Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Anket

VW CADDY GTI üretilsin mi?

EVET
HAYIR
FİKRİM YOK

Gönderen Konu: VW CADDY GTI  (Okunma sayısı 18037 defa)

Çevrimdışı ramcho®

  • Mangal Sonu
Ynt: VW CADDY GTI
« Yanıtla #14 : 24 Mayıs 2007, 11:47:39 »
sanırım 130 hp lik bi versiyonu üretilecekti..

Ynt: VW CADDY GTI
« Yanıtla #15 : 24 Mayıs 2007, 15:30:51 »
bence üretilmesin,çünkü GTI segmentine gölge düşürecek bir olay olur. bu sefer diger firmalarda o tarz araçlarını GTI segmentine sokmaya başlayacak, ortalık karışacak. Bıraksınlar GTI bizde ve bizim gibilerde kalsın  ;)

Çevrimdışı abk

Ynt: VW CADDY GTI
« Yanıtla #16 : 28 Mayıs 2007, 20:23:50 »
caddy gtı için biraz  fazla ucuk olmazmı mardinli  gardaşım benim. bence gtı sının yerine daha donımsal yani güvenlik sistemlerinin özellikle savrulmayı aza indirmek gibi ayrıca bir de  ipod girişi gibi vede orjinal olarakda tavan döşemesi gibi  konfora yönelik birşeyler olsa daha iyi olur sanırım.ayrıca belirtmeliyim ki NUSAYBİN ÇOOOK GÜZEL BİR İLÇEMİZ KISMET OLURSA TEKRAR ZİYARET ETMEK İSDERİM. TEŞEKKÜRLER.

BİERDE ŞUNU SORMALIYIM MARDİNLİ GARDAŞIM CD CALARIN ARKASINDAN İPOD BAĞLANIRLIK KONUSUNDA BİR BİLDİN VARSA  BAYLAŞIRMISIN.TŞK. TRABZON'LU

Ynt: VW CADDY GTI
« Yanıtla #17 : 11 Haziran 2007, 01:34:46 »
BİERDE ŞUNU SORMALIYIM MARDİNLİ GARDAŞIM CD CALARIN ARKASINDAN İPOD BAĞLANIRLIK KONUSUNDA BİR BİLDİN VARSA  BAYLAŞIRMISIN.TŞK. TRABZON'LU

Buradaki Trabzonlu ben mi oluyorum?  ::) ::) ::)
Eğer ben isem bişey değil yardımcı olabildiysem ne mutlu,

Bu arada Caddy GTI kesinlikle üretilmesin,Ticari bir aracın GTI versiyonu olması bence gereksiz, Konfor konusunda arkadaşlara katılıyorum,Daha konforlu olabilir belki,Ticari araçtan daha fazla ne beklenebilirki Caddy herseyi ile piyasadaki en iyi ticari araçtır zaten...

Ynt: VW CADDY GTI
« Yanıtla #18 : 17 Haziran 2007, 12:14:59 »
Bir üstadım belirtmiş savrulmayı en aza indirmeye çalışmak diye,kesinlikle katılıyorum bildiğim kadarıyla o arabalarla sürat yapmak ölümmü süspansiyonu nedeniyle çünkü ticari amaç ile üretilmiş.Tekrar üstadlarımızn belirttiği gibi 174ps lik motor olabilirdi bence..

Ynt: VW CADDY GTI
« Yanıtla #19 : 01 Temmuz 2007, 13:02:51 »
yuksek hızda turbosunu patlatan bır aracn ne yapcaksınız gtı sını,
 acısını yasayarak ogrendım...

Çevrimdışı G60

  • Otomobil
    Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
    Şehir
    Ankara
Ynt: VW CADDY GTI
« Yanıtla #20 : 02 Temmuz 2007, 00:45:53 »
Yüksek hızla turbo'nun alakası?
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Ynt: VW CADDY GTI
« Yanıtla #21 : 04 Temmuz 2007, 12:19:18 »
ne acısı?

Çevrimdışı ®oyal

    Otomobil
    T5'04
    Şehir
    Bursa
Ynt: VW CADDY GTI
« Yanıtla #22 : 08 Temmuz 2007, 19:44:23 »
gtı üretilir ise şimdiki donanımla olursa bunu yolda nasıl tutarsın.yani arkadaşlar şuanki caddy lerdeki süspansiyon sistemi tamamen ticari ve arka tekerlekleri tutan makasları fark ettinizmi bunlar rahatsız edici bir durum...

Çevrimdışı kodgece

  • t5 + makine mühendisi + sınırsız motorin = freedom
Ynt: VW CADDY GTI
« Yanıtla #23 : 10 Temmuz 2007, 23:55:46 »
bence olmalı en azından action olur millet  :tamamdir
bende t5  2007  cityvan var ama ben t5 sportline  na bayılıyorum mükemmel birşey
Gökyüzünden süzüldü, bana doğru yaklaştı..beni seçmişti..
Dudaklarıma dokundu, dudaklarımı ıslattı...
Ama GİTTİ! ! Golf GTI 1993

Çevrimdışı Dr_EmrE

  • Pre-tuned in Deutschland :)
Ynt: VW CADDY GTI
« Yanıtla #24 : 11 Temmuz 2007, 00:04:50 »
GTi Caddy mi???

Hiç GTi yapacak bi araba kalmadıda Caddy mi olacak....

GTi dediğin Golf mk1 GTi.dır.. Geriside yalan.....

Ynt: VW CADDY GTI
« Yanıtla #25 : 11 Temmuz 2007, 08:39:28 »
[b

GTi dediğin Golf mk1 GTi.dır.. Geriside yalan..... [/b]

Olayı bitirmişsin, tebrik ediyorum  :tamamdir

Ynt: VW CADDY GTI
« Yanıtla #26 : 11 Temmuz 2007, 12:43:43 »
Konsept olarka zaten bu tarz araçlar çıkıyor. Ancak seri üretime geçileceğini sanmam. Ticari araç ve GTI felsefesi ayrı uçlarda kavramlar çünkü...
Wimmer-RST Chip Tuning

Ynt: VW CADDY GTI
« Yanıtla #27 : 03 Eylül 2007, 13:14:36 »
bencede gti üretilsin.vw zaten kendi sınıfndaki diğer araçlardan farklı gti üreterek arayı açar :) gerçi bu haliyle bile çok aracın tampon tozunu alıyor  :saygılar