Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: 04.09.2012 VWTR.NET 4. Geleneksel Marmara Forum Buluşması (Mini Buluşma)  (Okunma sayısı 14323 defa)

Çevrimdışı Han

  • Her Şey Golf Mk1 ve Dostluk İçin.
Sponsor varsa BMw ile gelebilirim  :D
işin içinde erci var ise gerisi teferruattır :D
http://GolfMk1Ciyiz.Biz Her Şey Golf Mk1 İçin

Çevrimdışı lostys

  • T-Dawg!
akşam akşam ilker leri karıştırdınız :D

Çevrimdışı rsb

süper bi buluşma oldu  :) gelen herkesin özelliklede taa karşılardan gelenlerin tekerlerine sağlık yedik içtik eğlendik gelemeyenlerin baya bişey kaçırdıgı ortada :) inş  aynı güzellikte devam ederiz iki hafta sonraki buluşmayla ;)

buluşmadan bir kaç fotoğraf çok kaliteli değiller ama idare edersiniz dimi?  ;D









« Son Düzenleme: 05 Eylül 2012, 09:30:20 Gönderen: goffo »

Çevrimdışı nakres

  • http://www.vwpasa.com/
süper bi buluşma oldu  :) gelen herkesin özelliklede taa karşılardan gelenlerin tekerlerine sağlık yedik içtik eğlendik gelemeyenlerin baya bişey kaçırdıgı ortada :) inş  aynı güzellikte devam ederiz iki hafta sonraki buluşmayla ;)


 :tamamdir  .
  mini buluşma   ;D
!!!!MECNUN  BİLSEYDİ VW SEVGİSİNİ SEVERMİYDİ LEYLA ZİLLİSİNİ...?????...!!!!
    http://www.vwpasa.com/   
    http://www.andcarotomotiv.com]Andcar Otomotiv Hizmetleri[/fon

güzel güzel bi sürü arkadaşla tanıştım hep forum üzerindeydi.

organizatör samete çok teşekkürler semaverini getirmiş çay servisi yaptı. çekirdekler çerezler kekler börekler kolalar fantalar
on numara oldu..

tek eksik organizatör samet recebi aramayı unutmuş yada .... :D aahah
Yurtdışında yapılınca ŞAKŞAK ŞAK .........
Yurtiçinde Yapınca olmamış :)

emeği geçen herkeze teşekkürler sonuna yetiştim ama ordaydım  ;D

Çevrimdışı chemisamet

    Otomobil
    2000 Bora 1.6 SR
    Şehir
    İstanbul
  • DAS AUTO
güzel güzel bi sürü arkadaşla tanıştım hep forum üzerindeydi.

organizatör samete çok teşekkürler semaverini getirmiş çay servisi yaptı. çekirdekler çerezler kekler börekler kolalar fantalar
on numara oldu..

tek eksik organizatör samet recebi aramayı unutmuş yada .... :D aahah
tamamen dalgınlık .....
zaten recep kardeşim delikanlı adam ilanı görmüş çıktı geldi bende gereğini yaptım ..
sen hâlâ satamadın kurbağani dertli sin herhalde  ... almayacaklar olum beraber yaşlanacaksiniz..

herkeslere teşekkr ederim benmde ilk organizasyon-umdu çok eğlendim.gerekli bilgileride cebe indirdik mk1 ile ilgili :D

Çevrimdışı chemisamet

    Otomobil
    2000 Bora 1.6 SR
    Şehir
    İstanbul
  • DAS AUTO
bizi yalnız bırakmayan herkese çok teşekürler özellikle karşıdan gelen tayfaya.
ilkez 4 vento biraraya geldi bence rekor sayı...
geç satte herkes dağıldıktan sonra rolling sefası başladı ... övünmek gibi olmasın ikinciligi kaptım..

tamamen dalgınlık .....
zaten recep kardeşim delikanlı adam ilanı görmüş çıktı geldi bende gereğini yaptım ..
sen hâlâ satamadın kurbağani dertli sin herhalde  ... almayacaklar olum beraber yaşlanacaksiniz..

fındık'ı yedirdin uyuyamadık geece ahhaaha 10kilo fındıkmı getirilirmiş :D

ben gittikten sonra rolling yap bide 2.yim diye hava at ahahah...
« Son Düzenleme: 05 Eylül 2012, 09:42:26 Gönderen: emresener »
Yurtdışında yapılınca ŞAKŞAK ŞAK .........
Yurtiçinde Yapınca olmamış :)

Biraz geç geldik ama vw muhabbeti biticek gibi değildi...:)

Herkese teşekkürler. Güzeldi  :tamamdir
ok men 8) let s go   :halazn:

Çevrimdışı rsb


geç satte herkes dağıldıktan sonra rolling sefası başladı ... övünmek gibi olmasın ikinciligi kaptım..

rolling  zaten iki kişi arasında yapıldıgından  ,  sonuncuyum demek yerine ikinciyim demek daha cazip geldi herhal :) :) :)