Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: 2008 Antalya Autoshow Fuari  (Okunma sayısı 10474 defa)

2008 Antalya Autoshow Fuari
« : 18 Nisan 2008, 14:36:46 »
Merhaba abilerim, kardeslerim.Dun sabahtan yani 17 nisan da Burdur'dan 2 arkadasimla beraber Antalya'ya gittik fuar icin.Gitmisken de arkadasin bora model aracina angel far ve xenon taktiralim dedik.Ogle saatlerinde Antalya kucuk sanayi sitesine bora yi biraktik.Sonra da Hakan abimizin Honda civic marka aracini alip fuara gittik.Sagolsun kendisi bizden aracini esirgemedi.
Fuar genel anlamda sonuktu.Zaten normalde yaz aylarinda oluyordu Autoshow fuari.Fakat bundan sonra artik nisan ayinda olacakmis.Yeni modelleri gormek icin gittik.Zaten bazilarini da test surusu yapmistik.Yeni olarak bravo-laguna-mitsubishi outlender-vw tiguan-citroen c6 gibi modeller vardi.Fuara bmw-mercedes-audi katilmadi.Buyrun biraz fotograf ekleyeyim.Detayli fotograf istersenizde marka ve model belirtirseniz ekleyebilirim.

Arkadasimin borasi.Angeller yeni takildi.

Hakan abimizin civic.Sehir merkezinden fuara gidip geldik.

725 ps Honda S2000

Auris Sport.Yan marspiyer ve tampon altliklari ile guzel olmus.Jantlar eski type-r jantlarina cok benziyor.

Yeni Bravo.C segmenti hb araclar icerisinde yeni favororim diyebilirim.Fiat gercektende cok guzel bir is cikarmis.Aracin ic dizayni harika.Koltuklar mukemmel.Kapi icleri kullanisli.Arka diz mesafesi sinifina gore gayet iyi.Vites gecisleri daha saglam olmus.Genel anlamda iyi bir arac olmus.






Yeni outlender da cok fena olmus.Dis dizayn bence 10 numara.Ic mekanda cok iyi bir iscilik kalitesi var diyebilirim.Eski kasaya gore arac daha buyuk daha kaliteli ve gosterisli duruyor.2.0 dizel 140 hp motor secenegi de gayet yeterli.




Fuarin gozbebekleri:




Hyundai Coupe


Octavia scout.Harika olmus.Sanki A6 Allroad :)


Vw Tiguan.Ozel siparisle geliyormus simdilik.Onumuzdeki ay standart satisa cikacakmis.Fiaytlari belli degil.Bu sinifta guzel bir secenek olacak tabi ucuk bir fiyat cekmezlerse.Ic mekanda golf plus havasi hakim.Fazla yuksek gibi gorunmese de icine binince sasirdim dogrusu.Epey yuksek tasarlanmis.Fakat koltuk dosemeleri hosuma gitmedi cok basit olmus.Birde daha ozgun bir ic mekan tercih edilebilirdi...






Skoda pick-up  :)


Ford Transit Rally Van


Ford Mondeo.Passatin zorlu rakibi.Gercektende vw sever birisi olmasaydim tereddutsuz mondeo nun daha iyi oldugunu soyleyebilirim.Ozellikle ic mekani cok genis ve iscilik kalitesi de bir o kadar iyi.Daha once de incelemistim ama bu sefer gozume daha bi iyi geldi.Tek kotu yani kapi icindeki dugmelerin konumu,kucuk jantlar ve arka camurlugun cok buyuk olmasi.




Citroen C6.Sunu diyebilirim ki Citroen kendisini asmis.Cok kaliteli gorunen bir arac cikarmislar.Insallah tuhaf sorunlar cikarmaz.70 bin euro fiyati.Biraz yuksek gibi gorunse de rakiplerine oranla bir eksigi yok.Hatta teknoloji olarak cok daha fazlasi var.Tabi radikal cizgileri nedeniyle goz zevkine hitap edip etmeyecegi tartisilir.Sahsen cok hoslandim bu aractan.Fakat arac satildigi icin kapilari acik degildi.Ic mekani sadece disardan inceleyebildigim icin foto ekleyemiyorum...


Hosca kalin...

Çevrimdışı Ouzoo

  • Bayılırım otobüs kokusuna
Ynt: 2008 Antalya Autoshow Fuari
« Yanıtla #1 : 18 Nisan 2008, 14:49:56 »
Paylaşım için tşk Halil gezmiş görmüş kadar olduk sayende.Fakat arkadaşının boraya 10/2 verebiliyorum malesef.jantlar, kaput havalandırması ve nikelaj kapı kollarıyla ön panjur çıtaları yemiş diyebilirim aracı..
Otomobil kullanmak asalaklıktır. Kurallara uygun kullanmak ise çağdaşlık. Lütfen trafik kurallarına uyun. Sinyal kullanmayı sevin. Yol verirken de cömert olun. Ki insan olmanın tadına varın..

Ynt: 2008 Antalya Autoshow Fuari
« Yanıtla #2 : 18 Nisan 2008, 14:59:33 »
Paylaşım için tşk Halil gezmiş görmüş kadar olduk sayende.Fakat arkadaşının boraya 10/2 verebiliyorum malesef.jantlar, kaput havalandırması ve nikelaj kapı kollarıyla ön panjur çıtaları yemiş diyebilirim aracı..

 :)
Rica ederim.
Arkadasim araci hakkinda elestiri aliyor.Fakat araci begenen tam begeniyor begenmeyen hic begenmiyor :) Sahsen jantlar bence cok guzel oldu ama cogu kisi begenmiyor.Ozellikle de yikaninca cok guzel parliyor.Yanilmiyorsam on panjur citalari ve tomponlardaki-kusaklardaki nikelajlar orjinal.Arac pasific donanim.
Hosca kal.

Çevrimdışı fay78

  • Tuna AKYÖN
Ynt: 2008 Antalya Autoshow Fuari
« Yanıtla #3 : 18 Nisan 2008, 15:14:49 »
Güzel paylaşım..Teşekkürler...
''AKTİF KALMAN DİLEĞİYLE  ™  sözünün gerçek sahibi....Harbi FENERBAHÇE'Lİ....

http://pic1.resimupload.com/r9/thumb_680654231.jpghttp://img393.imageshack.us/img393/2523/index3pq0.jpghttp://img408.image

Ynt: 2008 Antalya Autoshow Fuari
« Yanıtla #4 : 18 Nisan 2008, 21:24:01 »
Güzel paylaşım..Teşekkürler...

Rica ederim.Begenmenize sevindim.

Çevrimdışı vw6n

  • Otomobil
    Toyota auris
    Şehir
    İstanbul
  • vw6n
Ynt: 2008 Antalya Autoshow Fuari
« Yanıtla #5 : 19 Nisan 2008, 00:41:10 »
Halil eline sağlık :tamamdir
Mondeo gerçektende çok harika düşünmeden alınacak araç,ford transit rally tuning show fuarınada gelmişti.

Ynt: 2008 Antalya Autoshow Fuari
« Yanıtla #6 : 19 Nisan 2008, 02:04:53 »
Güzel paylaşımın için teşekkürler Halil, arabaların hepsi birbirinden güzel arkadaşınızın bora'sıda güzel ama gözüme batan kaput üstündeki ıvır zıvırlar onun dışında arkadaşınızın civic'ide gerçekten çok hoş duruyor jantları mugen jantından bile çok çok güzel olmuş cümletten kazasız belasız..
pOWERED by istanbuloSSS

Ynt: 2008 Antalya Autoshow Fuari
« Yanıtla #7 : 19 Nisan 2008, 10:41:39 »
Rica ederim.Begenmenize sevindim.
Civic icin Hakan abi cok emek verdi.2 tane jant degistirdi.Bundan oncecok kollu baska bir jant vardi.Su hali ile yapilacak baska birsey kalmadi sanirim.Yapabilecegi ne varsa yapti zaten.
Bu arada Istanbul Autoshow fuari artik yapilmayacak mi?

Çevrimdışı escocem

  • street racer
Ynt: 2008 Antalya Autoshow Fuari
« Yanıtla #8 : 21 Nisan 2008, 11:45:59 »
arabada bi deste bilet olmasına rağmen katılımcı bir çokta tanıdık olmasına rağmen gidemedim..sayende ufak tefek gördük sağol   :tamamdir

Çevrimdışı Mk1GTI

    Otomobil
    VW Golf mk1 GL
    Şehir
    Çanakkale
Ynt: 2008 Antalya Autoshow Fuari
« Yanıtla #9 : 21 Nisan 2008, 12:47:17 »
Skoda pickup ın arkasındaki golf ü neden çekmediniz arkadaşlar garibim açmış bagaj kapağını öksüz öksüz bi köşede ziyaretçi bekliyor orda....
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Ynt: 2008 Antalya Autoshow Fuari
« Yanıtla #10 : 21 Nisan 2008, 23:57:20 »
arabada bi deste bilet olmasına rağmen katılımcı bir çokta tanıdık olmasına rağmen gidemedim..sayende ufak tefek gördük sağol   :tamamdir

Bizde bilet yoktu sagolsun Senoglu Honda dan aldik.Gecen yaz yani 2007 nin yaz aylarinda yapilan Autoshow fuarina gore epey sonuktu bu organizasyon.Yani cok birsey kaybetmediniz :) Zaten bende yeni modelleri gormek icin gitmistim ama 3-5 yeni model inceleyebildik.Fuarda Audi-Honda-Bmw-Mercedes yoktu.Gerci Mercedes olsa da aracin kapilarini kilitliyorlar pek bir anlami olmuyordu :bekleriz:

@Mk1GTI
Arkadaki golfu ben inceledim ama fotograf makinasinin pili bitti tam o sirada.Telefonla cektim.Aynen yeni lagunayi da telefonla cektim.Fakat telefonun pc kablosunu bulamiyorum.Bulur bulmaz eklerim fotolarini.

Hosca kalin.

Ynt: 2008 Antalya Autoshow Fuari
« Yanıtla #11 : 22 Nisan 2008, 20:51:18 »
eline sağlık halilcim gitmiş kadar olduk  :)