htmetin

    Otomobil
    Mk4
  • Hasan Tekin METİN
Marş ve şarj dinomalarının daha güçlüleri ile desteklendiğini biliyorum sadece.
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline