Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: 27 Mayıs 2012 3.Sakarya Buluşması Resimler.....  (Okunma sayısı 16506 defa)

Çevrimdışı suskun

  • Şehir
    İstanbul
  • Hamit GÜLSOY
Ynt: 27 Mayıs 2012 3.Sakarya Buluşması Resimler.....
« Yanıtla #14 : 27 Mayıs 2012, 22:56:23 »
maaşallah çok güzel olmuş gerçekten  :sevgi: :sevgi:
H.G WORKS

Ynt: 27 Mayıs 2012 3.Sakarya Buluşması Resimler.....
« Yanıtla #15 : 27 Mayıs 2012, 23:44:32 »
maaşallah çok güzel olmuş gerçekten  :sevgi: :sevgi:


abi sizleride bekliorum güzel bi organizasyon yapalım....

Ynt: 27 Mayıs 2012 3.Sakarya Buluşması Resimler.....
« Yanıtla #16 : 28 Mayıs 2012, 03:38:36 »
Guzel resimler

Havada guzelmis

Golf 4 bulusmasi gibi olmus, nerde diger golfler :)

En kisa zamanda tekrarlayin, istanbuldanda katilalim

Ynt: 27 Mayıs 2012 3.Sakarya Buluşması Resimler.....
« Yanıtla #17 : 28 Mayıs 2012, 06:50:14 »
Guzel resimler

Havada guzelmis

Golf 4 bulusmasi gibi olmus, nerde diger golfler :)

En kisa zamanda tekrarlayin, istanbuldanda katilalim

cogunlukla golf 4 vardı.....

ne demek yaparız tabiiiiii yeterkı sız ısteyın :D

Ynt: 27 Mayıs 2012 3.Sakarya Buluşması Resimler.....
« Yanıtla #18 : 28 Mayıs 2012, 08:54:18 »
tebrikler
kerim_dikmen

Çevrimdışı vtt

Ynt: 27 Mayıs 2012 3.Sakarya Buluşması Resimler.....
« Yanıtla #19 : 28 Mayıs 2012, 10:16:51 »







Çevrimdışı vtt

Ynt: 27 Mayıs 2012 3.Sakarya Buluşması Resimler.....
« Yanıtla #20 : 28 Mayıs 2012, 10:20:39 »
emeği geçen herkese teşekkürler , çok güzel buluşmaydı.

Çevrimdışı rene

  • Otomobil
    Jetta Tdi
    Şehir
    Sakarya
Ynt: 27 Mayıs 2012 3.Sakarya Buluşması Resimler.....
« Yanıtla #21 : 28 Mayıs 2012, 12:10:09 »
çok güzel bir buluşmaydı arkadaşlar yerde çok güzeldi ortamda gökhan ve volkan başta olmak üzere herkese teşekkürler  :tamamdir

Ynt: 27 Mayıs 2012 3.Sakarya Buluşması Resimler.....
« Yanıtla #22 : 28 Mayıs 2012, 12:19:30 »
Hava sağanak yağışlı gösteriyordu ama şansımıza hiç yağmadı  :D
Fotoları yüklemeye başlıyorum birazdan  :tamamdir

Çevrimdışı rene

  • Otomobil
    Jetta Tdi
    Şehir
    Sakarya
Ynt: 27 Mayıs 2012 3.Sakarya Buluşması Resimler.....
« Yanıtla #23 : 28 Mayıs 2012, 12:21:22 »
Hava sağanak yağışlı gösteriyordu ama şansımıza hiç yağmadı  :D
Fotoları yüklemeye başlıyorum birazdan  :tamamdir


aynen Talha ya hava çok iyiydi çıkarken deren ve senle görüşemedim ya hep beraber çıkıyoruz sandım baktım siz yoksunuz arkada.

Ynt: 27 Mayıs 2012 3.Sakarya Buluşması Resimler.....
« Yanıtla #24 : 28 Mayıs 2012, 12:46:31 »































































« Son Düzenleme: 28 Mayıs 2012, 12:47:18 Gönderen: Yükselgfb »

Ynt: 27 Mayıs 2012 3.Sakarya Buluşması Resimler.....
« Yanıtla #25 : 28 Mayıs 2012, 12:52:32 »
Arkadaşlar resimleri bu konu altında topluyoruz......

fotoğraf yüklemek için  ------ http://gorsel.vwtr.net/foecarse/index.php





Bu Güzel Pankart için Ümit kardeşimize Teşekkürü Bir borç bilirim....

Teşekkürler Ümit....

Belki bugun aramızda yoktun ama genede etkinliğimize renk kattın...

Gökhan  bir dahaki sefere işallah gelebilirz.Pankart da hepimize anı olarak kalıcak:)

Çevrimdışı mukad

  • 2011 dsg
Ynt: 27 Mayıs 2012 3.Sakarya Buluşması Resimler.....
« Yanıtla #26 : 28 Mayıs 2012, 13:17:10 »


Mustafa Kardeşimle Hem yedik hemde yedirdik :D

mukadder abiyeee sevgılerleeeee

eyw kardeşim afiyet olsun güzel buluşma olmuş
« Son Düzenleme: 28 Mayıs 2012, 13:22:31 Gönderen: mukad »

Ynt: 27 Mayıs 2012 3.Sakarya Buluşması Resimler.....
« Yanıtla #27 : 28 Mayıs 2012, 14:24:09 »
aynen Talha ya hava çok iyiydi çıkarken deren ve senle görüşemedim ya hep beraber çıkıyoruz sandım baktım siz yoksunuz arkada.
g
Siz çıkarken vidyo çekimi yapıyoduk biz o nedenle görüşemedik eren.yarımız önden yarımız arkadan çıktı.herkesten sonra ben çıktım bi bakarsın kimse yok herkes basa gaz gelmiş Sakarya'ya  :D